1.kapitola

4.3K 240 7
                                    

Někteří jste už o mě slyšeli, někteří mě nenávidíte a někteří mě obdivujete. Starám se v celém vesmíru o život už od počátku věků a já sama beru i dávám. Rozhodně všem naděluji stejně. A kdybych měla vyjmenovat jak mi říkají bytosti ve všech galaxiích, byli by jsme tady několik století.

Mé jméno je Tanaris Assus Death Heal Darkness. Je mi přesně 14,7 miliard let. Jsem bohyně života a smrti. Na Zemi jsem známá jako ta Zubatá s kosou nebo-li Smrt, ale nikdo nikdy z vás neviděl jaká je moje pravá podoba a možná ani neuvidí. Pro každého chodím zvlášť.

Když si vzpomenu co vše se odehrálo od vzniku vesmíru, jsem na sebe pyšná a zároveň se i nenávidím. Všechny formy života ve vesmíru mě mohou vidět jen při svém narození nebo své smrti. Někdy bych si vlastně přála vědět jak jsem vznikla a proč jsem sama. V současnosti moje nejčastější otázka...

Když jsem se procházela vesmírem jako každý den, byl docela klid. Ale moji pozornost přitáhla Země a Asgard. Oba tyto světy mě znepokojovaly, něco mi na nich nesedělo. Najednou ze Země vyšlehl paprsek čisté energie a začal se čím dál tím víc zvětšovat a sílit. I mýtické bytosti si toho všimly, vy jste je viděli jako souhvězdí, ale já jako svoje věrné poddané. Čekali až vynesu rozsudek nad touto zvláštní situací. Mohla jsem to klidně ignorovat, ale ta energie mě silně znepokojovala. A pak jsem pochopila... ,,Je na čase navštívit Zemi." prohlásila jsem. Schylovalo se totiž k velikému boji a já u něho nemohla chybět.



Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat