24. A idź Ty

278 11 3
                                    

Pov Hanka
@TaNijaka

Dzisiaj plądrując instagrama natknęłam się na taki post i nie mogłam się oprzeć, musiałam to wstawić

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiaj plądrując instagrama natknęłam się na taki post i nie mogłam się oprzeć, musiałam to wstawić. Jako maniaczka simsów, od bardzo dawna, zawsze się cieszę z nowego rozszerzenia, a w szczególności teraz, gdy siedzę cały czas w domku. Mina @poczciwykrzychu jest przepiękna 😂 sorry braciszku

❤patec_wariatec, 0da0dea, murcix i 78689 innych użytkowników.

@poczciwykrzychu czemu to wstawiłaś? Wyglądam jak 💩
@TaNijaka @poczciwykrzychu musiałam, to było silniejsze ode mnie
@poczciwykrzychu @TaNijaka uduszę Cię siostro.
@frizoluszek @poczciwykrzychu uuuuuu, kropka nienawiści się pojawiła

@murcix musimy kiedyś razem pograć
@TaNijaka @murcix no pewnie

@fanki_nijakiej założysz kanał na yt?
@TaNijaka @fanki_nijakiej na chwilę obecną nie, ale może w przyszłości...

@kacperblonsky zostaw tego frajera, wróć do mnie
@lexychaplin @kacperblonsky zostaw ją w spokoju wreszcie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Rozumiesz, że ta suka zaczęła Cię wyzywać, że jesteś z patecem tylko dla hajsu i fejmu, mnie z resztą też-słuchałam aktualnie o tym co dzieje się na uczelni.
-Jakbym miała być z kimś dla hajsu i fejmu to nie byłby to Kuba, może i jest sławny, ale pieniędzmi to on nie grzeszy-zaśmiałyśmy się-i tak wiem, Amanda to stara suka, mówisz to setny raz.
-A idź ty-dziewczyna machnęła lekceważąco ręką.
-No Odzia, nie obrażaj się.
-Wal się-wstała z łóżka i wyszła z pokoju.
-Zawołaj mi tu Kubę jeszcze-krzyknęłam na całe gardło.

-Wołałaś mnie-powiedział opierając się o framugę drzwi.
-Chodź, chcę się przytulić-wyciągnęłam ręce w jego stronę, przytulił mnie.
-Tylko tyle chciałaś?-zapytał patrząc mi w oczy.
-Aż tyle.
-A idź ty.
-Ty będziesz się obrażać?-popatrzyłam na niego wymownie.
-A mogę?
-Nie.
-To masz odpowiedź.

Hej!
Macie tak na dobry początek krótki rozdzialik. Przypominam tylko, że dzisiaj będzie special z okazji 1k wyświetleń. Następne 4 rozdziały pojawią się w ciągu dnia. Ten to tak na rozgrzewkę. Następny będzie mocny, posypią się iskry, będzie ogień🔥 Z takimi informacjami zostawiam Was na tę noc. Ja kończę słuchać super piosenkę i lecę w kimę, Wam też radzę! Z góry chcę przeprosić, jeśli rozdziały będą nie co 2h tylko jakoś inaczej, mam urodzinki i będę trochę unikać telefonu przez dzień i nie wiem czy się wyrobię po prostu, ale nie bójcie się, napewno będzie 5 rozdziałów, jak nie szybciej to później, ale będą! Napewno!
Bay, bay!🖐🏻

Ta jedyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz