Masal' dan
6 ay geçti. Bir hafta demişti 26 hafta geçti. Ne bir haber var ne bir mesaj.
İki asker gelmişti ekibinden. Geride kalan askerler ise hala ortada yok. Her gün karargaha gittim; haber yok.
6 ay boyunca her gün ne yaptığımı mesaj attım. O olmadığı için abimin düğünü ertelenmişti. Karşı çıkmama rağmen abim ve yengem bunu reddetti.
Ama ben daha fazla ertelenmemesi için iki gün sonra düğün yapmalarını zor ikna ettim. Resmi Nikah yapılmış. Davetiyeler basılmış, davetlilere dağıtılmıştı. Ama düğün olmadı.
" Kalbimin yegane sahibi adam. Yarın kına gecesi yapacağız. Bizimkiler senden haber alana kadar ertelemeyi düşünüyorlar. Ben bunu kabul etmedim sevgilim. Sevenleri daha fazla ayrı tutmamalıyız. Değil mi? "
" Kalbimin yegane sahibi adam. Kına gecesini yaptık. Çok eğlenceliydi. Ama benim için buruk geçti. Elimden geldiği kadar eğlenmeye çalıştım. Ama... Ama senden bir haber yokken nasıl eğlenirim ki!"
" Bu gün büyük gün. Abim evleniyor. O doyasıya eğlenemiyor bile. Yüzümde sahte bir gülümseme ile her şey normalmiş gibi davranmaya çalışıyorum. En büyü destekçim Mirza. Omzunda özgürce ağlayabiliyorum. Ama korkma senin için değil. Abim gidiyor diye. Senden nefret ediyorum. Sen çok kötü yalancısın.Seni çok özledim. Lütfen bir haber ver."
- Masal?
- Evet Mirza!
- Sevgilinle mesajlaşman bittiyse seni kuaföre götüreyim.
- O benim sözlüm bir kere. Nişanlanacağız yakında.
- Tamam bir şey demedim.
- Biliyorum ve hemen geliyorum.
Mirza, kapının arkasından bağırarak konuşuyordu. Elbise poşetimi alıp beni beklemekten bıkmış adama doğru yürümeye başladım.
Mirza'nın koluna girip kuaföre doğru yola çıktık.
- Ee var mı bir haber?
- Maalesef. Mesajlarımı bile görmüyor.
- Hayır! Umudumuzu yitirmiyoruz.
- Evet. Neyse şimdi mutlu olma zamanı. Akşam ağlarım. Şimdi gidiyorum.
- Bir şeye ihtiyacın olursa ara.
- Ararım. Sen merak etme.
El salladıktan sonra kuaföre gittim.
Yaz mevsimi olduğu için açık mavi şifon bir elbise seçmiştim. Elbisemi giydikten sonra saç ve makyajım yapıldı.
Saçımı topuz yaptırmıştım. Yanlardan bir tutam saçlarım düz şekilde yanağıma dökülüyordu. Makyajımı oldukça sade yapmalarını istemiştim.
Krem tonunda olan topuklu ayakkabımı da giydikten sonra Mirza'yı aradım.
Abimde hazır bir şekilde evde bizi bekliyordu. Bordo smokinin içinde çok yakışıklı gözüküyordu. Yanına gidip yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
Abim bundan memnun değildi tabii. Saat yaklaştığında süslenen arabaya binip doğru gelin almaya gittik.
Yengemi beyazlar içinde gören abim çok şaşırmıştı. Kolunu dürterek kendine gelmesini sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞIN MASALI (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil"Her şey gerçekleri öğrendiğimde başladı... intikam duygusu ilklerime kadar işlemişti... Her nefes alışımın tek bir sebebi var; intikamımın ona acı verdiğini izlemek..." ZORLU BİR İNTİKAMIN GETİRDİĞİ AŞK; İNSANA GEÇMİŞİ DÜŞÜNDÜRMEDEN MUTLU EDEBİLİR...