Kapitola devatenáctá

466 16 4
                                    

-Kayl-

Byl jsem ten nejšťastnější člověk na světě protože když jsem se ráno probudil ona ležela na mě. Vzal jsem si mobil z nočního stolku. Jednou rukou jsem ji hladil po vlasech a druhá se věnovala mobilu. Vyfotil jsem ji. Až teď jsem si uvědomil že jsem nadržený a ona tu jen tak leží nahá. Sjel jsem proto níž na jemně ji hladil a mačkal zadek.

"Kayle přijela máma tak-" zarazil se a díval se na Tori. "Potichu ať jí nevzbudíš" táta červenal vzteky. "Už zase si vodíš kurvy do tohodle domu. Ať okamžitě vypadne" práskl se dveřmi až to Tori probudilo.

"Ahoj" přitáhl jsem si jí k sobě nahoru. "Ahoj" líbla mě na tvář. "Promiň že tě to vzbudilo" zakroutila hlavou. "No budeš muset poznat mou rodinu" vytřeštila oči a kroutila hlavou. "Máma je v pohodě a táty a tý kurvy si nevšímej"

Po půl hodině a společné sprše kde jsme se opravdu jenom umyli jsme se vydali dolů po schodech. Tori na sobě měla moje šortky a moje tričko. Propletl jsem nám ruce. Tori se na mě lehce usmála a zašeptala "děkuju".

Dole u stolu seděla máma a táta s ní něco řešil. Elis stála u plotny s mini kraťáskama a nějakou halenkou. "Dobrý den" řekla moje holka. Pane bože. Moje holka, moje holka Tori. Všichni se na ní otočili. "Kayle ty nás ani nepředstavíš?" zeptala se máma. "Tori tohle je moje máma, mami tohle je moje krásná přítelkyně Victoria"

Takhle to šlo do té doby než si podala ruku s Elis. Sedli jsme si na židle a v tichosti jedli snídani. Bylo tam od všeho trošku. Všiml jsem si že Tori asi bolí hlava, ale nechce to dát najevo. "Bolí tě hlava" zašeptal jsem jí do ucha. Kývla hlavou. Beze slova jsem se zvedl a šel do pokoje. Na zemi ležel její béžový batoh kde měla nějaké svoje věci. V malé přihrádce jsem našel její prášky. Vzal jsem jeden a šel zpět do kuchyně. Sedl jsem si vedle Tori zpátky. Všichni se na mě koukali. Pohladil jsem jí po stehnu a dal jí prášek do ruky. Vzala si skleničku s džusem a zapila ho. "Děkuju" uculila se na mě.  "Ty se s něčím léčíš?" No jo moje matka je zvědavá. Podíval jsem se na Tori. Zhluboka se nadechla. "Mám už skoro vyléčenou rakovinu" všichni zalapali po dechu a já si s ní propletl. "A-aha"

***

*O  dva týdny později*

Všechno je teď skvělé. Na škole se dozvěděli že chodím s Tori. Někteří to akceptovali a někdo to vzal tak nějak. Noel se od nás úplně odpojil. Chápu i nechápu jeho reakci. Dobře něco k ní možná cítil, ale ona si vybrala mě a je to její rozhodnutí. Ema to dala s Dylanem taky dohromady. No a Adison je taková divná. Občas se ukáže a občas ne. No a dneska ráno než jsem vyzvedl Tori mi napsala že se mnou před tím než začne škola potřebuje mluvit.

Proto teďka stojím před školou a kouřím cigaretu. Ostatní už šli na hodinu. Adison si to právě kráčila přímo ke mě. Byla namalovaná snad ještě víc než normálně. Když zastavila před mnou vypadala docela tak nějak divně. "Je to tvoje chyba, ale nenechám si to vzít" o čem to kurva mele. " Cože"
"Víš jak jsme se spolu před asi dvěma měsícema vyspali" kývl jsem na souhlas, ale pořád to nechápu.
"Jsem těhotná a ty si toho táta" musel jsem si sendout na schody za mnou. Pane bože to jsem se do ní udělal. " A ty nepůjdeš na potrat že ne" zase nejsem takovej debil abych nechala zabít nevinné dítě. Kurva. " Ne, ale chtěla bych od tebe pomoct. Sice jsem vám úplně nefandila, ale měl by si to jít říct než to zjistí sama" pane bože Tori. Co teďka budu dělat. Já jí nechci ublížit. "Já to nějak vymyslím" odbyl jsem ji. Šel jsem na chodbu. Čekal jsem na chodbě až jí skončí hodina.

Když vyšla ven moje oči se zalili slzamy. Nedokážu jí takhle ublížit. "Stálo se něco" trochu se usmála. Nemohl jsem promluvit. "Adison je těhotná"
"Fakt?" Uchechtla se.
"Já jsem ten s kým to má, bylo to na té párty když jsme se znali ještě malou chvilku. Je mi to líto, ale náš vztah to nějak nezmění" po tváři mi ztekli první slzy. Ale na jejím obličeji nebyla znát jediná emoce. "Kayle ty si takový debil. Ukázala ti důkaz" záporně jsem zakrýval hlavou. "Takže ty prvně půjdeš že chceš důkaz a potom testy otcovství" divil jsem se proč z toho nebyla tak vytřeštěná jako já. "Ale j-jak t-tohel všechno" byl jsem hodně překvapený. Stoupla si na špičky a začala mi šeptat. "Věřím ti, miluju tě, a navíc je Adison coura" odtáhla se a rozešla se. Trochu ubrečeně jsem se zasmál a dohnal tu světlovlasou bohyni. Plácl jsem si po zadku a propletl si s ní prsty. "Ty si hlupáček viď" přikývl jsem. "Ale tvůj hlupáček" šťouchl jsem jí nosem do tváře. Jak jsem si mohl myslet tohle. Myslel jsem  si že se se mnou hned rozejde, ale Tori asi něco takového od ní čekala nebo co. "Adison" křikla na ní. Šel jsem za ní jako poslušný pejsek. "Ty už to víš" zvedla obočí. Tori se uchechtla. " Máš nějakej důkaz" zeptala se drze. Takovou jsem ji nepoznával. Jako kdyby byla anděl s duší ďáblice kterou teď pustila. Bylo to sexy i když to byla důležitá situace. Adison z  tašky vytáhla fotku z toho ultrazvuku. Tori se trošku rozklepali ruce s fotkou. Pohladil jsem jí po zádech. "Jo...jo dobře" zhluboka se nadechla. "Kayl půjde na test otcovství. Hnedka teďka po škole" Adison znervózněla, ale přikývla.

-------

S touhle kapitolou nejsem vůbec spokojená, ale tak aspoň něco jsem napsala.love you 💜💜

Remember Where We MetKde žijí příběhy. Začni objevovat