Batışımm👆🏻👇🏻
Hani güzel olucaktı herşey. Hani mutlu sondu. Nerde şimdi o sözler? Nerde o sözleri verenler? Neredeyim ben şimdi? Kalbim yanarken, aklım giderken, bedenim ile ruhum birbirine küsmüş, ayrılırken. Nerdesin sen şimdi? Bırakıp gittin mi beni? Yoksa bıraktırdılar mı seni? Hiç mi sevmedin beni? Çok inanmıştım oysaki!Sarp Dinçer
Kulaklığımı takmış ellerim ceplerimde başım önümde yürüyordum sahil yolu boyunca. Etrafımda sabah sporuna kalkıp koşan insanlar, köpeğini yürüyüşe çıkaran hayvan severler. Benim ise aklımda tek bir soru...
Neden böyle bişey yaptım?
Dün... Gidip Anıla yardım etmiştim. Ne kadar babamı sevmesem de... Ahh! Kahretsin! Keşke bunu yapmasaydım. O... Gülün sevgilisiydi! Ne diye ona yardım etmiştim ki! Sırf babama inat olsun diye sevdiğim kızın sevgilisine yardım ettim! Harika!
Sıcak olmasına rağmen geçirdiğim kapşonumu indirip durgun denize baktım. Sonsuz görünse de, ne yaparsak yapalım bir kıyısı bir sonu vardı.
"Oha!"
Koştururken bana çarpan kız ile sendelemem ve kızın yere düşmesi bir oldu. Panikle onu kaldırmak için yere eğildiğim sırada donakaldım.
"Arya!"
"Sarp!"
--
--
--
--
Not: Şimdi filmi biraz geriye saralım da bakalım bu ikisi nerden tanışıyor!;)
--
--
--
--
( Sarp Dinçer)
( 2 yıl önce)Sweat'imin cebinden sarkan kulaklıkları çıkartıp telefonuma taktım ve sevdiğim müziklerden oluşturduğum albüme girip müziği başlattım.
"Sessiz bir gece, yorgun adımlarım
Hiç haberi yok gibi, ıslak kaldırımların"Yavaşça oturduğum bankta yanlız olmadığımı fark ettiğimde çok geçti. Oturmuştum. Göz ucuyla sadece denize bakan ve beni hiç umursamayan kıza baktım. Büyük ihtimal benle aynı yaştaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOBİ
Teen FictionKorkularıyla yüzleşmek zorunda olan bir kız ve intikam peşinde koşarken Aşka düşeceğinden habersiz bir çocuk. GÜL ve ANIL Anılın sert kişiliği Gülün fobileri yüzünden korkan hayatına ilgi duyar ve Gülü tanımak için elinden geleni yapar. Gül hiçbirin...