,,Miluji tě." zašeptal Loki a uvolnil svůj stisk na mé paži. Náhle všechen ruch města utichl. Čas jakoby se pro mě zastavil. Nebo to bylo doopravdy ? Ano, bylo. Nenápadně jsem mávla rukou a vytvořila svou kopii, která se znovu opřela o zábradlí. Velice jednoduché. Vrátila jsem se do své božské podoby. Seděla jsem na mém trůně. Mlčky jsem pozorovala vesmír. Náhle se otevřely dveře a do nich vešla Lyra se spisy v náručí. ,,Má paní... vítejte zpátky. Dlouho jsme vás očekávali. Jaké to tam bylo ? Nezatěžovali vás ? Mohli bychom uspořádat na vaši počest veliký..." nedořekla. Ve své radosti si totiž všimla, že mě něco trápí. ,,To by bylo příhodné Lyro." odpověděla jsem zamyšleně a přišla až k ní. ,,Paní... zčernaly vám vlasy." zhrozila se když jeden pramen mých vlasů promnula mezi prsty. ,,Zamiloval se. Je volný..." oznámila jsem ,,Ten nenapravitelný bůh ?" zeptala se mě opatrně. ,,Ano...on." kývla jsem. ,,To přece není možné. Neměli bychom..." ,,Ne Lyro... to by nebylo moudré. Teď mě prosím omluv. Chci být sama." zamířila jsem do Našeptávajících zahrad. ,,I vy ho milujete." zašeptala za mnou, ale to už jsem jí neslyšela. Lyra ve mně uměla číst jako v knize. Bylo marné před ní cokoli skrývat, ale podvádět jsem nechtěla.
V našeptávajících zahradách byl klid. Chodila jsem z místa na místo a horlivě přemýšlela. ,,Jak se někdo jako on může zamilovat do "člověka" ? Je to vůbec možné ? Ach bože... musím přemýšlet, musím změnit plán. Je teď volný. Ví to vůbec ? A co když to jen předstírá ? Vždyť je to bůh klamu ! Bylo by mu to podobné. Argh... Proč je tak moc otázek, ale málo odpovědí ?" klesla jsem na kolena a bezmocně složila hlavu do dlaní. Nechápala jsem, proč jsem cítila beznaděj. V mém přemýšlení ke mně začaly doléhat okolní hlasy.
ČTEŠ
Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//
FanficMé jméno je Tanaris. Jako jediná se starám v celém vesmíru o život už od počátku věků. Jednou jsem se rozhodla hrát jednu nebezpečnou hru podle svých pravidel a to jenom kvůli němu... Chtěla jsem se mu pomstít za všechno co udělal. Zjistila jsem vša...