-Kayl-
Pondělí ráno a já se chystám jenom dnes do školy. Vezmu si včerejší věci a otočím se na postel. Tori stále spala zabalená v peřině objímajícího můj polštář. Asi si myslí že jsem to já. Přešel jsem k ní. Je hrozně roztomilá.Dal jsem jí pusu do vlasů a vydal se ke dveřím. Když jsem je otevřel ovanul mě studený vzduch. Už není takové teplo jako bylo před pár dny. Blíží se podzim.
V autě jsem měl položenou esej kterou vozím už od té doby co jsem jí začal psát. Byl jsem překvapený co dokážu vymyslet. Ale měl jsem múzu, a to Tori. To ona mě od každé chvíle inspirovala k napsání toho co pro mě znamená láska, ona, ta touha k ní.
Zaparkoval jsem před školou. Všude se míhali moji spolužáci. Nahl jsem se na zadní sedačky pro ten papír který mě vlastně dostal k závěru že miluju tu nejlepší a nejúžasnější holku na světě. Otevřel jsem dveře a vystoupil.
Naše parta stála jako vždy u vchodu a pokuřovala. Adison stála vedle aby to nechytlo to její děcko nebo co.
"Ahoj" zdravili mě všichni sborově. "kde máš Viky" zeptal se Noel. "Ještě spí, vzala si volno na týden aby mohla hlídat Amy. Její rodiče někam jeki nebo co, tak jsem u ní a do konce týdne mě tady už neuvidíte." Vypadalo to že všichni zpracovávají informace co jsem jim řekl.
"Kayle ať má potom ještě na čem spát" uchechtla se Ema. Noel se každým dalším slovem mračil čím dál víc. Co ho takhle namíchnout ještě víc?
"Včera nic nebylo jelikož jsem jí vylekal a ona se na mě naštvala" Dylan a nejlepší kamarádka mojí Tori se zasmáli. "Jenže ode dneška bude mít její sestřička asi noční můry, protože se v jejich domě ozývají divné zvuky" ozval se Dylan. Všichni i Adison vybouchli smíchy a Noel odešel pryč.
Za chvilku mi přišla na mobil zpráva. Ještě jsme stáli venku a povídali si. Vynadal jsem mobil ze zadní kapsy černých džín a rozsvítil ho.
💞Tori💞: Mohl jsi mě vzbudit. Udělala bych ti snídani. Chybíš mi tu v posteli. PS. Miluji tě ♥️
Já: Byla jsi roztomilá tak jsem tě nechtěl vzbudit. PS. Chybím ti já nebo můj nástroj lásky?? Miluju tě ♥️
💞Tori💞: Ty jsi nadržený i přes zprávy nebo ses už takhle narodil😂
Já: Z tebe jsem nadržený pořád 😉😉
💞Tori💞: ☺️
Je obdivuhodný že i když se už dlouho známé, dokážu aby se zčervenala jako rajčátko i přez zprávy.
O pár minut později už sedím v lavici a čekám až budu moct odevzdat tu esej. Možná by jste chtěli vědět co v ní je.
Láska. Tohle slovo má mnoho významů a podob. Může být snadná či těžká, oboustranná či ne, může dát, ale taky vzít, chce být šťastná, ale né vždy je. Občas stačí první pohled, ale taky může být nepoznaná, pozvolná až si sami uvědomíte že toho člověka milujete. Je to silné slovo, ale lidé ho říkají z různých důvodu. Musíte ale vždy cítit to pouto. Takový neviditelný řetěz spojující dvě osoby, věci, momenty, místa, vlastně cokoliv co si usmyslíte. Je to něco jako kouzlo které vás úplně upoutá, které se vás donutí dívat na jednu jedinou osobu, ale ta samá osoba je samotný kouzelník. Vlastně celý svět je jakoby rozmazaný a on či ona je ta nejostřejší věc.
Mě samotného tento pocit zasáhl postupně. Prvně se začínal můj pohled stáčet na ní. Začal jsem o ní přemýšlet až do té úrovně kdy zahltila myšlenka na ní celou mou mysl. Omámila mě celého. Když se mi začali zdát sny o tom jaké by to bylo být jí na blízku věděl jsem že je jiná, a pro mě speciální. Byl jsem jí na blízku jako pro mě blízké osobě a kamarádce, ale ve své hloubi duše jsem věděl že to není jenom kamarádka a usvědčil mě v tom náš první polibek. Celou tu dobu poté jsem se přemlouval že to pro mne nic neznamenalo a že je jenom jedna z dalších mnoha. Ale i tak jsem se jí omlouval a snažil jsem se jí udobřit a mezi tím jsem se do ní zamiloval. Začal jsem s ní trávit více a více času až jsem se odhodlal a vyznal jí své city které k ní chovám. A když jsem slyšel že ona cítí to samé bylo to jako poslouchat samotného anděla.
Nikdy jsem nevěřil že něco takového mohu pociťovat k někomu ale asi ano a bylo to to nejlepší rozhodnutí co jsem kdy udělal. Je nádherné vidět osobu kterou milujete jak má radost z toho co jste pro ní udělal, tohle je láska.
-----
Tak doufám že jsem to tak nějak dobře popsala.🖤🖤
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomanceChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.