18. BÖLÜM

231 48 37
                                    

Gül👇👆

Kalp atışlarınızın sesini duymak nasıl bir histir? Peki başka birinin kalp atışlarını duymak? Hissetmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kalp atışlarınızın sesini duymak nasıl bir histir? Peki başka birinin kalp atışlarını duymak? Hissetmek.
Hissetmekten korktunuz mu hiç? Hissetmek size acı verdi mi daha önce? Korkuyla etrafı süzerken boğazınızdaki yumruyu öldürmek istediniz mi? O melodisi güzel kalp atışlarınız arabesk bir müzik gibi kulağınıza ahenk salarken bir anda metal bir müzikmişçesine hızlı ve bir ordu misali atmaya başladı mı?
Kalp atışlarımız bizim en güzel müziğimizdir ve müzik olmadan bir insan hiçtir...

Gül Aksu
(3 gün sonra)

Canlılığını bitirmesine ramak kalmış, sonbaharı yaklaşmış bir bitki gibi hissediyordum. 3 gündür Haldun dan ses çıkmıyordu ve bu beni korkutuyordu. Nerlerdeydi bu? Pes mi etmişti? Tabiki hayır. Kabuslarımı dolduran o suretini nerde saklıyordu.

"Bööh!!"

"Aahh!"

Bir anda arkamda beliren garip kostüm giymiş, maske yüzünden yüzünü göremediğim kişi yüzünden korkmuş ve elimdeki salata kasesini yere düşürmüştüm. Bununla da yetinmemiş kendim de düşmüş ve yemek masasındaki sandalyelerden de birini düşürmüştüm.

Hereşeyi düşürmeyi bırakınca elime batan camı umursamadan başımı kaldırdım ve maskesini yavaşça yüzünden çıkartan kişiye baktım.

"DOĞUUU!!"

"Ah! Vurmasana yaa!"

Doğunun bacaklarına düştüğüm yerden tekmeler geçirirken elimin acısı ile biraz olsun sakinleşip durdum. Bu ele cam batırma olayı biraz fazla olmuştu ama, yeter artık.

Sakarsın işte kızım...

Öyleyim değil mi iç ses?:((

Öylesin...

"Noluyor ya?"

"Gül!"

"Gül iyi misin?" diye başıma toplanan Anıl, Masal ve Veda üçlüsüne baktım. Önce bana sonra üzerine simsiyah bir çarşaf geçirmiş ve yüzüne beyaz bir hayalet maskesi takmış Doğuya baktılar.

"Olum gerizekalı mısın?" diye Doğunun üstüne yürüyen Anılı durdurmak için elim sanki çok acıyormuş gibi "Aah!" diye bağırdım. Anıl anında Doğuyu bırakıp bana döndü ve kırık camlara dikkat ederek yanıma eğildi.

"İyi misin?" dediğinde başımı salladım sadece. Aslında canım acıyordu ama ölmüyordum değil mi?

Beni kollarımdan tutup yavaşça ayağa kaldırdı ve mutfaktan çıkardı. Doğunun yanından geçerken de "Seninle sonra görüşücez" demeyi ihmal etmedi.

FOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin