Yara

40 9 20
                                    

Telefonuma bir mesaj geldi. Açıkça belirtilmesi de operasyona gidecektik. Masal'a bunu söyleyince beni anlayışla karşıladı.

Karargaha geçtiğimde operasyon için tüm ekip hazırlanmış beni bekliyordu. Bende hızlıca hazırlanıp komutanın yanına gittim. Operasyonu kısaca özetledi ve hemen yola çıktık.

Operasyon, uyuşturucu tacirleri tarafından gemilerle yurt dışına kaçırılan tonlarca uyuşturucu ve silahları ele geçirmekti. Sandığımızdan daha çabuk bitti.

Yiğit ne zaman kız istemeye gideceğimizi sorduğunda ağzımdan çıkan kelimeye mani olamadım. "Bu gün"

Operasyon dönüşü çarşıya çıkıp çikolata çiçek aldım. Komutanım ve can yoldaşlarım da bana destek oldukları için kendimden emin bir şekilde kız istemeye gittik.

****

1 YIL SONRA

Hayatım tüm hızıyla durmadan devam ediyordu. Bir yıldır Masalla evlilik planları yapıp tarih alıyorduk. Bir türlü bu tarihlerden birinde evlenemedik. Benim hep operasyona gitmem gerekti. Masal ise beni bıkmadan bekledi. Bana hep bekleyeceğini söyledi. Beklemekten ne zaman sıkılacağını gerçekten merak ediyorum.

Bu süre zarfında Masal'ı bırakmayı hep düşündüm. Ona daha fazla acı çektiremem. Ben bir askerim. Her zaman ölümle burun burunayım. Yalnız ben olsam iyi benimle birlikte sevdiğim insanlarda tehlike altında. 

Ona bunu yapma hakkım yok. Her zaman beni bekleyecek, ömrü beni ayda yılda bir kez görerek geçecek. Belki bundan asla vazgeçmeyecek ama ben. Ben bunu bile bile onun acı çektiğini görerek nasıl hayatıma bir şey olamamış gibi devam edebilirim ki!

Aşk her şeye değer mi?

Tüm fedakarlıklara, acılara, özlemlere ve kalp yorgunluğuna rağmen aşk her şeye değer mi?

Bu düşünceler bende Tuğrulu 'un şehit olmasından sonra başladı.

Bir gün bende gidersem tıpkı Tuğrul'un eşi gibi gözü hep yaşlı kalacaktı. Bunu bile bile bu sevdanın nasıl peşini bırakmam ki!

Kesin kararım yarın Masalla konuşup üç gün sonraki düğünü yapmamak.

Karargahta Tuğrul'un ranzasına bakarken bir anda düşünce denizine boğulup gitmiştim.

- Komutanım, acil bir durum var.

- Geliyorum.

Yiğit'in söyledikleri bitince yavaşça gitti. Bende komutanın yanına giderek olayla ilgili detaylı bilgi aldım.

Zorlu bir görev olacaktı. Kırmızı listeyle aranan bir teröristin inini teyit etmek için  Doğuya gitmemiz gerekiyordu.

Masal'dan

Üç gün sonra evleniyoruz. Ben yengemin her dediğini yapmak zorunda olduğum için şimdi de gelinlikçiye gelmiş bilmem kaçıncı gelinliği deniyordum.

Yengemle abimi kim daha iyi tanıyor oyunu oynamıştık. Ben yengeme yenildiğim için bir hafta boyunca ne derse onu yapmak zorundaydım.

- Yenge! Valla yoruldum artık. Başta giydiğim güzeldi işte. Neden onu almıyoruz.

- Olmaz. O seni biraz kilolu gösterdi sanki.

SAVAŞIN MASALI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin