21.BÖLÜM

244 47 81
                                    

Sarp 👆👇

(Yazarın anlatımıyla)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yazarın anlatımıyla)

Anıl içeri girer girmez sağa sola bakmaya başladı ve sonunda onları gördü.

Gül gözleri kapalı bir şekilde o herifin kucağındaydı. Kan beynine hücum ederken kafasından Teonun telefonda söyledikleri geçiyordu.

"Gül ve o lavuk burda"

"Gül yanlışlıkla sovyet votkası içti ve sarhoş"

"Hemen buraya gelin"

"Bu herifin niyeti iyi değil, çabuk!" demişti. Zaten delirmiş olan Anıl da direksiyonu Mels'e çevirmişti.

"Ulan it" diyerek Gül'ü onun kucağından sertçe çektiğinde Sarp birden ayaklandı.

"A-Alihan noluyo?" diye saçmalayan Sarp, Batı'nın yumruğu ile kalktığı tiyere sertçe geri oturdu.

"Başlatma Alihanından, bundan sonra seni Gülün yanında bir dakika görürsem, gözlerine sadece bir saniye bakarsan kendine mezar yeri seç Sarp. O babana da söyle, onu ÖLDÜRÜCEM!"

Anıl aklını yitirmiş gibiydi. Nereye saldıracağını şaşırırken kucağındaki Güle çevirdi gözlerini. Gül gözlerini açmaya çalışıyordu ama yanlışlıkla içtiği o votka onun kafasını allak bullak etmişti.

"Adsız" diye bir fısıltı çıktı ağzından. Anıl, Sarpı hiç umursamadan arkasını döndü ve barın çıkışına doğru yürümeye başladı. Kucağında Gül, arkasında Doğu, Batı, Veda ve Masal adeta bir ordu gibi sert adımlarla terk ettiler mekanı.

Arkalarında ise bir sürü insan ve şaşkın bir Sarp bıraktılar. Sarp olanlara anlam veremiyordu. Bu işi zaten Alihan başlatmamış mıydı? Şimdi ne diye kızmıştı ki! Üstelik neden İclale, Gül diye hitap etmişti. Kafası inanılmaz karışıktı. Betül ablasına güvenip ne Alihanın nede İclalin yüzünü görmeden kabul etmişti başına gelecekleri. Şimdi ne diye böyle bişey yaşanmıştı. Sevgilisi olmasına rağmen ve İclali bu gece Red edicekken onu sadece bir saniye görmesi ile bütün fikirleri değişmişti Sarpın. Şimdi sadece İclali isterken Alihan gibi bir engeli aşması gerekiyordu. İclal onundu veya İclal olmayan o kız. Onun için ismi önemli değildi. O kızı babasının pis işlerinde kullandığı dedektifker ve araştırmacılar sayesinde bulabilirdi. O kız ona göre artık onundu.

Anıl, Batının açtığı kapıdan içeri süzüldü ve kucağındaki Gül ile arka koltuğa yayıldı. Şoför koltuğuna Batı yanına da Masal oturunca araba hareket etti. Arkadan beyaz arabalarıyla Doğu ve Veda da geliyordu.

FOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin