/!\Bardzo ważna informacja na dole/!\
Pov Kuba
Za tydzień mam odebrać moją ukochaną. Bardzo mnie to cieszyło, nie tylko mnie, całą ekipę. Postanowiliśmy zrobić jej niespodziankę. Karol postanowił nagrać o tym odcinek, jak przygotowujemy pokój i reakcję Hani na niego. Dziewczyny pojechały kupić Hani jakieś ciuchy, Majkel z Kasią poszli wybrać komputer, słuchawki, ogólnie całą elektronikę, faceci zostali zmieniać meble, przemalować pokój i tego typu rzeczy, Oda miała 2 zadania, oprócz kupowania ubrań miała nam pomóc w wyborze mebli, Karol postanowił zrobić imprezę, ale organizacją jej zajął się Łukasz. Może nie było mnie na to zbytnio stać, ale dla niej zrobię wszystko, nigdy nie czułem się przy żadnej kobiecie tak dobrze jak przy niej.-Łóżko będzie tu, szafa tam, biurko w tamtym miejscu przed oknem... A tam zostawię wam miejsce na kołyskę, ale to na przyszłość-popatrzyłem na nią piorunująco-sorry, a tutaj będzie taki jakby salon, kilka puf i mały stolik, rozumiesz?-zapytała Oda, gdy już pokazała mi, gdzie co będzie.
-Tak, zrozumiałem-skinąłem głową.
-To się cieszę-powiedziała i wyszła z pokoju.Pov Hanka
Z każdym dniem nudziło mi się coraz bardziej, w dodatku od około tygodnia nikt do mnie nie przychodzi, ani Oda, ani Kuba, ani nikt. Bardzo często myślałam o naszym nienarodzonym, zmarłym dziecku. Męczyło mnie to... I to bardzo.Dzisiaj miałam wyjść z tego cholernego miejsca do domu, bardzo mnie to cieszyło, nie spodziewałam się żadnych odwiedzin, więc włączyłam instagrama, nie miałam już siły na myślenie.
@poczciwykrzychu
A myślałem, że mam tylko jedną siostrę... Jednak jesteś jeszcze ty @TaNijaka, okazało się, że mam drugą siostrę! Ten wypadek pokazał nam, mi przynajmniej, że nie ważne czy jesteśmy rodziną, ważne jest jak się traktujemy. Od początku traktujemy się w ekipie jak rodzina, ciebie też, chociaż wiecznie mówisz, że tak nie jest, ekipa to taka druga rodzina, dla ciebie będzie za niedługo jeszcze trzecia, ale to od kogoś innego się dowiesz. Miło mieć drugą siostrę, @wujekluki od początku widział w nas podobieństwo, teraz też to widzę. Odbiegając od tematu, mamy niespodziankę dla Ciebie... Więcej nie zdradzam. 15, jesteśmy po Ciebie, czekaj na nas.
❤patec_wariatec, 0da0dea, wujekluki i 685886 innych użytkowników.
Możliwość komentowania jest wyłączona.
Nie chciałam w to uwierzyć. Kamil? Moim bratem? Nie możliwe! Od jakiegoś czasu wiedziałam, że jestem adoptowana, ale, że moim biologicznym bratem jest Kamil Chwastek?! Nie spodziewałabym się tego, nigdy! Zadzwoniłam do niego, ale nie odebrał...
Ugh... Za dużo nowych wiadomości w za krótkim czasie! Nie wytrzymam!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czas dłużył mi się niemiłosiernie, ale w końcu nadeszła ta upragniona godzina. Piętnasta. Dostałam wypis i wózek inwalidzki, ale tylko na tydzień... Cóż, trzeba będzie sobie samemu skołować. Kuba zadzwonił do mnie i powiadomił, że trochę się spóźnią, ah te krakowskie korki...
CZYTASZ
Ta jedyna
FanfictionKsiążka o ekipie friza. Cały opis w zerowym rozdziale (?) książki. 2000 słów to za mało dla mnie i dlatego będzie to na początku książki. Tu będą tylko osiągnięcia i najważniejsze informacje. Zapraszam. Rozdział zerowy-26.04.2020r. Rozdział pierwsz...