Kapitola osmá

519 17 17
                                    

-Kayl-

Cítil jsem se hrozně provinile. Házel jsem jednoho panáka za druhým. Netušil jsem že mýmu svědomí není všechno uprdele. Docela jsem se bál co se stane až jí udělám něco horšího. To že jsem ji vzala první polibek, může znamenat že jí můžu vzít i panenství. Teda pokud všechno vyjde tak jak má.

"Flaška" zakřičela Adison z obýváku. V kruhu seděla celá parta a pár dalších lidí.

"Tak jo pravidla, pokud úkol nesplníte odhazujete jeden kousek oblečení, to platí i na otázku když neodpovíte taky dáváte oblečení dolů, hra může začít" vykřikl Dylan.
"Točím " ujala se slova Ema. Zatočila s flaškou od rumu a hrdlo padlo na Adison.

"Chci úkol" odpověděla.
"Dones číslo támhle toho sexy týpka" ukázala na blonďáka u baru.

Adison se zvedla a poupravila si výstřih aby ho měla ještě větší.

Za pět minut se vrátila s číslem. Další kola se nedělo nic zajímavého. Akorát Dylan se vykousnul s holkou co seděla vedle mě a já si lokl vodky. Právě točil Noel a hrdlo padlo na Tori.

"Úkol" vyhrkla nervózně.
"Polib mě" řekl už vážně opilej Noel.
"Ehhh... můžu dostat jinej úkol?" tak teď se mi docela ulevilo. Vím že si může líbat koho chce, ale přeci dneska dostala svůj první polibek.
"Ne, jestli to nechceš plnit tak si musíš něco sundat" bylo vidět že je Noel nasranej. Tori si povzdechla a sundala si svojí hnědou džísku.

Její prsty se dotkly se dotkly skleněného povrchu flašky. Flaška se zastavila na mě.

"Úkol" řekl jsem se zájmem. Ema něco pošeptala Tori do ucha. Ta se okamžitě začala červenat.
"Já to za ní řeknu. Uděláš jí tanec na klíně" řekla za ní Ema a já vykulila oči. Tori začala kývat hlavou na ukaž souhlasu, ale jelikož jsme všichni měli něco vypito tak jsem na to kývl.

Vzal jsem jí za ruku a posadil jí na židli. Začal jsem ji kroužit kolem židle a všichni to se smíchem sledovali. Sedl jsem si na ní obkročmo a začal se vrtět. Začal jsem si stahovat tričko dolů ze svého těla. Tori se mi pokoušela dívat do očí, ale stejně sjela očima níž. Hned jak se dostala k mím břišákům jí zajiskřilo v očích. Nevědomky mi dala ruce na ramena. Neodolal jsem a začal ji líbat krk. Nečekala to takže mě odměnila vzdychem do ucha.

"Hele měl to být tanec na klíně, a né porno live" zabručel Noel. Slezl jsem z ní a vzal si na sebe to tričko. Cestou jsem zatočil a hrdlo zůstalo na Adison.

"Polib kohokoliv tady v tom kruhu" Adison na nic nečekala a začala se mi mě plazit. Chtivě se mi přilepila na rty. Nevadilo mi to tak jsem spolupracoval. Všiml jsem si odcházející postavy a hned za ní další.  Když Adison oslepila naše rty Ema na mě hodila vyčítavý výraz, ale i na Adison. Vstala a odešla pryč. Chtěl jsem vědět co se stalo tak jsem šel za ní.

Venku stala uslzená Tori v objetí Noela. Ema jí hladila po zádech.

"Tori....Tori co se stalo" zeptal jsem se a chtěl si jí převzít od Noela.
"Zrovna že ty se ptáš" odsekla a vzdálila se i od něj.
"Nic jsem ti neudělal"
"Ne? A to v parku?" Otázala se. Byl jsem z toho naštvaný takže jsem už na nikoho nebral ohledy.
"Byla to kurva jenom pusa tak z toho nedělej to co to není" zařval jsem.
"Ale byla to moje první" křikla na mě.
"Nic to nedokazuje jestli sis myslela že k tobě něco cítím tak se pleteš"
"Tak proč si to udělal"
"Bylo to jen z lítosti z ničeho jiného" její oči se znovu začali plnit slzamy. Noel ke mě došel a dal mi pěstí. Vůbec to se mnou nehlo jelikož tou hádkou jsem skoro vystřízlivěl a Noel byl úplně na sračky. Sledoval jsem jak Noelovo auto řítící Ema odváží Tori.

-----------------------------
Já vím asi mě nebudete mít teďka rádi 😂🤷

Remember Where We MetKde žijí příběhy. Začni objevovat