,, Pôjdeš na ten výlet? " spýtala sa ma moja kamarátka zatiaľ, čo si vybalovala veci na angličtinu.
,, Chcela by som. Nikdy som v tej časti Nemecka nebola. Wuppertal vyzerá byť zaujímavý." odpovedala som jej a popritom si robila cvičenie v zošite, ktoré sme preskočili.
,, Tomu ver. Ja som to googlila a našla som, že tam majú metro, ktoré ide dole hlavou ako keby." vyhlásila nadšene. Ja som sa na ňu otočila celým telom a pozrela sa na ňu, či to myslí vážne.
,, Lauren, nepila si niečo? Ako môže niečo ísť hore nohami prosím ťa." neveriacky som prehlásila. Nech netrepe. Iba som pokrútila hlavou a vrátila sa k mojej angličtine.
,, Ježiš nič som nepila, prestaň. Ja to myslím vážne. Pozri." otrávene mi odpovedala. Vytiahla mobil zo zadného vrecka jej riflí a začala hľadať podľa mňa vec, ktorá neexistuje. Nechala som ju hľadať a dokončila svoje cvičenie. Snažím sa venovať sa angličtine, čo najviac keďže ju milujem. Podľa mňa je to super jazyk. Síce nemčinu by som sa mala tiež viac učiť ako sa učím, ale tá nie je taká záživná.
,, Aha! " šťuchla ma Lauren a pod nos mi strčila svoj mobil aj s obrázkom. Na moju dušu tam bolo metro hore nohami. Teda koľajnice boli hore a metro jazdilo ako keby hore nohami. Vypúlene som na to pozerala.
,, Kokos. Neklamala si. Skapem." nevedela som, čo povedať. Nikdy som nič podobné nevidela. Ale toto vyzerá strašne super a cool.
,, Tak tam ideme aj keby, čo bolo." zavelila som. Týmto čudom sa musím previesť. Proste musím. Je to brutál.
Začalo zvoniť a tak sa všetci začali poberať na svoje miesta. Angličtinárka vošla do triedy a začala na nás rozprávať po anglicky.
****
,, Prosím ťa ako si mohla dostať štvorku. Veď to nebolo také ťažké. " šepkala mi Lauren na hodine chémie. Minule sme písali test, na ktorý som sa poctivo učila ale jednoducho na chémiu nemám bunky. Pre každého to bolo ľahké viac menej, no pre mňa je toto hotová veda. Nedokážem sa z toho sama vymotať. Povzdychla som si a test vrátila späť učiteľke. Nech si ho strčí niekam. Nemám na to náladu.
Vrátila som sa do lavice a smutne pozerala na tabuľu. Prečo nemôžem rozumieť chémii? Asi začnem uvažovať nad doučovaním. Doteraz som mala celkom dobré známky. Trojky ale tento rok sa to nejako pohoršilo a dostávam len štvorky. Toto je už tretia. Musím s tým niečo urobiť. S takými známkami pôjdem akurát tak dokladať tovar do supermarketu a nie na právo.
,, Počuj nepoznáš niekoho, kto by ma mohol doučovať? " spýtala som sa Lauren s nádejou v očiach. Lauren sa zamyslela, no potom pokrútila hlavou. Podoprela som si hlavu a znova civela na tabuľu. Som v keli. Oficiálne.
****
,, Rose, môžete na chvíľu? " oslovila ma naša chemikárka. Myslela som si, že sa tomu vyhnem, no zrejme nie.
,, Áno, pani profesorka." odpovedala som a silene sa na ňu usmiala. Aj keď som momentálne dôvod na úsmev nemala.
,, Vaše známky sú katastrofálne. Kde je problém? Po minulé roky to nebolo až takto zlé. " hovorila a popritom si čítala môj otrasný test. Nadýchla som sa a chystala sa jej opýtať, či by mi nepomohla.
,, No chcela by som sa Vás opýtať, či náhodou nepoznáte niekoho, kto by ma mohol doučovať. Poprípade ak máte čas, tak aj Vy." spýtala som sa s malou dušičkou. Pevne verím, že ona mi pomôže v tejto situácii.
,, No ja mám hodiny chémie v troch triedach. Je mi ľúto ja na to čas nemám. Ale skúsim sa opýtať študentov z iných tried, ktorým to ide. " povzbudila ma. Tak snáď sa niekto nájde, pretože doučovateľ bude trochu drahý. A predsa len nejakému rovesníkovi sa odvďačím aj len obedom alebo tak.
YOU ARE READING
Heaven Or Hell? {SK}
Fanfiction******** Listovala som v knihe tak zúrivo, že som sa porezala na jednej strane do prstu. Rana mi začala okamžite krvácať. Cukla som a hľadala v taške vreckovku, no nevedela som ju nájsť. Môj prst krvácal celkom dosť a jedna kvapka stiekla až na lavi...