5.kapitola

2.7K 219 5
                                    

 Mezi tím co Stark zavřel bránu a Hulk ho chytil, většina těch potvor zemřela a některé se ještě slabě držely na nohou. Proto jsem je já (Black Widow), agent Burton (Hawkey) a Steve (Captain America) doráželi. Jedna potvora se ke mě plížila ze zadu, já na ni zapoměla,  za chvíli sama padla k zemi mrtvá. ,,Děkuju Bartone. Máš to u mě." řekla jsem. ,,Co ? Ale já nic neudělal." ,,Když né ty,tak kdo teda zabil tyhle potvory ?" V jedné z nich byl zapíchnutý šíp jako v těch pár dalších. Měl zvláštní tvar. ,,To je tvoje ?" zeptala jsem se Bartona a ukázala mu šíp. ,,Ne natašo. Já takové nemám." odpověděl. A pak jsem uviděla několik metrů od nás stát postavu v černém. Asi se mi to jenom zdálo,protože jsem poslední dobou nemohla usnout. Když jsem se podívala znovu postava už tam nebyla. Pro jistotu jsem to nahlásila základně S.H.I.E.L.D... Nikdo z těch potvor nezbyl, byl čas si to jít vyřídit s Lokim.

---------------------------------------------------------------------------------------

,,Zachránila jsem jí život a ona to klidně někomu řekne ? Jde to velice dobře, líp než jsem si myslela.Tahle hra je velice lehká a nudná, a to jsem se chtěla jen pobavit. Vybít si zlost na Lokim za všechny bytostí které zabil, a místo toho tady zabíjím já ? Bože, jak já se nenávidím." Rozhlížela jsem se kolem. Všichni Chitauriové byli mrtví a brána zmizela. Povzdechla jsem si. ,,To bude zase hodně duší na odsouzení. Být bohyní je těžké." Podívala jsem se znovu kde stáli ti tři, zrovna se připojili k ostatním, šli si to vyřídít s Lokim. ,,Myslím, že se nakonec přidám." Chtěla jsem vidět, co mu udělají.

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat