25.

165 8 11
                                    


Sevmek nasıl birşey diye sordular, gurbet gibi dedim,bitmeyen bir hasrettir sevmek.

Yanağına değen dudak ile Boran başını diğer tarafa çevirdi. O bu öpcüğün anlamını çok iyi biliyordu. Bu öpücüğün anlamı aşerdim demekti. Boran bunu çok iyi biliyordu. Öbür yanağına konan öpücük ile karısına daha fazla kıymadı ve ona döndü.

-Hmm  söyle ne çekti canın.

İdil kualğına eğildi Boran'ın, tatlı nefesi içini gıdıklatıyordu Boran ın.

-Suşi.

Boran hemen gözlerini acıp İdil e baktı.

-Ney!

-Suşi televizyonda görüm ayyy canım bi çekti ki anlatmam.

-Anlatma zaten ciğ balığın neresine aşerdin İdil!

-Çiğ miğ aşerdim işte.

-Olmaz başka birşey aşer çiğ börek aşer çiğ kiğ köfte aşer çiğ balık nedir ya.

-Boran delirtmesene beni! Ben suşi istiyorum. Bana suşi al.

Boran sinirle yataktan kalktı.

-Ulan almaya gidiyorum kilo kilo getirecem hepsinide yicen tamam mı?

-Tamam zaten canım çekiyor.

'Seninki çekiyor da benimki çıkıyor.'

Birşey mi dedin.

-Yoo ne dicem kosup alıcam şu çiğ balıkları.

-Ayy canım kocam.

Boran evden çıkınca İdil yatakta biraz daha tenbelllik yaptı. Elini karnına koydu ve kızlarını hissetti.

-Ben bir tane sandım ama rabbim bana iki tane cennet bağışladı. Sizleri çok seviyorum sağlıkla kucağıma alacağım o günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Yatakta biraz daha pinekledikten sonra kalkıp mutfağa gitti ve kek yapmaya başladı. Tüm malzemlerini bir güzel hazırlayıp fırına verdi ki Boran elinde poşet ile içeri girdi.

-Ben geldim.

-Hoşgeldin canım.

-Hoşbulduk,al bakalım çiğğ balıkların.

-Ay Boran cım Kocacım ne oldu biliyor musun? Ben artık onu istemiyorum.

-Hiç kusura bakma karıcım hepsini yiyeceksin! Gel buraya!

-Ama...

-Aması maması yok otur ve ye.

İdil bundan kaçışı olmayacağını çok iyi biliyordu. Ama şu anda cani suşi istemiyordu midesi bulanıyordu. Sakince Boran 'ın yaına yaklaştı. Uzanıp yanağını öptü.

-Beni böyle kandıracağını düşünüyorsan...galiba başarıyorsun.

İdil bu sefer kocasının dudaklarına kısa bir buse bıraktı. Ama Boran bu küçük öpücük ile yetinmeyip daha fazla öpmeye başladı karısını. Zaten hamile olduğu için hasretti karısına her dokunup öpmek istediğinde İdil ya nazlanıyor yada aşeriyordu. Boran anın tadını çıkartırken İdil karnına yediği sert tekmeler ile iki büklüm oldu.

-Ağğ.

-Ne oldu?

-Tekme attılar.

Boran'ın dudağı kıvrıldı.

-Babalarını kıskanıyor kızlarım galiba.

-Aman yedik sanki babalarını!

İdil sinirle homurdanıp fırındaki kekini çıkardı. Tamda istediği gibi olmuştu. Hemen bir dilim kesip ağzına attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAHKUM(Arafta Kalmış Aşklar.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin