9.kapitola

2.5K 208 1
                                    

Ležela jsem na zemi, a viděla rozmazaně. Pomalu jsem vztala, a opřela se hlavou o studené sklo, až pak jsem si uvědomila, že jsem zavřená v nějaké skleněné cele. ,,Vítej zpátky." řekl nějaký mužský hlas. Otočila jsem se, a spatřila za mnou stát Lokiho. Měl ruce založené za zády, a byl oblečený v té jeho zelené zbroji. Chtěla jsem na něj vystřelit ze svého luku, ale byl i s šípy pryč. Dokonce i svojí kápi jsem už neměla. ,,A sakra. Tohle se nemělo stát." řekla jsem si pro sebe, a promnula jsem si spánky. Loki to slyšel, a okamžitě se mě začal vyptávat. ,,Proč si mě chtěla zabít ?" ,,To není tvoje věc, a nechápu proč se mě na tohle ptáš když víš, že jde po tobě každej." odsekla jsem mu. ,,Neměla by jsi se mnou takhle mluvit. Víš kdo já vůbec jsem ? Já jsem..." ,,Namyšlenej kluk." odpověděla jsem za něj. Vypadalo to jako kdyby chtěl zlostí vybouchnout, ale nakonec se uklidnil, a zasmál se. Určitě si myslel, že jsem hloupá. ,,Líbí se mi jak seš drzá, to se musí uznat." pousmál se. Tím odhalil svoje bíle zuby. ,,Mé jméno je Loki, jsem bůh lži a rebelie. Vzal mojí ruku a políbi ji. ,,A vy ?" zeptal se. Trochu jsem se červenala, protože jsem na tohle nebyla zvyklá. ,,Těší mě." řekla jsem. Rozhodla jsem se mu říct jen část svého jména, jinak by mě určitě poznal.

Zrovna jsem se mu chystala říct své jméno (spíš jen část), když se mi vtom zatočila hlava, a já padala. Loki ke mně rychle přiskočil, a chytil mě. Navzájem jsme se sobě dívali do očí. Topila jsem se v jeho tmavě zelených očích, a on v těch mých. Držel mě v obětí hodně dlouho, dýchala jsem zrychleně (na tohle jsem už vůbec nebyla zvyklá). ,,Mé jméno je Assus." Nepřestával se na mě dívat. Až pak prolomil ticho, které panovalo mezi námi ,,Vypadá to Assus, že na tebe ty uspávací sedativa ještě působí." šeptal mi do ucha.

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat