Kapitola je věnována @Nette085
-Kayl-
Amy měla hroznou radost když zjistila že jdu taky. Šli se nakonec převlíknout aby jsme mohli vyrazit. Trvalo jim to už něco přes dvacet minut. Tak jsem se teda posadil na gauč a vyndal jsem mobil.
Chodily mi různá oznámení že mě označil někdo v příspěvku. Byly to hlavně fotky z mojí oslavy lomeno párty. Znovu jsem se usmál nad tím co pro mě Tori přípravila. Vůbec jsem to nečekal, ale samozřejmě mě to potěšilo.
"Takže nebudu chodit do školky a ty do školy?" slyšel jsem jejich hlasy na schodech, ale konverzaci jsem nechápal. "Asi ano možná ty do školky půjdeš, ale pokud budeš chtít být se mnou doma můžeš" přišli dolů. Tori držela Amy za ruku která se culila. "Stalo se něco" nebyl jsem si jistý tak jsem se prostě ozval. "Ne jenom rodiče pojedou nebo spíš už jeli na pracovní cestu, takže tu budu s Amy doma a nepůjdu příští týden do školy" aha tak tohle jsem nečekal. Jenže můj mozek je tak chytrej že vymyslel úžasnej nápad. "Vidím to tak že tu budu s vámi dámy pokud vám to nebude vadit" usmál jsem se. "Tori prosím může tady Kayl být?"
"Sama jsem chtěla říct že může"***
Jsme na hřišti nedaleko obchodního centra kam chceme zajít potom. Amy si hraje s klukem z její školy. Vypadá to jako kdyby jí měl rád. Moje přemýšlení přerušil Torin mobil. "Ahoj"
"Ne teď jsme s ní venku"
"Kayl je tu se mnou. No a ještě bych se tě na něco chtěla zeptat"
"Může u nás být se mnou"
"Neboj se"
"Nechali jste mi je na stole a podle mě těch peněz je víc jak na týden"
"Dobře užijte si to"
To byly úryvky z konverzace mezi Tori a její mamkou.
"Prý nemáme zbořit barák" uchechtla se Tori. Nahnul jsem se k ní blíž. "Spíš bych se bál o postel" trhavě se nadechla a zrudla. "Proč o postel?" Oba jsme se otočili a viděli tam Amy celou od písku."Protože Kayl rád skáče na posteli víš?" Amy se zasmála. "Já taky ráda skáču na posteli" a s tímhle odběhla si zpátky hrát. No a já se smál tak moc až se po nás lidé otáčeli.
"V pondělí se ale budu muset stavit do školy, jenom něco odevzdat"
Ani jeden z nás nic neříkal tak jsem to vzal do svých rukou. Popadl jsem Tori za ruku a dotáhl jí k tomu aby si na mě sedla obkročmo. Začal jsem se k ní přibližovat až se ty její dokonalé rty dotkly těch mích. "Pane bože vy se musíte cucat už i na lavičce" otočil jsem se za hlasem který to řekl.Byl to Dylan který šel směrem k nám ruku v ruce s Emou. "Co tady děláte" ptám se, jelikož ani jeden nejsou na takový věci. "Šli jsme se projít jako zamilovaný pár" prostě se nešlo nesmát, ale smáli se všichni na mou obranu. "A co vy" Tori ukázala na Amy na pískovišti kde si pořád hraje s tím klukem. Má tmavě hnědé vlasy a modré oči. Vlastně vypadá jako pěti letý já.
Tak jsou to sestry, asi mají stejný vkus. Tori si povídala s Emou a Dylan dělal něco na telefonu. Docela jsem se nudil tak jsem si taky vytáhl mobil.
****
Doma jsme už nějakou chvíli jelikož Amy to venku už nebavilo když odešel ten její kamarád, jak jsem se dozvěděl Jack.
Film běžel. Amy spala na druhém konci gauče. Tori mi ležela na hrudi a hladila mě na hrudi dokud mi nezamručelo v břichu. "Tady má někdo hlad" plácla mě jemně po svalech a zvedla se. Chtěl jsem jí pomoct tak jsem šel za ní. Právě se pro něco ohýbá tak toho využiju. Pláč jsem jí po zadku až vyjekla. "Víš jak jsem se lekla" otočila jsem se směrem k lince. Dělala že je naštvaná, ale já věděl že to jenom hraje.
Chytl jsem ji za boky a dloubal jsem jí nosem do jejího krku. "Snad nejsi naštvaná lásko" jemně jí ten bok stisknu. "Nejsem, ale dnes večer nic nečekej" podrážděně jsem zakňučel. "To máš za to"
Za půl hodinu to tady vonělo jako v té nejluxusnější restauraci. Šel jsem vzbudit Amy. "Prcku je jídlo"
Amy se prosadila a potom hnedka běžela ke stolu.Po večeři jsme se koukali ještě na nějaký film. Řekl bych že tohle je to po čem toužím už navždy.
------
Snad se vám líbila 💜
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomanceChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.