,, Vyhľadalo ti niečo? " spýtala som sa Lauren a zatiaľ prehľadávala moje výsledky vyhľadávania.
,, No hej. Legendy. " odpovedala sklamane a ja som si povzdychla. Musíme na niečo prísť. Neexistuje, že by sme nič nenašli. Musíme. Pre moje psychické zdravie.
,, Och. Dobre nevadí skús si nejaké prečítať, možno tam nájdeš niečo podobné. Ja tu scrollujem dole, no nič také nevidím. " povedala som plná sklamania. Už spolu voláme vyše hodiny a obe googlime všelijaké pojmy a tak, aby sme sa dopracovali k nejakému výsledku. No nedarí sa nám.
,, Počkaj niečo som našla. Je to fórum, kde si ľudia vymieňajú navzájom svoje ghost stories. A jedna tu je podobná ako tá tvoja. Nazvala ju "Green eyes of a murder". " povedala a mňa pri tom názve zamrazilo. Pevne dúfam, že je to naozaj podobné tomu, čo teraz zažívam ja. Na základe toho, čo sa stalo dnes na doučovaní sme sa s Lau rozhodli googliť a prísť na to, čo je Namjoon zač. Obe sme sa zhodli na tom, že človek rozhodne nebude.
,, Dobre čítaj. " vyzvala som ju a čakala, čo táto story obsahuje. Lebo doteraz sme našli len staré alebo aj vymyslené legendy o všeličom. Fakt od trpaslíkov cez morské panny až k duchom.
,, Okej. Čajka píše - Moja mama mi rozprávala tento príbeh keď som bola malá, no neskôr som zistila, že bol pravdivý. Rozprávala mi ho, aby som sa bála sveta vonku, aby som bola opatrná. Samozrejme som ju nebrala vážne, no ako moja maminka odišla z tohoto sveta neúctihodnou smrťou, rozhodla som sa varovať aj vás ostatných, čo si to prečítate. Ak ste si doteraz mysleli, že na našej planéte žijú iba ľudia, mysleli ste si zle. Medzi nami žijú aj démoni noci, ako ich nazvala moja nebohá maminka. Démoni, ktorí si vyhliadnu svoju obeť a trýznia ju pokým neumrie. Sú to démoni, ktorí navonok vyzerajú ako my všetci - živí ľudia, no nie je tomu tak. Týchto démonov spoznáte podľa extrémne bledej a chladnej až ľadovej pokožky po celom ich tele. To je jediný znak, ktorý vás môže zachrániť od smrti. Buďte obozretní. Títo démoni majú pre nás nepredstaviteľné schopnosti. Od neskutočne nadľudskej sily, cez dokonalý zrak a sluch až po neskutočnú rýchlosť. Títo démoni lovia výhradne v noci. Najskôr svoju korisť sledujú spravidla trikrát a na ten tretí ju zabijú. " prestala čítať a ja som si spomenula na všetko.
Bledá a ľadová pokožka na celom tele. Namjoon a jeho studený dotyk plus úplne nezdravo bledá pokožka.
Sila. To ako sme hrali volejbal a on zrazil Jakea jednou ranou volejbalovej lopty na zem a musel byť na kontrolnom RTG v nemocnici.
Ten chalan, čo ma už trikrát sledoval. Nezabil ma, no zrejme preto to nespravil, lebo tam bola aj Lauren.
,, Pokračuj, Lauren. " požiadala som ju. Cítila som, že sa trasiem po celom tele. Všade v byte som mala tmu a jediné svetlo išlo z môjho notebooku. Začínala som mať pocit, že tu nie som sama.
,, Si si istá? Pretože je tu toho viac ale ja sama sa bojím už teraz. Trikrát. Kámo, teba už sledoval trikrát, čo keď sa ťa chystal zabiť? A čo ak sa stále chystá? " spýtala sa ma vystrašene.
,, Aj ja sa bojím ale musíme si to prečítať celé. Možno tam je aj nejaká rada, ako sa ubrániť alebo tak. " argumentovala som. Jeden nikdy nevie aká maličkosť mu v konečnom dôsledku môže zachrániť život.
,, Pravda. Dobre pokračujem. - Títo démoni prahnú po ľudskej krvi viac ako po čokoľvek inom. Nedokážu ovládať svoj smäd a to je pre nás smrteľníkov osudné. Tieto tvory, keď zacítia čo len kvapku ľudskej krvi, zmenia sa zo skoro ľudskej bytosti na úplné zviera. Ich oči zmenia farbu na jasno zelenú. To majú tiež všetci rovnaké. V ich tvári sa zjaví smrť sama a vtedy je už neskoro. Oberú vás o každú kvapku krvi, ktorú vo svojom tele máte. Zabijú vás a to ich spraví silnejšími. Maju to v génoch. Povinnosť zabíjať a držať so svojím druhom. Ak vás niekto taký už sleduje alebo viete o niekom vo svojom okolí s takýmto problémom, prosím pošlite im môj príbeh a varovanie. Nedá sa im vyhnúť, môžete však ujsť za denného svetla sa veľmi neukazujú, iba ojedinele. Jediný spôsob ako sa môžete uchrániť je zabiť ich strieborným ostrým predmetom do srdca. Iba tak sa démon, ktorý žije niekoľko storočí dá zniesť z tohoto sveta a urobiť ho čistejším. Tiež si dávajte pozor na ich krv. Je toxická a ak sa vám dostane do tela premení vás na jedného z nich. Vyvarujte sa tomu. Ja som na úteku pred nimi už celú dekádu a stále sa ich neviem zbaviť. Aspoň tak môžem pomôcť vám, v čo dúfam. " dočítala Lauren a ja som nehybne sedela na svojej posteli. Snažila som sa pobrať všetky informácie, ktoré som sa dozvedela. Ich pravdivosť nedokážeme určiť. No všetko sa zhoduje. Zelené oči, no vŕta mi v hlave tá smrť v tvári, ktorú tam dievča spomína. Ja som nič také u Namjoona nevidela. Iba sa mu zmenili oči.
YOU ARE READING
Heaven Or Hell? {SK}
Fanfiction******** Listovala som v knihe tak zúrivo, že som sa porezala na jednej strane do prstu. Rana mi začala okamžite krvácať. Cukla som a hľadala v taške vreckovku, no nevedela som ju nájsť. Môj prst krvácal celkom dosť a jedna kvapka stiekla až na lavi...