,,Moc ti to sluší Rebeko." řekla Nataša. ,,Ani vy nejste žádnou vyjímkou agentko Romanovová." zarecitovala jsem. Nataša se rozesmála. ,,To bylo skvělý. To byl Furry ? Jde ti to. Mohla bys dělat komika." ,,Díky, snažím se. Ale našeho patrona raději provokovat nebudu." usmála jsem se. Právě jsem s Natašou procházela chodbou směrem do... ani nevím kam. ,,Vážně ti to moc sluší Natašo." ,,Myslíš ? Na šaty moc zvyklá nejsem. Raději dávám přednost kombinéze." ,,To já jsem zvyklá spíš na..." Nataša otevřela dveře do místnosti a já se okamžitě zarazila, protože první koho jsem uviděla byl Thor a to v elegantním černém společenském obleku. Bylo zvláštní ho takhle mimo brnění vidět. Thor si mě hned všiml a věnoval mi úsměv a dál něco probíral se svou milovanou Jane. Zamávala jsem mu a šla za Stevem byl spolu s Burtonem opřený o bar a něco popíjel. Byli jsme něco jako ve velikém moderním obývacím pokoji. Samozřejmě u Tonnyho doma. Každý z Avengers tu vlastnil jeden pokoj stejně jako na lodi a všude možně. A s námi (kromě Avengers) tu byl i Furry, Hillová a pár agentů ze S.H.I.E.L.D.U. Takže se tu pořádala malá "rodinná" párty. ,,Vypadáš nádherně." řekl Steve. ,,Ty taky." mrkla jsem na něj. ,,Ale já šaty přece na sobě nemám." předstíral uraženě. ,,No právě, ty herečko." oba jsme se zasmáli. ,,Nevadí, když se k vám přidám ? zeptala jsem se. ,,Ne, nevadí. Mám v plánu vypít Starkovi celou zásobu." odpověděl Burton a pozvedl skleničku.
Tonny s občasným rýpnutím Nataši právě vyprávěl celou sérii vtipů. Všichni se moc dobře bavili. Rozhlédla jsem se po sále a uviděla Lokiho (taky kupodivu v obleku) jak elegantně, ale smyslně mluví s jednou agentkou. Žárlila jsem a taky jsem vůbec neviděla Bennera. ,,Steve ?" ,,Ano ?" ,,Kde je vlastně Benner ?" ,,Asi v pokoji." ,,Dobře... půjdu za ním." zvedla jsem se a šla. Loki se na mě mlčky podíval.
ČTEŠ
Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//
FanficMé jméno je Tanaris. Jako jediná se starám v celém vesmíru o život už od počátku věků. Jednou jsem se rozhodla hrát jednu nebezpečnou hru podle svých pravidel a to jenom kvůli němu... Chtěla jsem se mu pomstít za všechno co udělal. Zjistila jsem vša...