7.kapitola

2.5K 203 1
                                    

,,Tak se utrhni dělej."rozčilovala jsem se. Látka se vůbec nechtěla roztrhnout, pořád jsem byla zachycená. Tahala jsem ze všech sil, ale pořád nic. Ztrácela jsem čas, Avengers už byli blízko, hlavně ta zelená příšera. Luk jsem si pouhým dotykem přeměnila na meč, a plášt přesekla. Všichni už byli blízko. Meč jsem si zpátky přeměnila na luk, a přemýšlela jak utéct. Někdo po mě hodil štít, skočila jsem z budovy. Padala jsem docela rychle, naštěstí mě brzdil plášt, přistála jsem na dvouch. Hned se podemnou na silnici vytvořila popraskaná vyhloubenina. Bežela jsem kolem Stárkovi budovy někam hodně daleko, a míjela jsem kusy trosek a mrtvých těl, které tvořili něco jako překážky. Běžela jsem pořád dál, byla jsem docela udýchaná. Být člověk bylo těžký, a docela i zajímavý. Už jsem chtěla zahnout do nějaké uličky, když v tom mi zastoupila cestu ta zelená veliká obluda. Chtěla jsem se rychle otočit, a běžet zpátky, ale stál ode mě asi tak dva metry ten muž se štítem, a pak se postranach objevili i ostatní. Jeden muž s lukem a jeden s kladivem který nebyl nikdo jiný než Thor, a pak přiletěl i Stark. Všichni kolem mě vytvořili kruh, až na tu ženu s bouchačkama, tu jsem nikde neviděla.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Sledovala jsem v ústraní moje přátele a tu tajemnou postavu zahalenou v plášti. ,,Agentko Romanovová podejte hlášení." řekl Nick Furry (ředitel S.H.I.E.L.Du). ,,Pane, zrovna jsme obklíčili neidentifikovanou postavu, která chtěla zabít Lokiho. Jaké jsou vaše rozkazy ?" zeptala jsem se. ,,Okamžitě to zajměte a přivedte na základnu agentko." oznámil mi Furry. ,,Ano pane." řekla jsem. Hned jsem nahlásila Bartonovi naš úkol, a připravila si uspávací náboje.

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat