-Kayl-
Bylo nádherné se vzbudit vedle někoho koho milujete. Hrát si s jejími jemnými vlasy ve mě způsobovalo že jsem se zamilovával čím dál víc. Po včerejším večeru jsem se chtěl jít osprchovat, ale byl jsem unavený tak jsem to nechal na dnešek. Jenže když jsem odkryl peřinu, uviděl jsem červený krev na bílém prostěradle. Ani se jí nedivím že jí to včera hodně bolelo. Pohladil jsem jí po vlasech a dal jí tam pusu. Oblékl jsem si boxerky a šel jí vzbudit. "Lásko vzbuď se"
Na hrudi jsem cítil hřejivý pocit když otevřela ty svoje zelená kukadla. "Dobré ráno" zachraptěla a posadila se. Asi si neuvědomuje že je nahá. Chata se postavit, ale jakmile to zkusila tak sykla bolestí a sedal si znovu na postel. "Co se děje" vzal jsem jí ruce a mnul je v těch svých. "Bolí mě podbřišek" zašeptala. Věděl jsem že o těhlech věcech nerada mluví. Chytl jsem ji pod koleny a vzal ji do náruče jako princeznu. Vlastně ona je moje princezna. Položil jsem jí na kraj vany do které jsem napouštěl teplou vodu. Vím že má ráda bublinky proto jsem jí tam přidal trochu pěny.
Když byla vana plná a na jejím vrchu nespočetné množství bublinek položil jsem tam svojí princeznu. "Miluju tě" křikla za mnou když jsem odcházel. Musel jsem se pousmát. Je tak roztomilá a hlavně moje. Kaylova Tori.
Převlek jsem prostěradlo a hodil ho do pračky. Ano umím zapnout pračku.
Dole nikdo nebyl, a bylo uklizeno což jsem se divil. Jenže jsem si všiml lístečku na dveřích. "Nemáš zač za úklid a zpacifikování těch ožralů. Tvůj milovaný Dylan" tak teď jsem se málem pochcal smíchy.
Lísteček jsem zmačkal a hodil do koše. Vrátil jsem se zpět nahoru. Tori se pořád koupala tak jsem se šel převléct do tepláků a spodního prádla. Jenže když jsem došel před zrcadlo všiml jsem si mého krku s mnoha cucfleky. Fialové modřinky byly jak malé tak velké a táhly se až k prsním svalům. "Takže ty se nám takhle prohlížíš" zamumlala Tori za mnou. Ani jsem si ji nevšimla. "Tak se podívej co jsi udělala tvému milovanému a sexy přítelovi" poukázal jsem na sebe. Tori si mě sjela pohledem a u toho si skousla ret. Byla tak sexy a neodolatelná. "Ty a sexy to nejde dohromady. Ty jsi čuně" vzal jsem jí a hodil ji na postel. Sehnul jsem se nad ní. " Tohle jsme už jednou řešili ne" sáhl jsem ji na ručník který měla kolem sebe. Začala kroutit hlavou. "Půjdeme k nám a půjdeme s Amy ven. Ráno mi psala mamka že musí jet něco zařídit do práce v deset" přikývl jsem a podíval se na mobil. "Je devět než se někde najíme a oblečeme bude třičtvrtě takže by jsme měli vyrazit" dal jsem jí letmý polibek a teď už se konečně převlékl.
Na snídani jsme se stavili v kavárně Rosie kterou má Tori tak ráda. Byl jsem šťastný když ona byla šťastná.
"Co je" zasmál jsem se. Jedeme už pro Amy. Docela se na toho prcka těším. "Zůstal ti tady muffin" setřela mi z koutku úst čokoládu. Chtěl jsem jí kousnout, ale má rychlé reflexy. "Pane radši se věnujete řízení" zasmála se.
-------------
Omlouvám se že je dnes takto krátká. Ale chtěla jsem aspoň něco napsat protože teď řeším i jiné věci takže jsem vás o ní nechtěla přípravit🙂
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomantikChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.