Baekhyun:
Atmosfera była gęsta, a Luhan który patrzył się na nasze ręce coraz bardziej mnie denerwował.
- Gdzie jest wasza córeczka w sensie twoja Chanyeol, ale wiesz skoro jesteś z Baekhyunem to on dla twojej córki jest prawie jak matka, prawda? Bottomy tak mają...
Prawie udławiłem się ryżem, który w tej chwili stał się dla mnie mało apetyczny.
Kto kurwa dał temu gościowi prawo zaglądać nam do łóżka? W sumie nasze życie seksualne nie istniało, ale on nie musiał o tym wiedzieć.
- No cóż chyba Baekhyun posiada jakieś tam instynkty macierzyńskie i coś w tym jest, że osoby na dole tak mają..
Ja mu dam osoby na dole. Poczułem się jakbym na serio z nim uprawiał seks, ale w sumie jeśli chciałby jakąś prezentację czy się bzykamy to dałbym się przelecieć Chanyeolowi to mogła być moja szansa.
- To prawda - musiałem potwierdzić tą informację, ponieważ dziwnie by to wyglądało jakbym w jakiś sposób zaprzeczył.
- Kochanie może chcesz jeszcze dokładkę? - Chanyeol zapytał się, a ja normalnie czułem jak zaczynam się rumienić.
To było szalone co właśnie się tu odwalało.
- W sumie to poproszę.
- Ale musisz do mnie podejść.
Zdziwiłem się, bo dlaczego po prostu nie mógł podać mi tej durnej miski z ryżem? Podszedłem jednak z grzeczności i zanim się zorientowałem Chanyeol mnie pocałował.
Czyli tak chciał się bawić...
Musiałem szybko się od niego oderwać, bo nie skończyłoby się to za dobrze.
- Ooo jak słodko szkoda, że ja nie mam takiego chłopaka, który swoimi małymi gestami będzie sprawiał mi uśmiech na twarzy- Luhan jak zwykle musiał wtrącić swoje trzy grosze.
Usiadłem z powrotem na swoje miejsce. W sumie cieszyłem się, że Chanyeol nie czuł się przy mnie niezręcznie. Sam inicjował wszystkie pocałunki, ale mi to nie przeszkadzało w sumie chciałbym aby takich sytuacji było jeszcze więcej.
Dlaczego on nie mógł być moim prawdziwym chłopakiem? Czy ja za dużo wymagałem od życia?
Po śniadaniu musiałem wszystko posprzątać, a Chanyeol wraz z Luhanem gdzieś zniknęli, a ja nie wiedziałem nawet gdzie.
Martwiłem się, ale czułem, że Chanyeol jeszcze się nie odpalił i nawet nie spodziewałbym się, że wieczorem w łóżku Chanyeol przytuli się do mnie i zaproponuje coś co śniło mi się tylko po nocach.
- Baekhyun może spróbujemy ze sobą tak naprawdę?
CZYTASZ
Nanny - Chanbaek
Hayran KurguChanyeol jest młodym, samotnym ojcem, wychowującym pięcioletnią dziewczynkę. Pracuje w korporacji i nie ma czasu na zajmowanie się dzieckiem, dlatego szuka opiekunki. Do tego zajęcia zgłasza się niewiele młodszy od niego Baekhyun, który chcąc zarob...