Chtěla bych vám oznámit že vyšel nový příběh Mixed Feelings. Zatím je tam pár kapitolek, ale hned jak dokončím tenhle příběh tak se to rozjede. Děkuju a užijte si dnešní kapitolu.-Kayl-
Fronta na ruské kolo kam chtěla Tori se posunula dopředu takže na nás ještě samostatná kabinka vyjde. Sedačka byla akorát velká aby jsme se na ní vešli všichni tři. První pocity z toho když se to rozjelo byly různé, ale nakonec se mi to líbilo.
Po cestě jsme si všichni užívali výhled takže nikdo z nás moc nemluvil. Padali slova jako 'wow', 'páni'
Asi za půl hodinu jsme se dostali dolů kde jsme si udělali fotku. A pak nás Amy vyfotila s Tori.
"Dámy jelikož jsme zdatný střelec tak vám něco vystřelím" trochu jsem se chlubil. "Já bych chtěla támhle toho hrocha" ukázala na velkého roztomilého plyšáka hrocha. "Dobře a ty princezno" otočil jsem se na Troi.
"Překvap mě" zasmála se. "Tak běžte třeba na zmrzlinu a počkejte u tý horský dráhy" obě se rozeběhli ke stánku se zmrzlinou a já na ' střelnici '
Samozřejmě že mám to co jsme chtěl. Hrocha a korunku. Vyšel jsem kopeček který vede k horské dráze a spatřil jsem zbytek který patřil ke mě.
Amy byla celá ulepená od zmrzliny to podle trička čokoládové. Když jsem k nim přišel viděl jsem jak se Amy rozsvítili oči šťastnýma jiskřičkama. Podal jsem jí jejího plyšáka kterého chtěla. "Děkuju Kayle" zamumlala když objímala plyšáka okolo krku.
Přešel jsem ke své princezně a dal ji korunku na hlavu. "Teď si opravdová princezna" Tori si stoupla na špičky a snažila se mi dát pusu jenže i když byla na špičkách tak sem nedosáhla. Proto jsem se naklonil a spojil naše rty v jedny. Když jsme se odpojili tak s Tori srovnala svojí korunku. "Ale já si myslím že jsem byla princezna vždycky" zamračila se na mě. "To víš že jo" dal jsem jí ještě jednu pusu do vlasů.
****
Byly jsme tam ještě asi tak hodinu a pak jsme se vydali zpátky domů kde jsme nic moc nedělali. Jenže jakmile hodiny odbili sedmou hodinu přicházela část dne na kterou jsem se těšil.
Usmál jsem se při větě "Tori já chci jít už spát" tohle bylo znamení že mám jít napustit vanu.
Zanedlouho jsme už seděli ve vaně nazí a nadržení. Ani nevím na co čekáme. Možná až udělá krok ten druhý nebo na správnou chvíli, ale hned co jsem sjel z jejího obličeje trochu níž jsem věděl že je konec čekání.
Už ve vaně jsme se začali líbat a postupně a pomalu s chtivými polibky i doteky dostávali z koupelny do pokoje. Tori se projistotu ještě zvedal a běžela zamknout dveře od jejího pokoje. Mezitím já hledal šprcky v batohu. Když jsem je konečně nešel viděl jsem jak leží na posteli Tori s roztaženýma nohama. Tak krásně pro mě připravená.
Věděl jsem že je určitě vlhká, ale chtěl jsem si jí zkontrolovat než začneme, protože to bude teprve podruhé a já chci aby se jí to tentokrát líbilo stejně jako mě.
Nasadil jsem si kondom a pomalu do ní zajel. Ozval se ston, ale slastný ston. Byl to jako ráj pro mé uši. Oba dva jsme se do toho úplně vžili. Dělali jsme to jeden pro druhého, jako kdyby jsme se narodili pro sebe. Každý další dotek našich těl, každý vzdych, zvolání jména toho druhého spojovalo víc naše pouto které jsme si vybudovali a také nás to popohánělo víc a víc k vrcholu.
"Chci něco zkusit" zavzdychala mi do ucha. Přikývl jsem a nechal jí dělat to co chtěla. Zatlačila mi na ramena což mi dalo jasný znamení že si mám lehnout na záda. Bylo to úplně něco jiného a nového pro ní. "K-kayle" zavzdychala. Byl jsem o hodně dál než normálně.
Dlouho už to netrvalo a oba jsme dosáhli vrcholu. Tori se zhroutila na mojí hruď a tak bych to nechal navždy.
"Miluju tě" zašeptal jsem do ticha.
"Taky tě miluju"........
Ještě jedna a bude konec. Ale zase nám začne nový příběh tak se běžte kouknout🖤🖤
ČTEŠ
Remember Where We Met
Roman d'amourChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.