Loki... proč jsi to udělal ??? znělo mi pořád dokola v hlavě. Odstoupila jsem od jeho těla. Po tvářích mi nadále stékaly slzy. Cítila jsem se tak... prázdně. Musela jsem informovat ostatní, ale oni už to pravděpodobně možná věděli. Podívala jsem se na zápěstí a zkontrolovala lokátor. Všechna světýlka svítila zeleně. Všechna... svítila ? ,,Loki." Se zrychleným dechem jsem si k němu znovu klekla. Pořád jsem doufala, že by mohl být naživu, ale když jsem mu chtěla změřit tep... moje ruka ním jen proletěla a pak zmizel. ,,Loki !"vykřikla jsem.
,,Ty..." zašeptal Loki. Díval se na mě prázdným pohledem. ,,Loki... ty žiješ... já..." nevěděla jsem co říct. Byla jsem... Ve stěnách ledové jeskyně se náhle začalo ozývat slabé dunění. Dunění však po chvíli zesílilo a všechny ledové útvary se začaly třást. Zvuk ustal a pak se ledová stěna roztříštila na malé kusy ledu. ,,Bacha lidi ! Santa Klaus přišel a nese dárečky !" ozvalo se po chvíli. Přímo přede mnou se objevila kupa Ledových obrů. Vytáhla jsem luk s šípy a namířila na ně. A za nimi hned Tonny. Všichni byli odrovnáni jeho střelami. ,,Tonny ! Kde jsi byl ? Počkej... dám vědět ostatním..." Kupodivu začal najednou fungovat i signál. ,,Lidi ? Našli jsme Tonnyho. Myslím, že je v pořádku. Vracíme se k Lodi. Končím." Podívala jsem se na Tonnyho. Měl dost poškozené brnění, ale byla jsem moc ráda, že ho vidím a Loki ? Neměla jsem mu co říct. Podrazil mě.
Cestou na základnu jsem se na Lokiho ani jednou nepodívala. Tedy... snažila jsem se. Věnovala jsem se spíš veselé hádce mezi Stevem a Tonnym doprovázeným občasným rýpnutím Nataši a velkým výbuchem smíchu Burtona, Bruce a Thora. Taky jsme zatkli všechny Ledové obry a vezli je na základnu, kde se prý o ně dobře postarají. Celkem se nemůžu dočkat až budu na pokoji. Dnes toho bylo moc...
ČTEŠ
Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//
FanficMé jméno je Tanaris. Jako jediná se starám v celém vesmíru o život už od počátku věků. Jednou jsem se rozhodla hrát jednu nebezpečnou hru podle svých pravidel a to jenom kvůli němu... Chtěla jsem se mu pomstít za všechno co udělal. Zjistila jsem vša...