-Victory-
Je to přesně týden co jsme se vrátili. S Kaylem proběhlo pár polibků, ale to nic nebylo. Můj stav tak nějak kolísal, ale začali se mi zase líbit moje vlasy. Byly jiné a už nemusím nosit šátek. Je pátek konečně poslední den školy. S Em jsem domluvená že půjdeme s Amy ven. Ema má prý psa tak ho vezme taky.
První hodinu byla matika. Nebavila mě matika, ale šla mi. Přemýšlím nad Noelem. Zajímalo by mě proč chce doučovat literaturu. Mají psát esej o lásce a né o mých oblíbených románech. Ale tak zase je to jeho esej.
*****
"Ne to tam nemůžeš napsat" křikla jsem až jsem málem vylila kafe.
"Proč ne, vždyť je to dobrý. Romány jsou zrcadla lásky. Úplně jako kdyby to řekla ta fuchtle" zašklebil se Noel.
"Pro dnešek končíme, jdu ven s Em" vzala jsem do ruky svůj oblíbený román pýcha a předsudek. Tuhle knihu jsem nemohla nikdy odložit z ruku. Prostě pan Darcy je pan Darcy.
"Tak ahoj" vykřikl přes celou kavárnu když jsem byla u dveří. Zamávala jsem mu a pokračovala v cestě domů.Dveře otevřela už oblečená Amy."Ty se normálně těšíš víc než já" uchechtla jsem se."já se těším na pejska" to my mohlo být více než jasné."Tori a bude tam Kayl" vyvalila jsem oči. Kruci ona si ho pamatuje."včera když jsme byli se školkou venku, tak jsem ho tam potkala a on říkal že tě má rád" teď jsem přestala dýchat. "A jak si na to přišla?"
"Sem se ho zeptala"
"Amy jsem ne sem. To je ale jedno." V tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Byl to kdo jiný než Ema. Objala jsem ji."Ahoj"
"Tak kde máš toho prcka" zasmála se.
"Amy" zakřičela jsem protože běžela někam do kuchyně. Proběhla kolem nás a začala si hladit Muffina. Tak se jmenoval Emy pes. Obě jsme se nasmáli.Po seznámení Amy a Emy jsme se vydali na pláž. S Emou jsme si povídali a Amy vodila Muffina. Na pláži jsme si sedli do písku a moje sestřička a takové ještě štěně pobíhali na pláži dokud Amy nevypískla."Kayle" rozběhla se na druhou stranu a objala toho hnědovlasého kluka se jménem které řekla. Ten ji pocuchal vlasy a vydali se směrem k nám. Měl s sebou ještě Adison a Dylana takže tu chybí jenom Noel.
"Jako a nás sebou nevezmete jo?" Tentokrát převzal slovo Dylan.
"Tori půjdeme se koupat" tak o tomhle jsem nevěděla. Vytáhla si tričko a poukázala na svoje tyrkysové plavky s duhou. "Ale já si nic nevzala" povzdychla jsem si. Nechtěla jsem jít ve spodním prádle."Tak ji tam můžeme vzít" řekl Kayl a Dyl kývl. Adison jenom zakoulela očima. Amy objala Dyla a Kayla kolem krku protože seděli na zemi. Všichni kromě mě a Em se zvedli a začali se zeslíkat. Sledovala jsem každý pohyb toho kluka který mi zaplnil celou mysl. Když si sundal tričko mohla jsem vidět jak se mu na zádech napínal každý sval když se pohnul. Jeho sexy zadek. Tak a teď jsem úplně v prdeli."hele teče ti slina" sáhla mi Ema na tvář." Co kecáš" uchechtla jsem se."Dáme závod prcku" vykřikl Kayl. Amy na nic nečekala a rozeběhla se k vodě. Kayl se takovou rychlejší chůzí dostal k ní. Popadl ji do náruče a běžel do vody. Dylan ten se už rochnil ve vodě."chytrej" řekl Kayl a hodil Amy po Dylovi. Amy se smála asi si to užívala. Jenže já ne. Snažil jsem se usmívat, ale na hrudi jsem cítila hrozný tlak. Za chvilku to byla spíš bodavá bolest, proto jsem si lehla.Netrvalo to dlouho a bolest přestala, ale tekla mi z nosu krev."Nemáš kapesník" zeptala jsem se Emy. Ta hned přikývla a vyndala z tašky celý balíček.
Zase chvilková záležitost. Úplně normální pro mě.
****
Už jsme byli na cestě domů. Domluvila jsem se s Kaylem, no spíš on mi nabídl odvoz. Jedná věc mě zneklidnila, ale nebylo to tím že jedeme po dálnici, ale tím že Kayl si dal ruku na moje stehno. Palcem mi dělal na stehně pomyslné kruhy a jemně ho mnul.V autě vládlo příjemné ticho a pochrupování Amy. "Tori" zeptal se když jsme už byli před domem. V autě po vyslovení mého jména panovala značná nervozita."Šla bys se mnou ve Čtvrtek ven" nervózně si mnul zátylek. "J-jako na rande" opatrně jsem se zeptala. Přikývl.
"Dobře pane Williamsi. Ve čtvrtek vás tu očekávám a doufám že mi řekněte co s mám na sebe obléct" chvilku jsme se na sebe koukali a pak vybuchlo smíchy. Jenže on najednou zvážněl a začal se naklánět. Položila jsem mu ruku na jeho oholenou tvář.Ani jeden z nás to nevydržel a vrchl se na rty toho druhého."Fůůůjj" otočila jsem se na Amy která se asi vzbudila.
"Až se budeš s někým taky pusinkovat tak ti to připomenu" zašklebila jsem se na ní. "NIKDY" zapištěla a objala Kayla ze zadní sedačky. "Tak ahoj" řekla a odcházela. "Na to že tvé sestře bude pět toho ví víc než ty" bouchla jsem ho do hrudi. Kayl jakoby to nezaznamenal, ale moje ruka jo. Políbil mě na ní a pak lehce na rty. "Zítra"------------------
Nemám co dodat🤷
Těšíte se na 'RANDE' 💜😉😂😂
ČTEŠ
Remember Where We Met
RomantikChtěla bych to všechno prožít ještě jednou. Aby ti zapamatovala ty dokonalé momenty co jsem prožila. Protože potom už to nebylo nikdy stejné.