Nikdy sme sa nevideli. Nerozprávali sme sa. Prečo by chcela spraviť niečo také zákerné, keď sa nepoznáme? Stále mi to nedochádza a vŕta mi to v hlave. Nedá mi to nad tým nepremýšľať. Strašne by som chcela vedieť dôvod jej konania. Pretože toto človek nespraví len tak z nudy.
,, Rose, myslím si, že je to už dosť čisté. " začula som Jacobov pobavený hlas. Pozrela som sa na to, na čo narážal. Utierala som stôl, ktorý sa už len tak leskol čistotou.
,, Ehm, no asi hej. " zamrmlala som a prešla k druhému stolu. Utierala som ho a snažila sa sústrediť na moju činnosť a nie na moje rozhádzané myšlienky.
,, Nad čím si tak úporne rozmýšľala? " spýtal sa ma a sadol si na kreslo pri stole, ktorý som práve utierala.
,, Keď by si chcel niekomu ublížiť. Možno nie nejako veľmi, povedzme, že by si chcel vyliať toxický roztok na ruku niekoho, koho nepoznáš, aký by si mal dôvod? " opýtala som sa ho a v podstate mu položila dosť zaujímavú a zložitú otázku. No to som si uvedomila až keď som ju vyslovila. V mojej hlave tak zložito neznela. Ale v realite asi hej, pretože Jacob na mňa zmätene hľadel s otvorenými ústami.
,, Prosím? Môžeš mi to zopakovať? " poprosil ma a ja som sa rozhodla mu to povedať na rovinu bez takýchto okolkov. Bavila som sa o tom s Lauren v škole cez obed, no na nič sme neprišli.
,, Tak ty si žena a ty to nevidíš? " trochu skríkol a ja som sa posadila na druhé kreslo. Zdvihla som jedno obočie a prekvapene na neho hľadela.
,, Čo by som mala vidieť? " spýtala som sa ho a čakala na ten jeho geniálny objav. Jacob zagúľal očami a vážne na mňa pozrel.
,, Ona ide po tvojom frajerovi. " povedal kľudne a oprel sa. Mne padla sánka až na zem a vyvalila som na neho oči. Čo prosím?!
,, Nie, to určite nie. " povedala som rozhodne a znova začala upratovať. Veď je to smiešne. Alebo? Asi by som si mala na Ninu lepšie posvietiť. Možno si niečo všimnem a dostanem odpoveď na moje otázky.
,, Dobre ako myslíš ale ja ti hovorím, že je to tak. " trval stále na svojom a ja som len mávla nad tým rukou. Jacob je niekedy trochu prehnane dramatický. To bude tými seriálmi, ktoré neustále pozerá.
,, Idem ti pomôcť s tou uzávierkou, Sab. " ozval sa veselo a docupital, doslova, za Sabrinou ku kase. Ja som pokračovala v utieraní stolov. Bolo už dávno po siedmej, no dnes sa nejako ľuďom nechcelo odísť, čiže sme zatvárali trochu neskôr. Práve dnes by som čakala, že ľudia budú skôr v centre mesta v kluboch a tak a nie tu čajíčkovať. Všetko je na niečo dobré. Je dobrá tržba a aj tringelty.
Dokončili sme všetko, čo bolo treba. Išla som sa prezliecť a nachystať sa na odchod. Rozlúčila som sa s Jacobom aj Sabrinou a vyšla von z kaviarne. Tí dvaja sa tam ešte vykecávajú. Som rada, že spolu všetci takto dobre vychádzame.
,, Ahoj, kráska. " ozvalo sa v mojich ušiach a ja som sa otočila za hlasom. Zazrela som Namjoona ako ide s úsmevom na tvári ku mne. Tiež som sa usmiala a išla mu na proti. Stretli sme sa a objali. Vdychovala som jeho úžasnú vôňu, ktorá mi príde veľmi nezvyčajná, no o to viac sa mi páči.
Odtiahli sme sa a Namjoon mi chytil tvár do svojich rúk. Chvíľu na mňa iba tak hľadel a ja som sa strácala v jeho krásnych očiach. Už od nášho prvého stretnutia som vedela, že sú iné. Keby som len tak vedela aké tajomstvá skrývajú, pretože viem, že ich tam zopár je. Rada by som sa ich dozvedela.
Začali sme sa k sebe pomaly približovať a naše pery sa stretli v sladkom a nežnom bozku. Jeho mäkké veľké ružové pery obalovali tie moje a ja som cítila ako moje srdce skáče a skoro mi aj z hrude vyskočilo. Bozkávali sme sa jemne a pomaly. Páčilo sa mi to. Rukami som prechádzala po jeho hrudi a jednou zašla až na zátylok. On mal svoje ruky okolo môjho pásu a silno si ma tlačil na seba. Nechtami som mu prešla po jemnej koži vzadu na jeho krku. Ťažko vydýchol a silnejšie ma objal. Vedela som, že sa ovláda.
YOU ARE READING
Heaven Or Hell? {SK}
Fanfiction******** Listovala som v knihe tak zúrivo, že som sa porezala na jednej strane do prstu. Rana mi začala okamžite krvácať. Cukla som a hľadala v taške vreckovku, no nevedela som ju nájsť. Môj prst krvácal celkom dosť a jedna kvapka stiekla až na lavi...