Kapitola dvacátá první

510 16 2
                                    

-Victory-

S Emou jsme v obchodním centru. Noel měl Kayla nějak zabavit a Dylan připravuje nějaké věci na dnešní párty. Ano Kayl slaví narozeniny.

Teď sháním poslední věc na dnešní večer a to ten kostýmek. Nemůžu se rozhodnout který. Černý, červený, růžový, modrý nebo vínový?

V košíku jsem už měla černý saténový župan a ananasové kondomy. Proč ananasové? Prý má Kayl hrozně rád ananas, nebo aspoň mi to takhle říkal Dylan. "Vem si ten vínově fialový" poradila mi Em. "A potom mi řekni jak v tom vypadáš" popostrčila mě ke kabince.

Kostýmek mi seděl, ale bude se líbit Kaylovi? "Emo" křikla jsem na ní. Za chvilku se objevila v kabince. "Páni Kayl si z toho sedne na prdel. Si vážně sexy. Kdybych neměla přítele asi bych přehodnotila svojí orientaci" strčila mě do ramene. "Vážně" přikývla. "Hele" podala mi župan. "Vidíš to. Normálně sexuální dračice. Uděláme ještě pár úprav a dárek bude hotový" odešla za závěs.

Kdo by řekl že takové prádlo by mohlo stát tolik dolarů. Ale doufám že to za to bude stát. Ještě jsme dokoupili pár věcí a jelo se ke Kaylovi.

*O pár hodin později*

Hudba dunila a skoro celá škola slavila Kaylovi narozeniny. Nechtěli jsme aby mě viděl hned. Necháme jsme ho oslavovat dvě hodiny a pak ho někdo pošle nahoru.

Ještě patnáct minut. Patnáct minut na dolazení a bude hotovo. Ema mi poradila lehnout si na postel a před sebe dát krabičku s prezervativem.

"Vůbec se ničeho neboj, nalitej nepřijde. Užij si to" to byla poslední slova Emy než odešla. Okey je to tady. Ozvalo se zaklepání a já nasadila co nejvíc sexy pohled. 

Otevřeli se dveře kde stál rozhlížející Kayl. Jeho oči se zastavili na mě. "Páni, vypadáš jako z reklamy na kondomy" zasmála jsem se. "Nekaž to, a pojď sem" zvedla jsem se a šla k němu. Stál u postele jako Y. Zavřela a zamkla jsem dveře od jeho pokoje. Přešla jsem znovu k němu a vzala do ruky lem jeho trička. Přetáhla jsem ho přes něj. Když jeho hruď byla nahá začala jsem mu tam dávat vlhké polibky.

Klekla jsem si na kolena a začala rozepínat pásek. Úzké džíny spadli na zem k jeho kotníkům ze kterých je skopal. Otočila jsem se s náma a posadila ho na postel. Sedla jsem si obkročmo na něj a na jeho rostoucí chloubu. Vzala jsem za rozvazování saténového županu. Jeho ruce se ihned ujali mých prsou v krajkové podprsence bez vycpávky. Lehce prosvítá a to se mi na ní líbí. Mých mokrých polibků se dočkal i jeho krk. Když se mu na krku vytvořil větší červený flíček byla jsem radostí bez sebe.

Jeho ruce a dlouhé prsty zahákli za rozepínání podprsenky. Pomalu jsem jí spustila po ramenech dolů. Kayl nás přetočil a ujal se vedení. Za chvilku jsme byli oba nazí a nadržení.

Pohyboval ve mě dvěma prsty. Sice to chvilku bolelo, ale hnedka jak jsem si zvykla to bylo v pohodě. Nemohla jsem nechat svoje ruce jen tak svírat prostěradlo tak jsem svírala Kaylův úd. Vzdychali jsme. "Tak krásně vlhká. Tak připravená pro mě" zavzdychal Kayl do polibku.

Vzala jsem krabičku do svých rukou a začala jí rozbalovat. Když jsem se dostala k tomu co ukrývá vzala jsem jeden ze šedých balíčků a podala ho Kaylovi. Ten ho roztrhl zubama a jeho obsah si natáhl na jeho obrovskou chloubu. Začala jsem být hodně nervózní. "Budu nejjemnější jak to jen jde" začal se jemně otírat o mé citlivé místečko s jeho kamarádem.

Začal směřovat svůj úd k mému vchodu. "Jsi si jistá" podíval se mi do očí ve kterých jsem se mohla utopit. Teď bych mu kývla na cokoliv. Zajel do mě špičkou, ale i tak jsem ucítila mírnou bolest. Skočila jsem obočí a značila jsem se myslet na něco jiného. Kayl se sklonil a začal mě líbat. Když jsem si toho nejméně všímala tak do mě zajel celou svojí délkou. Pane bože jak ho má velkého že to tak bolí. Z očí mi začali téct slzy. Nebohyboval se, jenom mi slíbával slzy. "Mám ho vyndat?" Záporně jsem zakývala hlavou. "Pokračuj prosím, ale pomalu" tak se tedy Kayl začal hýbat. Čím víc se pohyboval tím menší bolest byla. Dokonce jsem si to na konci trochu užila. "Už-už budu" zavzdychal. Vím že se mu líbí když ho tahám za vlasy tak jsem to udělala. "Jo Tori" to bylo jasné znamení že se udělal. Vystoupil ze mě a zahodil použitý kondom na zem. Cítila jsem takový pocit prázdnoty, ale když ho nahradil Kayl objímající mě zezadu a ještě k tomu nahý, byla jsem víc než ráda. "Miluju tě Tori" dal mi pusu na čelo. "Taky tě miluju" políbila jsem ho na ty jeho sladké rty a uvelebila jsem se mu na hrudi. "Líbilo se ti to aspoň trošku?"

"Byl to nejlepší sex co jsem kdy měl"

------

Snad se vám líbila.😂😉💜
Taková trochu 13+, a omlouvám se ale vážně to neumí psát.🤭😐

Remember Where We MetKde žijí příběhy. Začni objevovat