22. Bölüm

237 43 24
                                    

Veda ve Masal süper ikilimiz👆👇

Yağmur sonrası toprak kokusu gibiydi herşey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağmur sonrası toprak kokusu gibiydi herşey. Bağlıydı bir şeye. Yağmurun damlalarına muhtaçtı, o olmasa olmazdı. Sevilen toprak kokusuydu oysaki. Kim sevdi yağmuru , toprağı öyle kokuttu diye. Herkes toprağı sevdi de, neden kimse yağmuru sevmedi? Toprağı yağmur kokuttu oysaki. Neden kaçtınız damlalarından? Neden korktunuz ıslanmaktan? Neden korktunuz bulutkarın haykırışlarından? Peki korktuğunuz şeyin yaptığını, neden bu kadar çok sevdiniz? Ondan da korkmanız gerekmez miydi? Yada onu sevdiniz diye yağmuru da sevmeniz gerekmez miydi? Bencil miyiz biz? Bilmiyoruz ki...

Gül Aksu

"Ne!?"
Ben, bakın durun bir dakika. Benden bahsediyoruz, Gül'den. Gül Aksu'dan. Ben resmen sarhoş olmuş, kavganın ortasında Satisfya açmış ve sonrada buraya getirilmişim.

Beynime saplanan ardı kesilmeyen bıçaklar sivri uçlarını ban dokundurmaya devam ederken mide bulantısı iyice canımı sıkıyordu.

Yaptıklarım, evet saçmaydı. Ama şöyle ki, sarhoştum. Tamam, klişe bahane ama cidden sarhoştum. Ne yaptığımı bile az önce öğrendim. Burda benim hiç ama hiçbir suçum yok. Siz söyleyin habersiz sovyet votkası içiyorsunsunuz, kim ne yaptığını kontrol edebilir.

Mide bulantımı bir kenara atıp oturduğum yataktan kalktım ve odanın içindeki banyoya girdim. Kesin halim haraptı ama umursayan var mıydı? Tı. Tabiki hayır.

Üzerimi değiştirip yüzüme gözüme renk gelsin diye hayatımda ilk defa Vedadan bana makyaj yapmasını istedim ve o da bana 'şimdi elime düştün' bakışlarını atarak beni sandalyeye oturttu.

Kısa sürede doğal bir makyaja sahip olmama sevinsem mi? Yoksa birazdan hesap için salona gireceğime üzülsem mi? Bilememiştim.

Salona geçtiğimde herkes rahat bir şekilde oturuyordu ve susuyordu. Doğu ve Batı telefonu ile ilgileniyor, Veda beni bırakmış çiçeklerine su veriyor, Masal dergi okuyor, Anıl... Anıl nerde?

"Anıl nerde?" Doğu gayet rahat bir şekilde başını kaldırdı.

"İşi varmış, gelir birazdan" dedi. İş? İşi varmış? Haydaaa.

Gül sen gece kızların anlattığından daha fazla saçmalamış olmayasın sakın!..

Kötüyü çağırmasana

Haklısın ama ne diyim. Seni bilen biliyor kızım. Arıza...

Sen bana nı dedin onu

Olur mu hiç? Ben şeye dedim....

Kime?

Anıla, Anıla... Valla ona dedim bak ortalıkta yok arıza...

Evet, yok cidden. Sen benden korktun mu demin?

FOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin