27. Bölüm Part - 3

142 14 7
                                    

Yukarıdaki şarkının benim için önemi çok, dinlemeyi unutmayın lütfen... :)

Not: Yazmaya başlarken şu şarkının önemi vardı... Şimdi... Herşey yıkıldı arkadaşlar, artık bir önemi yok.

Bazen vazgeçmek gerekti, bazen bırakmak, kabullenmek gerekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen vazgeçmek gerekti, bazen bırakmak, kabullenmek gerekti... Savaşmak cesurların, kaçmak korkakların işiydi. Biz savaşmıştık, kazansak da, kaybetsek de savaşmıştık. Bir söz vardır bilir misiniz?

" Herşeyin sıradanlaştığı bir dünyada bazen kaybetmek en doğru seçimdir. Ve o dünyada en yerine tercih vazgeçiştir..."

Biz vazgeçtik... Daha fazla kaybetmemek için, kaybedişimizi kabullendik...

Sarp Dinçer

Hala oturduğum bankta, esen rüzgara teslim olup savrulan saçlarını izliyordum Arya'nın. Bana değil denize bakıyordu. O deli kızı görüyordum hala gözlerinde... Ama o kadar sakindi ki şimdi... Beni hırpalamasını beklerdim oysaki. Belki bir tokat, yüzüme de tükürebilirdi, küfür de edebilirdi. Ama yapmıyordu. Sadece denizi izliyor ve geçmişi hatırlıyordu.

"Bana hala kızgın mısın?" diye sordum 2yıl önce yaptığım hatanın bedelini ödememenin verdiği utançla.

"Olmalı mıyım sence?" dedi yine aynı sakin tavırlarla.

"Bilmem, ben çok farklı şeyler düşünmüştüm" dedim hayal kırıklığı ile.

"Boynuna atlamamı mı bekliyordun Sarp?" dedi biraz yükselerek.

" Ha-"

"Hata bende tabi. 2yıl sonra geldim senin yanında oturdum. Ama senin hayallerin herşeyi unutmam ve boynuna sarılmam demi?" diye iyice yükselip ayağa kalktı lafımı keserek.

" Arya!"

" Ne Sarp ne?!"

" Tamam, tamam sakin ol bir, otur."

Ellerini saçlarına götürüp geriye attıktan sonra derin bir nefes alıp tekrardan oturdu.

" Bak burdayız. Yıllar önce olduğumuz yerde. Hatırlıyor musun?" dediğimde başını bana döndürdü.

" Neyi? "

" Yemekten sonraki karşılaşmamızı? "

" Ben herşeyi tamamiyle hatırlıyorum Sarp, baştan sona" dedi az önceki haline göre sakin ama sinirli bir tavırla. Tekrardan başını denize çevirdiğinde bende çevirdim. Daha net hatırlamak için daldım uzaklara...

Sarp Dinçer
( 2yıl önce )

Evden çıktığım gibi temiz havadan çektim ciğerlerime. Sigarayı geçen yıl bırakmıştım ama bugün bir dal yakmak istiyordum Nil için. Onun için bırakmıştım oysaki. Sigara bana zarar veriyor diye kızardı hep. Şimdi... Kızıcak kimse yok... Diye geçirdim içimden. Nil yok, sigara içiyorum diye kızıcak o sinirli gözler yok. Yok.

FOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin