-Victory-
Jasně že mě to vyvedlo z míry. A ještě víc ty jeho slzy. Jenže jsem minulý týden slyšela mluvit Adison s nějakou holkou na záchodcích s tím že si to s Kaylem vyřídí. Nevím co to znamenalo, ale věděla jsem že si budu muset dávat pozor na to co je moje. Sice to nedávám najevo, ale Adison nemám ráda Adison. Je to taková rozhoďnožka. Proto mám podezření že to není Kaylovo.
Teď sedíme všichni tři v čekárně až se dostaneme na řadu. Jelikož jsme na ženském oddělení tak Kaylovi to není nejpříjemnější.
"Slečna Stone" řekla doktorka a my jsme se všichni zvedli a šli dovnitř. "Nějak moc vás tu je" řekl doktor.
"Chceme test otcovství" vyhrkla jsem. Doktor přikývl a zvedl se ze židle.
"Takže slečně Stone a vám pane budeme muset odebrat krevní vzorky. Poté budeme za zhruba třicet minut vědět. A vy slečno si tady sedněte." Ukázal na židli.Za chvilku jsme zase všichni vyšli na chodbu. Seděli jsme celou tu půl hodinu v tichosti dokud nepřišel doktor. "Takže pane Williamsi vaše testy byly negativní. Nejste biologický otec." Hnedka jsem ho musela obejmout. "Já ti věřila" šeptala jsem mu do ucha. " Tak a teď honem odsud. Tady už být nechci" vzal mě za ruku a táhl pryč z nemocnice.
Nasedli jsme Kaylova auta a jeli pryč. "Chci tě někam vzít" řekl v půlce cesty. "Tak mě tam vem" řekla jsem. Kayl odbočil na dálnici. Z dálnice se stávala sinice z ní lesní cesta dokud jsme nedojeli na rozkvetlou louku.
Kayl mi jako pravý gentleman otevřel dveře a pomohl mi vystoupit z auta.
Vzal z kufru deku a položil ji doprostřed louky kam jsme došli. " Je to tu krásný" políbila jsem ho. Leželi jsme v divné pozici. Kayl na dece a já na Kaylovi. Hrála jsem si s jeho vlasy které od té doby co jsme se seznámili povyrostly. "Nechceš se nechat ostříhat" ušklíbla jsem se na něho. "Nelíbí se ti " cvrnkl mě do nosu. "Ne to ne, sluší ti to. Teda tobě to sluší vždycky, ale pane bože prostě" koktala jsem červená jako rajče. "Jak vidím pořád tě dokážu dostat rychle do rozpaků" zašeptal mi těsně u rtů. Dala jsem mu rychlou pusu a sedla jsem si. "Příští týden máš narozeniny, už ti bude dvacet. No a já s Dylanem a Em úděláme oslavu. Jenže já nevím co ti koupit takže, co chceš k narozeninám?" Kayl se zamračil. "Nic mi nemusíš dávat, stačíš mi ty" začal mi pokládat polibky na krk a klíční kosti. Trochu jsem ho zatáhla za vlasy. Zamručel.
A jestli se ptáte, ano vím co mu dám. Poradila mi to Ema. Vlastně to bude erotický dárek. Pozítří půjdeme s Emou koupit nějaké krajkové spodní prádlo a třeba nějaký saténový župan.
A ano hodlám se s ním vyspat. Cítím se být připravená.Na louce jsme se poslední hodinu jenom líbali a mazlili. "A tobě nevadí že budeš chodit se starším mužem" promluvil Kayl o hodně hlubším hlasem než normálně. Zasmála jsem se. "Mluvíš jako kdyby ti mělo být čtyřicet. A seš můj sexy taťka" smála jsem se dal. "Tohle neříkej nebo tě ohnu" přestala jsem se smát a znovu zrudla. "Asi půjdeme ne?" Přikývla jsem.
"Nechceš k nám na večeři" zeptala jsem se ho když jsme šli k autu ruku v ruce. "Ty mě chceš jako představit tvojí rodině"
"Mhhm. Miluju tě víš" dala jsem mu pusu na líčko. "Taky tě miluju" dal mi pusu a nastoupil do auta.Stojíme před vchodem našeho domu. A já se snažím strčit klíče do zámku. Když se mi to na potřetí povede oba vejdeme dovnitř. "Ahoj mami" křikla jsem do kuchyně. Slyšela jsem kroky sem do chodby. "Právě jsem dodělala večeři bude" zarazila se když uviděla Kayla. "Emm.... dobrý večer. Kayl Williams přítel vaší dcery" podali si ruce a mamka se pak podívala na mě" neřekla jsi mi že máš kluka a navíc takového fešáka. Richarde, Amy večeře" zavolala na mojí rodinu. Vím že Kayl měl strach z mýho táty jelikož něco takového nikdy nezažil. "Kayle" vypískla Am když ho viděla. Objala ho kolem nohou a on jí pocuchal vlasy. " A já jsem vzduch" rychle ke mě přiběhla a já ji taky objala. "Viky tak pojďte" popohnala nás moje mamka. Vešli jsme do kuchyně kde už byl můj táta. Kayl asi nehodlal mluvit tak jsem to vzala za něj. "Tati tohle je můj přítel, Kayle tohle je můj taťka" oba si podali ruku. "Těší mě pane" konečně promluvil. "Můžeš nám tykat. Já jsem Richard a moje žena je Frankie"
Nakonec z toho byl hezký večer.
-----
Já vím kapitole je o ničem 🤷.
Ale nějak se musíme dostat k tomu zajímavému 😂💜
Love u all💜
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomanceChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.