3. On mnie chyba stalkuje...

710 17 34
                                    

3
Pov Kuba
Wstałem około 10, wyszedłem z pokoju i zrobiłem sobie płatki.

-Trzeba sprawdzić kogo ty tam urabiasz-powiedział Krzychu szturchając mnie.
-Ale ja nikogo nie urabiam.
-A ona?-zapytał pokazując mi nowe zdjęcie dziewczyny.
-Co ona?
-Podoba ci się?
-Nie...
-Nie kłam. To czuć od ciebie.
-No dobra... Ale nie mów reszcie.
-Spoko-uśmiechnął się-zrobiłeś się cały czerwony jak zobaczyłeś jej zdjęcie.
-Nie prawda!
-Kuba, chyba nie jestem jescze ślepy.
-Wal się.

Szybko zjadłem śniadanie i poszedłem do pokoju. Włączyłem instagrama.

@TaNijaka

Lecimy dzisiaj z @0da0dea na basen😁(wf😞) I z tej okazji kupiłam sobie nowy strój

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lecimy dzisiaj z @0da0dea na basen😁(wf😞) I z tej okazji kupiłam sobie nowy strój. Do zobaczenia foczki😘

❤ 0da0dea, patec_wariatec i 3074 innych użytkowników.

@0da0dea Oj lecimy foczko😂 wf to gówno
@TaNijaka @0da0dea no pewnie rybko😂 zgadzam się

@Hotboy pięknie foczko

@fanki_nijakiej piękne zdjęcie jak zawsze😘
@TaNijaka @fanki_nijakiej dzięki kochane😘

@komenator ale dekolt mogłaś schować
@patec_wariatec @komentator nie krytykuj jej, może robić co chce
@TaNijaka @patec_wariatec dzięki, że mnie obroniłeś😘ale mogłam zrobić to sama

@patec_wariatec superanckie zdjątko😙 kiedy mogę wpaść?

Postanowiłem wybrać się na basen, gdy powiedziałem chlopakom postanowili pójść ze mną i nagrać odcinek.

Pov Hanka
Tego dnia miałyśmy mieć zastępstwo zamiast malarstwa wf, ale świetna zamiana, no ja nie mogę... Lepiej być kurde nie mogło.

Z rana założyłam strój kąpielowy, który kupiłam dzień wcześniej, chciałam być pewna, że wygląda idealnie, żadnych wystających fałdek czy jakichś innych dziwnych rzeczy. Później podeszłam do szafy i wyjęłam czerwone dresy. Ubrałam się i wyszłam z pokoju.

-O ty ciulu jeden!-krzyknęła Oda przez co obudziłam się całkowicie.
-Daj se siana kurwa-powiedziałam.
-Oj nie wkurzaj się, ale przez to, że mamy identyczne dresy na sobie robimy zdjęcie w kiblu.
-Dobra, dobra, to nie ważne, dawaj żarcie.
-Chodź, mam jajecznicę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Co tam?-spytała "uroczo" Amanda patrząc ma swoje paznokcie, poprawka szpony. Amanda to typowa, stereotypowa blondynka, plastiku w sobie ma dużo, a w głowie pusto, przechodzi z klasy do klasy tylko dlatego, że jej rodzice przekupują nauczycieli. W ciągu jakichś 20 paru lat życia była już chyba z 20 razy pod skalpelem...
-Nic, a u ciebie?-zapytała sarkastycznie Oda.
-U mnie byłoby dobrze, gdyby nie ona-wskazała na mnie-zabrała mi faceta-zaśmiałam się.
-Tobie? I niby kogo? Ty tylko z plastikami się zadajesz-powiedziałam powstrzymując śmiech.
-No Kubusia.
-Że pateckiego? To, że mnie obserwuje na insta to nie moja zasługa.
-Wal się i odczep od niego, ostrzegam-odrzekła i z przyjaciółeczkami odeszły w stronę przebieralni.
-I tak to się robi-powiedziałam i przybiłam z przyjaciółką piontkę.
-Teraz na foto i przebieramy się.

Ta jedyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz