Rozdzialik V

113 6 0
                                    

Siedzieli przy stole i rozmawiali  pijąc, chyba herbatę. Mój brat powoli odwrócił głowę w kierunku przejścia, w którym stałam.

- Hejka, młoda - uśmiechnął się pokazując swoje białe zęby. - Jak w szkole?

- Było w miarę spoko.

- Tak. Właśnie. Emi to jest Michał. Kolega ze studiów. Michał to moja młodsza siostra Emily - powiedział David.

Popatrzyłam na Michała. Włosy miał brązowe i rozczochrane. Był ubrany w niebieską bluzę z kapturem i białe rurki.

- Cześć - powiedział chłopak.

- Ta, cześć - odpowiedziałam i skierowałam się do swojego pokoju. - Ja jestem w swoim pokoju, jak coś chcesz, to przyjdź.

- Ej czekaj. To nie są twoje ubrania - krzyknął David.

Wyjęłam moje ubrania z plecaka i poszłam wrzucić je do pralki. Potem  podeszłam do stołu przy którym siedzieli i opowiedziałam im co się stało.

- Masz przyjaciółkę?! - zawołał  David i zaklaskał jak mała dziewczynka. - To wspaniale!

Michał spojrzał na mnie pytająco.

- Już tłumaczę. Nigdy nie miałam przyjaciół. Dlatego on się tak cieszy.

- Przykro mi - wstał i podał rękę mojemu bratu. - Dobra widzimy się na zajęciach, stary.

Pożegnali się, a ja poszłam do pokoju i przebrałam się w sweter i jakieś dresy. Wyjęłam pranie i wrzuciłam ubrania Darii. Około 17 skończyłam się uczyć i zaczęłam przeglądać Spotify w poszukiwaniu mojej ulubionej playlisty. Nagle ktoś do mnie zadzwonił.

Odebrałam.
- Halo?

- Cześć z tej strony Daria. Mam pytanie dlatego dzwonie teraz, a bałam się, że odpiszesz jeśli zapytam na czacie.

- Dobrze zrobiłaś. Dopiero przestałam się uczyć. Co to za pytanie?

- Kiedy i gdzie mamy zrobić ten projekt?

Zamyśliłam się. Mam pomysł.

- Wiesz gdzie jest ulica Dwudziestego Maja? - przytaknęła. - Będę mieszkać na 6 piętrze w bloku. Co do godziny i dnia porozmawiamy jutro w szkole.

- Ok. Muszę kończyć muszę jeszcze odrobić lekcje. Pa pa.

Odłączyła się, a ja rzuciłam się na łóżko i wyciągnęłam rękę po słuchawki, które leżały pod łóżkiem.
Włączyłam muzykę i usnęłam.

Obudziłam się o 4 nad ranem.
Byłam przykryta czerwonym kocem. Pewnie David mnie przykrył, kiedy spałam. Przewróciłam się na plecy i zakryłam oczy ramieniem, aby zmusić się jeszcze do snu. Po kilku minutach w telefonie brzdękło powiadomienie.

Angel_boy903:
- Czemu nie śpisz? Cały czas jesteś aktywna.

Kto by się spodziewał ze napisze do mnie ten wariat.

Ash_girl6:
- Dopiero się obudziłam.

Angel_boy903:
- Jak się trzymasz po tym co się stało na stołówce?

Ash_girl6:
- Eeee. Raczej dobrze. Chodziaż już wiem, żeby jej nie wnerwiać.
- Ale czekaj, czekaj skąd to wiesz co się stało? Chodzisz do tej szkoły co ja?

Angel_boy903:
- Taaaa, można tak powiedzieć.

Angel_boy903 zmienił twój nick na Emi ❤️😏
Angel_boy903 zmienił swój nick na Boyfriend😛

Boyfriend😛:
- Mam nadzieję, że przyjdziesz dziś do szkoły.

Emi❤️😏:
- Właśnie się zastanawiam, jeśli mam cię tam zobaczyć to nie mam ochoty.

Boyfriend😛
- Nawet nie wiesz jak wyglądam więc... xd jak możesz mnie poznać.

Emi❤️😏 zmieniła swój nick na Emily
Emily zmianiła nick użytkownika Angel_boy903 na Wariat

Emily:
- Tak lepiej.

Wariat:
- Tamto było znacznie lepsze, ale nie będę się kłócił z tobą. ❤️

Emily:
- W której klasie jesteś?

Napisałam nie myśląc. Nie zastanawiając się kliknęłam wyślij. Nie, nie! Co ja zrobiłam! Odpisał.

Wariat:
- No, kto by się spodziewał, że spytasz. Jestem dumny, że chcesz mnie poznać, kochanie. 😏😏

Emily:
- To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

Wariat:
- Dobrze, dobrze. Widzę, że jesteś niecierpliwa. Już mówię.
- klasa pierwsza, ale nie mogę Ci powiecieć dalej

Emily:
- Ok.... Do zobaczenia w sql, mimo, że nie wiem jak wyglądasz.

Leżałam i myślałam nad tym co napisał mi ten chłopak.
°
°
°
°

HEJKA!

WAŻNE!

PRZYPOMINAM TYLKO, ŻE PISZĘ TAKŻE INFORMACJE I NOMINACJE. MOŻECIE PISAĆ W KOMENTARZACH JEŚLI CHCECIE O COŚ ZAPYTAĆ. JEŚLI DOBRZE PÓJDZIE I BĘDZIE DUŻO PYTAŃ I CZASU TO NA INFORMACJE I NOMINACJE ZROBIĘ TAK, ŻE ZMIENIĘ NAZWĘ NA INFO, NOMINACJE I PYTANKA.
ALE TO JAK ZDECYDUJECIE.

DO ZOBACZENIA!
Do następnego!

Miłość W WiadomościachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz