11.kapitola

2.4K 198 5
                                    

Vedli mě úzkou chodbou neznámo kam, která se pak prěměnila na ještě větší. Bylo zde hodně lidí v uniformách i v jiném oblečení, kteří na mě koukali zvlášt skoro všichni muži. Bylo vtipné pozorovat jejich udivené pohledy. Nevěděla jsem, že jsem až tak hezká. Vlekli mě dál v poutech do další místnosti tentokrát větší. Bylo tady spoustu elektrického zařízení, a křesel v čele s jedním velkým. Myslím, že se tomu říkalo Velitelský můstek. Alespon tady bylo hodně oken, přes které jsem viděla na New York. Klidně bych se v tu chvíli vsadila, že se nacházím na lodi, kterou jsem viděla při útoku Chitauriu na nebi. Myslela jsem, že mě tady nechají, ale vedli mě dál. Zavedli mě někam do nějaké místnosti s kulatým stolem a mnoha židlemi,sundali mi pouta, a pak mě tam zanechali samotnou, ale i tak jsem měla výhled na New York. Byla tady docela nuda, protože jsem tady byla sama. Jak minuty ubíhaly nudila jsem se čím dál tím víc. Nejdříve jsem začala chodit sem a tam po místnosti, dívala jsem se chvíli na New York, a pak jsem se na to doslova vybodla, položila jsi nohy na stůl, a odpočívala, něco mi tady nehrálo, bylo to divné.

Náhle vztoupil do místnosti nějaký černoch v plášti s páskou přes oko. Sundala jsem si nohy ze stolu, a pak se rovně posadila. Ten muž s páskou přes oko si sedl na proti mě, vytáhl složku, a začal mluvit. ,,Vítám vás na základně S.H.I.E.L.D.u. Mé jméno je Nick Furry a ..." Než to stačil doříct vlezla jsem mu do řeči. ,,Proč mě tady držíte ?" zeptala jsem se ho. ,,Chceme aby jste se k nám přidala ...." Chtěl říct moje jméno, ale nevěděl jak se jmenuju. ,,Jsem Assus." řekla jsem. ,,Dobrá Assus, chceme aby jste se k nám přidala."

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat