-Victory-
Emě jsem o všem řekla. Nebyla z toho dvakrát nadšená, ale poté změnila názor toho že se Kayl může změnit. Chtěla jsem aby byl další člověk co v něj věřil, protože to zase dávalo naději mě že nejsem tak naivní abych věřila že jednou můžeme být spolu. Jako normálně spolu. Proto jsem ji jako důkaz donesla tu mikinu. Jasně že jsem jí z jediný stránky chtěla pro sebe.
"A co ty" právě jsme jako pravé puberťačk probíraly kluky.
"No vlastně tu jeden je" přiznala se.
"Kdo?"
"Dylan" zašeptala.
"Jako Dylan ten Dylan" pokynula jsem hlavou ke dveřím. Pouze přikývla.
Objal jsem jí protože se trochu bála reakce.
"To je skvělý" zakroutila hlavou.
" On má asi holku"
"Cože" vyprskla jsem smíchy.
"Občas jsem je zaslechla bavit se o ní, je prý z tohodle města a to je tak všechno co vím" chápavě jsem přikývla a dál už to nerozebírala.Hodina kdy se měl oheň zapálit se přibližovala. A já se těšila na to až uvidím Kayla. Oblékla jsem si legíny, dlouhé tričko a Kaylovu mikinu. Byla tak jemná jako jeho vlasy, voněla jako on a hřála stejně jako jeho objetí. Stačilo zavřít oči a viděla jsem ho. Bylo to něco co mi nahrazovalo jeho nepřítomnost. Chtěla jsem si jí nechat. Jenže to jsem musela Kayla přemluvit.
Ozvalo se zaklepání a my s Emou jsme naprosto věděli kdo je za dveřmi. Zvedli jsme se a já si ještě vzala z nočního stolku telefon.
"Dámy" uklonili se oba dva. My se zachichotali jako nějaké puberťačky. Ale tak co, my vlastně ty puberťačky jsme.
"Uděláme si fotku" vypískla jsem a vyndala mobil z kapsy. Všichni se naskládali na fotku, jenže moje malá ruka by nezachytila všechno. Ale jenom proto že ti dva naši protobydlící jsou svalnatí obři. Kayl se zasmál a vzal si můj mobil do ruky. Dylan nás vzal okolo ramen a Kayl vyfotil selfie na kterém jsme byli všichni. Když ti dva poodešli Kayl vytáhl svůj mobil.
"Uděláme si spolu?" Nečekala jsem tuhle otázku, ale s úsměvem jsem přikývla. Kayl namířil mobil na nás a já se postavila na špičky a dala mu pusu na tvář. Když si schoval mobil rychle se sehl a dal mi letmý polibek na rty. Tváře mi zřůžověli."Měli by jsme jít" popadl mě za ruku a vydali se k Dylanovi a Emě kteří se spolu bavili. Ono to asi nebude tak vážné s tou jeho 'holkou'. Kayl mou ruku už nepustil a pořád jí svíral v té své. Vlastně úplně tu mou překryl.
Ruku v ruce jsme došli k ostatním. Oheň už hořel a někdo u toho hrál na kytaru.
"Lidi koukejte co jsem splašil" zamával Dylan pytlíkem s marshmallows.
"Mám takovej pocit že ty si na to jídlo potrpíš, ale teď to sem naval" natáhla jsem se pro pytlík a ulovila jsem ho. YESSSS. Kayl už držel klacíky na opíkání, ani nevím kde vzal, ale jednu jsem si vzala a podala i Dylovi a Em. Kaylovi jsem napíchla tři na klacík a sobě dva.
"Tady máš zbytek maršmelounu" ukázal Kayl na koutek mých rtů. Zkusila jsem ho jazykem dostat z koutku, ale nějak se nedařilo.
"Dovol mi ti pomoct" zachraptěl. Přibližoval se a čekal až mu to dovolím.
"Uděluje se povolení" chtěla jsem zkusit jestli mám taky nějakej sexy hlas jako Kayl, ale asi nemám. Opatrně rty přiložil na ty moje a začal s těmi svými pohybovat. Chtěla jsem něco víc a tak jsem si ho přitáhla za zátylek blíž. Využil chvilky kdy jsem měla pootevřené rty aby se mi jazykem mohl prodrat dovnitř. Jeho jazyk masíroval ten můj a s jeho rty to byl nepopsatelný pocit.
"Až to budu vědět jistě tak ti řeknu co k tobě cítím" řekl když se odtáhl.
----------
Dneska taková kratší 😉♥️
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomantikChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.