-Kayl-
Oběd byl docela dobrý. Hned potom jsem zjistil že tady mají bazén. Chtěl jsem být chvilku sám a tak jsem se převlékl do plavek a vydal jsem se do bazénu. Byl to vcelku malý, ale krásný bazén s pár lehátky a výřivkou.
Skočil jsem nejdříve do normálního bazénu a chvíli jsem plaval. Nějak mě to po chvilce omrzelo a tak jsem si sedl do výřivky.
"Ahoj můžem se přidat" otevřel jsem oči a spatřil nějaký tři holky.
"Jo asi jo" mykl jsem rameny. Blondýna s umělýma čtyřkama si mi sedla skoro na klín a ty dvě si sedli na druhou stranu. Barbie mi sáhla na stehno a pak se letmo dotkla rozkroku.
"Nechceš si to rozdat. Teď a tady?" Vzdychla mi do ucha. Neměl jsem chuť, vlastně mě tížil takový zvláštní pocit na hrudi. Jako kdybych někomu ubližoval. Rychle jsem vstal a vylezl z vířivky. "Ne" prskl jsem a odešel do pokoje."Co je" zeptal se Dylan když jsem přišel do pokoje.
"Já odmítl šuk" začal se smát, ale já se na něj pořád koukal. Nakonec jsem se taky smál.
"Tak ta musela být hodně hnusná" řekl mezi smíchem.
"Měla umělý kozy"
A začala nová várka smíchu až do té doby než někdo zaklepal na dveře a následně je otevřel. Stáli tam naše proti bydlící.
"Jdeme na večeři. Přidáte se" ujala se slova Ema.
"Jo klidně" zvedl jsem se z postele a vyšel z pokoje. Po cestě jsem vedli lehkou konverzaci.V jídelně bylo plno, jediný volný stůl byl vzadu. Každý jsme si nandali na talíř to na co jsme měli chuť. Bylo to ve smyslu obložených talířů. Nebylo to špatný.
Asi po hodině kterou jsme strávili v jídelně jsme se vydali do zpátky do pokojů
****
Když už jsme s Dylanem usínali ozvalo se zaklepání. Za dveřma stála Ema.
"V pokoji nám nefunguje topení, a Vik je zase zima, tak jestli by jsme mohli k vám" bez problémů jsem přikývl a šel pomoct Emě.
Tori šeděla schoulená v peřině. Pomohl jsem ji s peřinou a došel k nám do pokoje.
"Emo ty půjdeš k němu a já si vezmu Tori" pokynul jsem k Dylanovi kterej si seděl ve svý posteli.
Když už jsem ležel na svý půlce postele a Tori na svý tak se ozval její hlas. "Kayle" zašeptala. "Hmmm" otočil jsem se na ní.
"Je mi zima" přikývl jsem a odkryl jsem se. Tori si mi lehla na hruď a objala mě jednou rukou.
"Děkuju"
"Nemáš za co" a s tímhle pocitem jsem si připadal zase jako v autobusu kde mi nebránilo nic usnout stejně jako teď.****
Vzbudil jsem se dřív než obvykle, ale nechtěl jsem budit tu blonďatou holku která mě objímala kolem trupu. Bylo to příjemné, možná bych mohl říct i uklidňující že vedle vás leží někdo na kom vám záleží. Je to takový ten pocit že si připadáte celý, že už vám nic nechybí. Nedokážu se v tomhle vyznat a tak si to pouze nechávám procházet hlavou jako další proud myšlenek.Podívám se na její malou ruku a vzápětí spletenou s tou mojí. Opatrně jsem jí odsunul a vydal se do koupelny. Všiml jsem si že Ema a Dylan v pokoji vůbec nejsou.
Svlékl jsem ze sebe oblečení a vlezl do sprchového koutu. Nechal jsem na sebe dopadat horké kapky vody.
Ještě mi tady chyběla nějaká buchta která by mi ho vykouřila.Třeba taková Tori viď!?
Ne prostě třeba taková drobná blondýnka s plným poprsím a bokama tak akorát do ruky.
Víš že si jí teď úplně dokonale popsal?
Vážně se mi teďka vysmívá moje podvědomí?
-Victory-
Odlepila jsem svoje oční víčka od sebe. Nikdo v pokoji nebyl, ale z koupelny byla slyšet sprcha.
"Kayle to si ty" křikla jsem přes dveře. Sprcha už slyšet nebyla tak jsem čekala až se otevřou dveře. Jenže to co jsem v nich nečekala byl Kayl pouze v ručníku okolo pasu. Měl ho tak nízko že by mu při sebemenším pohybu ten ručník spadl.
"Ty už nespíš" optal se mě.
"N-ne víš eh no nikdo t-ta-tady neb-byl a ta sprcha víš" koktala jsem červená jak rak.
"Aha" řekl pobaveně a sklonil se k mému uchu.
"Jsi roztomilá když se červenáš" zachraptěl mi do ucha tím jeho sexy chraplákem. Poté se ve stejné výšce vrátil k mé tváři a zcela jasna mi hleděl do očí. Můj pohled klouzal k jeho plným rtům protože ty mé si zase přáli je ochutnat. Lehce jsem k němu natáhla hlavu a tím se mé rty otřeli o jeho. Vzdychla jsem když mi zkousnul dolní ret a pak ho popotáhl. Nechtěla jsem pokračovat v tomto a tak jsem spojila naše rty. Jenže by se nesměla ozvat klika ode dveří. Rychle jsem zalezla do koupelny kde jsem se opřela o dveře a všechno to rozdýchávala.
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomansaChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.