12.kapitola

2.4K 186 5
                                    

,,Ke komu ?" zeptala jsem se. ,,K týmu zvaném Avengers, kteří pracují pro S.H.I.E.L.D." odpoveděl. Přemýšlela jsem. Nechtěla jsem být někým ovlivněná, ale za to jsem to chtěla vyzkoušet, jaké by to vlastně bylo pracovat jednou v týmu, ikdyž pro všechny v celém vesmíru toho dělám už hodně. ,,Vidím, že máte o čem přemýšlet řekl Furry. Přidělíme vám pokoj kde si můžete odpočinout, a dozítřka nám řeknete svoje rozhodnutí. Byla by totiž škoda nevyužít vaše lučistnické schpnosti. ,,A jak o nich víte ?" zeptala jsem se. ikdyž tohle nebylo to jediné co jsem uměla. Kdyby tak věděl, že umím ovládat všechno. ,,Máme záznam kde střílíte z luku na pár těch mimozemských bytostí, a pak i záznamy po této aktivitě. ,,Aha, takže vy jste mě sledovali od chvíle co jsem začala střílet po těch Chitauriech ?" ,,Dalo by se to tak říct." odpověděl Furry. ,,Hm... potřebuju čas na rozmyšlenou." řekla jsem, a dala si nohy na stůl. ,,Jak chcete. Vojáci vás doprovodí do svého provizorního pokoje." řekl a pokynul těm mužům. Zrovna když jsem stála ve dveřích, ohlédla jsem se zpátky na Furryho a zeptala se ho. ,,Co uděláte s Lokim ?" ,,Bude odveden na Asgard." řekl s podezřením v hlase. Nevěřil mi, bylo to na něm vidět. Jen jsem se na něj usmála, a vyšla z místnosti v doprovodu vojáků. Mylím, že potom co jsem odešla vydal Furry rozkaz, aby mě sledovali. No konečně, už bylo na čase.

Odvedli mě do nějakého malého pokoje, který tvořil stůl se židlí, nějaká skřín, a jedna postel vypadajíc pohodlně. Chvíli jsem přemýšlela, a chodila po "pokoji", poté jsem se usadila na posteli, a nakonec se na ní natáhla. Hlavu jsem měla podloženou pažema,odpočívala jsem, pak jsem kupodivu klidně usnula.

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat