33.kapitola

1.6K 137 3
                                    

Stála jsem před Bennerovým pokojem. Říkala jsem si, že když je sám, proč ho trochu... nerozveselit. Zaklepala jsem. ,,Bennere ? Tady Rebeka. Můžu dál ?" zeptala jsem se. Za dveřmi se ozval hluk. Okamžitě jsem vzala za kliku a vpadla dovnitř. Pokoj působil celkem uhlazeně. Až na jednu postel, skříň a... velkou hromadu polic se skleněnými postavičkami různých lidí, zvířat a věcí. ,,No teda." Přišla jsem k jedné z postaviček. Byly to malé labutě propletené v sobě a společně tvořily srdce. Vyskytl se mi nádherný pohled na celou zbírku. Dostala jsem nápad. Přiložila jsem ruce k sobě. Náhle se mezi nimi začalo oběvovat matné světlo. A jak se v nich rychle oběvilo, tak taky pohaslo. Otevřela jsem dlaně a v nich mi ležela postavička dívky, která ve svých rukách svírala masku. Myslím, že to krásně představovalo fakt, že každý z nás má svou druhou tvář. Jedna polička za mnou se otřásla. Rychle jsem se otočila. ,,Bennere ? Jsi tady ?" zeptala jsem se. Pokračovala jsem dál mezi poličky. Trochu jsem se bála. ,,Bruci ?" nakoukla jsem za roh. Ze shora se na mě díval Hulk. Nebezpečně mě propaloval svým pohledem. ,,Ach můj bože." vydechla jsem a začala postupně couvat nazpátek. Hulkovi bylo nejlepší jít z cesty. On se ke mně však pomalu dál přibližoval. ,,Bruci ? Musíš se uklidnit, ano ? Podívej..." ukázala jsem mu skleněnou postavičku. ,,Nechceš si přece rozbít něco nového do sbírky a už vůbec vše okolo. A... taky mě." dodala jsem. Hulk nebezpečně zvedl ruku vzhůru, ale pak se zarazil. Odtáhl se ode mě a začal se proměňovat.
,,Jsi v pořádku ?" zeptala jsem se Bennera (Bruce) a pomohla mu vstát. ,,Děkuju Rebeko, už je to lepší. Jen jsem něco zkoušel." odpověděl. ,,Neměl bys to dělat. Kdyby to zjistila Nataša... Hmm... tady jsem ti něco přinesla." podala jsem mu postavičku a on si ji vďečně vzal. ,,To jsi nemusela, ale děkuju." usmál se. ,,Kde jsi ji vzala ?" ,,Ani se neptej." odpověděla jsem. ,,Chápu..." ,,Ehm, ehm. Neruším ?" Odkašlala si ve dveřích Nataša a naštvaně pochodovala k Bennerovi.

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat