Karakterlerimize böyle kısa tanıtımlar hazırlanmış her biri için ayrı ayrı var ve her yeni bölümde bir başka karakteri koyucam. İlk karakterimiz Gül👆🏻👇🏻
Kalp atışlarına güvenmemeli insan. Her an durabilir, seni yarı yolda bırakabilir. Unutma! Seni senden başka kimse koruyamaz ve sen kalbinden değil aklından ve duygularından ibaretsin. Ve herkesin bildiğinin aksine duygular kalpte değil beyinde yaşanır. Seni her an yarı yolda bırakabilecek bir kalbe duygularını emanet etme...
Gül Aksu
"İyi ama..."
"Ama ne?"
"Sena bana teklif etmedin bile"
Ah evet! Tek derdin bu şuan
Evet bu! Hem sanane!
"Ederim küçük kız" dedi ve oturduğu yerden kalkıp yanıma tek adımda geldi ve diz çöktü. Ne!? dediğinizi duyar gibiyim. Anıl... diz çöktü. Yani ben demedim bile. Bildiğim tek şey Anılın içinde kesin bir Romeo var ama bende Juliet yok.
Diz çöktüğü gibi elimi nazikçe ellerinin arasına aldı ve yavaşça küçük bir buse kondurdu. Allahım şimdi çığlık atıcam! Kalbim yerinden fırlıyacak!
"Benimle çıkar mısın küçük kız?"
Ben bunları Anılın söylediğine inanamıyorum. Anılın kesin içine biri kaçmıştı. Anılın şuan sigarasını tüttürerek balkonda dışarıyı seyretmesini beklerdim. Ama o şuan bana karşımda diz çökmüş bir şekilde çıkma telklif ediyor. Ay! Şimdi bayılıcam!
" E-Evet Adsız " verdiğim cevap karşısında gözlerinin parladığını gördüm. Ayağa kalktı elini tutarak bende kalktım. O gözlerimin içine bakarken ve tam sarılacakken ne mi oldu? Ahh ahh. Kalbalık bir evde yaşıyoruz arkadaşlar
"Ooooo çifte kumrulaaaar"
Kumruna tükirim Doğu yaa, güzelim romantik sahnenin içine kumru ile ettin yani. Doğunun içeri girmesi ile tek olmadığını anladım arkasına bütün ev halkını toplamış öyle geliyordu.
"Nasıl yani siz...?"
"Biz bu gün öğrendik, Gül" diye bana sarılan Veda ve Masala baktım. Haydee.
"Valla yenge biz önceden biliyorduk ama diyemedik kusura bakma. Sonuçta Anıl yani. Döverdi Alimallah."
Yenge? Bir an çok garip hissettim . Yani Doğu'nun bana yenge demesi. Ne bilim, garip. Bana yenge demeleri garip! Ayh! Heyecandan ateş bastı!
Aradan geçen birkaç saat, hep beraber yemek yememiz ve yemek boyu Anılla göz göze gelmemiz üstüne herkesin bizim bu halimize kıkırdaması. Hepsi sırayla oldu. Şimdi de hep beraber oturmuş film izliyoruz yani onlar izliyor. Ben düşünüyorum. Neyi mi? Kimi demeniz lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOBİ
Teen FictionKorkularıyla yüzleşmek zorunda olan bir kız ve intikam peşinde koşarken Aşka düşeceğinden habersiz bir çocuk. GÜL ve ANIL Anılın sert kişiliği Gülün fobileri yüzünden korkan hayatına ilgi duyar ve Gülü tanımak için elinden geleni yapar. Gül hiçbirin...