Kapitola osmnáctá

505 16 9
                                    

-Victory-

Už deset minut sedím v Kaylově autě se zavázanýma očima. On si na tom trval. Prý by to jinak nebylo překvapení, ale prvně se musíme ještě někam stavit.

"Co by si princezna takhle dala?" Jelikož nevystoupil z auta tak jsme v drive-thru. "A kde jsme?" uchechtla jsem se. "KFC" zašeptal do mi do ucha. Otřásla jsem se z jeho blízkosti. Dokonce jsem cítila jeho vůni, za kterou bych dala asi tolik jako feťák za heroin. On byl mou drogu. Ano mám na sobě jeho mikinu ale ta už skoro vyčichla. "Hmmm, stripsy, hranolky, šejk, ledový čaj a nějaký to gurito nebo jak se to jmenuje" Kayl to všechno začal říkat a pak i svou objednávku. Pane bože to byla jenom sranda. "Kayle já to myslela ze srandy" chtěla jsem vidět jeho úšklebek, ale teď jsem si ho mohla jenom představovat. "Kdyžtak ti s tím pomůžu"

"Ty si nenažraný prase" zasmála jsem se.

"Nenažraný jsem, ale prase ne" zvedla jsem ruce na obranu. Ale místo zasmátí jsem cítila rychlí polibek na mé rty.

"Tady to je" někdo mu podal naše jídlo  a on se rozjel.

****
"Musíš opatrně" zvedal mě už po druhé Kayl z písku. "Tak si to zkus jít po slepu" chytla jsem jeho ruku abych už nespadla. Kayl mi jí ještě více stiskl a vedl mě dál.

Poznala jsem že už budeme zastavovat, protože bylo slyšet šplouchání vln. My jsme na pláži?

"Ukaž sundám ti ten šátek" řekl Kayl  když položil jídlo na zem. Rozvázal mi šátek a já mohla vidět na moře. Otočila jsem se a nemohla uvěřit svým očím.

Rozprostřená deka s polštářky. Nahoře visely světýlka. Bylo to kouzelné. Kayl natáhl ke mě ruku když už ležel rozvalený na dece. Stáhl si mě za sebou a podal mi jídlo.

Možná tomu neuvěříte, ale snědla jsem všechno. Kayl se tomu divil, ale sám měl toho dvakrát tolik. Najednou se zvedl a položil mobil do písku. "Smím prosit" divila jsem se. Přikývla jsem a stoupla si. Zapl písničku na svém telefonu a já poznávala první tóny. Byla to písnička kterou mám hodně ráda. (P.a klidně si tu písničku puste k tomu ). Chytl mě a začal se se mnou pohybovat do rytmu. "Vlastně tady nejsme jenom tak" podívala jsem se tázavým způsobem na něj. "Pamatuješ kde jsme se potkali" na pláži přece. "Na pláži, vlastně tady" přikývl.
"Pamatuješ co jsem ti říkal na tom zájezdu" trochu jsem se usmála.
"Už to vím" asi se mi zastavilo srdce.
"Chci každý den vidět tvůj úsměv, tvoje oči, tvojí tvář, slyšet ten tvůj medový hlas, dotýkat se každého kousku tvého těla, chutnat tvoje rty, probouzet se vedle tebe každé ráno. Vím to celkem dlouho, ale přiznal jsem to sám sobě až teď. Miluju tě" měla jsem slzy na krajíčků. "Budeš moje královna" rychle jsem kývla hlavou že ano a pak ho silně objala. "Taky tě miluju"
"Řekni to ještě jednou" poprosil.
"Miluju tě Kayle" políbila jsem ho na hruď.
***
Nechtěla jsem domů a tak jsme u Kayla. Prý doma nikdo není. Sedíme na gauči a koukáme na film. Celou tu dobu jsem přemýšlela že když už jsme doopravdy spolu mohli by jsme se posunout trochu dál, ale nechtěla jsem začínat sama. Potřebuju aby mi dal najevo že mu to nevadí. "Chci aby jsme se posunuli dopředu" vyhrkla jsem ze sebe bez přemýšlení. Kayl se ušklíbnul a táhl mě do pokoje. "Jak si přeješ" použil ten svůj sexy hlas jako vždy když dělá něco takového. Lehla jsem si na postel a Kayl na mě. Byla jsem nervózní hodně. Kayl se mi přisál na rty. Na všechno jsem zapomněla. Vnímala jsem jeho horké, vlhké měkké rty. Jeho jazyk masíruje ten můj a jeho dlouhé prsty obsahují lem mého trika. Odvážila jsem se a  rychle přetáhla jeho triko přes hlavu. Teď jsem se mohla dotýkat jeho svalnatých zad. "Tak ty takhle, ale takhle to nefunguje" narážel na to triko. Tak jsem skončila bez trička. Kayl se dostal k mému krku a začal ho sát a různě laskat. Musela jsem vzdychat jinak to nešlo. "Můžu- mužů ti sundat podprsenku?"
"J-jo" obratně rozepl rozepínání a stáhl dolů ramínka. Díval se mi do očí a čekal na povolení. Přikývla jsem. Vzpomínám si jak mi Ema říkala že moje prsa mi můžou všichni závidět. Nechci se chlubit, ale mám čtyřky. Nebo možná o trochu menší, ale trojky to nejsou. "Pane bože" "KURVA" tohle jsou Kaylovy slova po tom co mi rozepl podprsenku. Sklonil se k mému levému prsu a začal ho laskat. Přitáhla jsem si jeho hlavu blíž když mi olizoval bradavku a druhou mačkal mezi prsty. Po chvilce si to vyměnil. Ruce jsem přemístila na pásek jeho úzkých kalhot které byly v místě kde se nachází rozkrok napnuté. A to hodně. Bojovala jsem s páskem do té doby než si ho sám Kayl rozepl a sundal si i kalhoty. Pane bože ten jeho kamarád je ale velký.

A co si čekala že to bude nějaký malý šáša!?

No jo moje podvědomí se ozvalo. Ale vyrušilo ho pusinkování mého podbřišku. Kayl se dotkl mého citlivého místa přes kalhotky a já zavzdychala. Pomalu mi stahoval kalhotky a když byly dole tak jsem instinktivně dala kolena k sobě. "Nemusíš se stydět. Jsi nádherná" políbil mě na koleno a dal mi je od sebe. Políbil mě na vnitřní stranu stehna a poté rty opečovávat moje citlivé místo. Po chvilce začal používat svůj prst a následně ho do mě zasunul. Trochu to bolelo a po malé chvilce to ustalo. "Si tak úzká" zastonal. Mezitím co pracoval se svým  prstem který mi poskytoval slast mi sál krk. Jsem si jistá že tam budu mít cucflek. Cítila jsem že už 'budu'. Tahala jsem Kayla za vlasy. Líbilo se mu to. "Kayle" vykřikla jsem když jsem dosáhla orgasmu. Nevím proč, ale teď jsem se ničeho nebála. Zatlačila jsem do jeho ramen aby si lehl. Měl vykulené oči, ale ruce se mnou spolupracovali protože mi mačkali zadek. Nehtama jsem ho škrábala po jeho břišácích. Jenže jsem po chvilce cítila že je čas mu sundat boxerky aby jsme na tom byli stejně. Stahovala jsem lem boxerek než se neobjevila jeho chlouba. Vyvalila jsem na to oči. Kayl ze sebe skopal boxerky. "Chceš to ukázat" zeptal se. Kývla jsem na souhlas. Vzal si mou ruku do té své a přiložil si jí na jeho úd. Pohyboval s našima rukama nahoru a dolů. Po chvilce mě nechal to dělat samotnou. Zabořil hlavu do polštářů. Dala jsem mu na něho malou pusu. Asi po sedmi minutách se Kayl udělal. Měla jsem to na ruce. Kayl se natáhl a podal mi kapesník.

Nikam se nám nechtělo tak přes nás hodil deku a přitulit se ke mě. "Miluju tě" řekli jsme si a usnuli.

----------
Moc děkuji všem co tenhle příběh čtou 💜💜love u all♥️ a promiň Nette085 za tohle já vím že na to nejsi😉😂

Remember Where We MetKde žijí příběhy. Začni objevovat