Kapitola první

995 23 15
                                    

-Victoria-

Ráno se probudím ve svém novém pokoji s bolestí hlavy, vlastně skoro celého těla. Odlepím od sebe těžká oční víčka a rozkoukám se. Všude se válí krabice.
Jelikož už asi tušíte že jsme se s mou rodinou rodinou přestěhovala. A asi by vás zajímalo kam. No takže vítejte v Americe. Dříve jsme bydleli v Anglii kde jsem nechala všechny kamarády. Vlastně už to nejsou kamarádi po to co udělali.

Ze svých myšlenek mě vyrušila moje malá sestřička Amy, která mi skočila na postel.

"Viki vstávej" začala mi třepat s rameny i když jsem už byla vzhůru.

"Amy jsem vzhůru.Běž se nasnídat já jsem za chvilku dole" Amy na nic nečekala a rozeběhla se dolů odkud voněly palačinky.

Došla jsem do koupelny, kterou jsem měla jenom pro sebe. Podívala jsem se na sebe do zrcadla.

Vyděsila jsem se protože toho člověka jsem nepoznávala. Velké kruhy pod očima. Řídké hnědé vlasy a nezdravá barva pleti.

Vzala jsem si hřeben a rozčesala vlasy ale polovina jich zůstala na hřebenu. Mamka mě vždy ujišťovala že je to jenom nedostatek vitamínů, ale před pár měsíci mi zjistili že mám rakovinu ve stádiu kde mám padesát na padesát procent že se můžu vyléčit.

Dříve jsem měla krásné blond dlouhé vlasy ale teď těch pár vlasů na hlavě byla jenom vzpomínka.

Vzala jsem si tmavě modrý šátek s bílými vzory.

Ani jsem si to neuvědomovala ale bolest byla o hodně horší než když jsem vstala.

"Dobré ráno" ozval se taťka cestou zpátky do jeho pracovny když jsem šla dolů.
"Dobré-vůbec nevypadáš dobře. Nechceš zůstat doma" ani mě nechal domluvit.
"Ne. To je dobrý. Dole při snídani si dám ty prášky" u slova prášky jsem udělala uvozovky, protože jsou to spíš sedativa na tlumení bolesti.
-----------------------------------------
"Tak připravená?" zeptala se mě mamka když zaparkovala před obrovskou budovou plnou lidí.

"Asi-asi ano" dobře byla jsem docela v prdeli protože nervozita stoupala čím dál víc.

Když jsem rozklepanou rukou sáhla po otevírání dveří nebyla jsem si jistá jestli mě nohy nezradí.

Mamka mi pouze zamávala a vyjela z parkoviště. Rozhledna jsem se po všech lidech co stáli venku. Někteří teprve přicházeli, někdo kouřil nebo si prostě povídali, ale teď se odevšad ozýval šepot.

'jako to je ta nová'

'proč má ten šátek'

'je divná'

Pokusila jsem se nevnímat špatný pocit z těch hlasů co se ozývaly ale když jsem otevřela dveře do hlavní budovy bylo to ještě horší.

Najednou přede mnou proběhla vysoká modrovlasá holka. Otočila se na mě a měla na tváři milý a přívětivý úsměv.

"Ty jsi Viktorie že? Ta nová? Jsem Alison" podala mi ruku a já ji s radostí přijala. U toho jsem kývla na to že má pravdu.

Alison byla hrozně milá. Vlastně i bláznivá, což dokazovali i ty její vlasy. Dovedla mě do řiditelny a potom mi ukázala celou školu. Mezitím se mi svěřila že má tady skvělou partu do které patří dvě holky a tři kluci.

"No a Dylan a Kayl. To jsou děvkaři, ale i tak je mám ráda" z toho co mi řekla o své partě- vlastně si toho moc nepamatuju ale pokud prý budu chtít mužů s nimi jít na pláž.

Nevím jestli půjdu, protože by se moje tajemství dozvěděli brzo. Jenže to nebyl jediný problém. Právě jsem stála před dveřmi od mojí nové třídy. Když se klouby mojí ruky dotkly lakovaného dřeva začala jsem znovu být nervozní. Vzala jsem za kovovou kliku a otevřela dveře.

" Dobrý den " pozdravila jsem učitele.

" Dobrý den, vy budete Victorie " jenom jsem si potřásla s jeho nataženou rukou. Už jsem si chtěla jít na míst ale vyrušil mě hlas učitele.

"Tak nám o sobě něco řekni " pokynul hlavou k tabuli.

" Em.....jmenuju se Victoria Gillinsky, ale můžete mi říkat Viki. Přestěhovala jsem se sem s mojí rodinou a dříve jsem bydlela v Anglii " když jsem to dořekla vydechla jsem zadržovaný vzduch.

" dobře běž si sednou k panu Smithovi "ukázal na bloňďáka ve třetí lavici. Rozešla jsem se k němu.

"Noel. Jmenuju se Noel" otočí se ke mě. Jenom se na něj podívám a otočím se zpátky.

"Kámo tak tohle bude oříšek" otočil se dozadu k nějakýmu klukovi.

" A to se Kayl tak těšil " vůbec jsem to nechápala.





-------------------------------------------------------
Tak jo lidičky máme tady první kapitolu 😅 vím že ze začátku to nebude nic moc, ale slibuju po tom co se s partou seznámí to bude lepší :)

Remember Where We MetKde žijí příběhy. Začni objevovat