19.DÜĞÜN.

133 4 43
                                    

Gabbar bir güvercin olmuş yüreğim,bir sürü uçar bu diyardan

1.Gün

Boran daha fazla dayanamamış bazanın altından çıkıp pencereden atlamıstı. Çocuklar koşarak danavar demişler ama büyükler İdil in odasında kimseyi görememiş ve çocuklara inanmamışlardı. Boran pencereden kaçıp eve gitmişti. Ayağını biraz incitmişti ama olsun kimseye yakalanmamıştı. O gece gerçekler yine bir bir yüzüne vurmuştu.  Defne gelmiş sürekli bebekleri hakkında konuşmustu Masal buraya kadardı.  İdil buraya kadardı. Olmamıştı kader galip gelmişti Oysaki İdil artık ona karşı ön yargılı olmadığını söylemişti. Olmamıştı. Olamamıştı. Boran ömür boyu bir aşk hasreti ile yaşayacaktı.

2. Gün. Defne ye gelinlik Boran'a damatlık bakılmıstı. Defne sevinc içindeydi mutluydu ondan mutlusun ondan daha heycanlısı yoktu. Düğünü olacaktı hayalleri gercekleşiyordu bundan daha güzel ne olabilirdi ki. Bebeğine özel bir oda yapılmış. Dügünden sonra bununla uğraşmak istemedikleri için şimdiden halketmişlerdi. Beyaz ve sarının hakik olduğu güzel tatlı bir oda. Renk renk bebek kıyafetleri. Beşik oyuncaklar. Dünyaya gelecek mucize için hersey hazırdı. Defne anne olmanın heycanını iliklerinde yaşıyor Boran baba olmanın soumluluğunu almak için kendini hazırlıyordu. Yarın öbür gün Defne nin ondan beklentileri dada çoğlacaktı. Baba olacak koca olacktı o. Hayalleri başka bir kadının elinde heba oluyordu. Biliyordu görüyordu ama susuyordu.

3. Gün. Düğün mekanı tutulmuş daviyeteler bastırılmış.  Defne arada canı birssy cekince Boran gece gündüz demeden onu alıyordu. Defnde den iyisi mutlusu yoktu bu zamanda. Karnında bebegi yanında sevdiği adam daha ne isterdi ki. Her ne kadar dikkat etsede gelinligine sığmak için yinede siteklerine mani olamuyordu. Çok güzel bir yatak odası takımı almışlar Boran'ın odasını konple degistirmişlerdi. Boran ve babası ilk kez o gece uzun uzun dertleştiler. Babası annesisine yaptıkları için pişmanlıklarını bir bir döktü ortaya. Mehtap evden kovulmuştu. Boran affetmemişti babasını affetmeyecktide. Annesiz kalmıstı onun yüzünden.

4. Gün. Boran cesaret edip annesinin mezarına gitmiş uzun uzun ağlamıştı. İçini öyle bir dökmüstü ki tek bir kelime dahi kalmamıstı onun için. Kara toprağı sevmis öpmüştü başka bir yoluda yoktu.İdil' e de annesinin mezarında veda etti. Ondan gizli çektiği resimleri İdil'in saçlarından aldığı aldığı tokayı annesinin mezarına yanına gömdü. Elleri titreye titreye canı yana yana. Öyle zor öyle acı geliyordu ki ona göğsüne çöken acı nefes almasını engelliyordu.

5.Gün. İdil panik içinde hergün regl olmayı bekliyor ama öyle birşey yoktu. Henüz Boran'a da birşey dememişti diyememezdi de zaten. Boran pencereden atlayıp gittiğinden bu yana bir kez bile aramamıstı. Herkes yolunu çizmisti belli ki. Bu aralarda Mirza ile arkadaş olmuşlardı. Mirza ne yapıp edip İdil in hayatına kenini sokmuştu. Artık o İdil ile arkadaş olmuştu. İdil ona hiçbirşeyi anlatamamıştı ama cok korkuyordu. Birinin ona yardım etmesini istiyordu. Onu bu acıdan cekip alsın istiyordu. Boran evnecek diye ağlamıstı saatlerce. Kendine yediremesede ağlamıstı. Oysaki umut etmişti o güzel günlerin gelecegine dair hep umut etmişti.

6.Gün. Defne'nin avucuna kına bırakılmış oyanılıp eğlenilmişti. Ailesi arkadaşları vardı Defne'nim yanıda. Boran durmadan içmişti. Herşeyi unutmak ölmek istercesine içmişti. Kimse onu durduramamıs o içmisti. En son dayanamayıp gecenin bir yarısı dağ evine gitmiş orda İdil ile olan tüm anıları hatırlamıştı. İcindeki yangın daha fazla onu aykata tutamıyordu. Bunu dısarı atmak için dağ evini yakmış arkasına bile bakmadan geri gekmişti. O eve ilk kez İdil gelmişti. Ve ondan baskasıda girmeyecekti. O gece Defne heycandan Boran kederden uyuyamadı.

7. Gün. Düğün günü. Sabahın ilk ışıkları ile kalkmış herkes. Defne kuförde Boran arabayı süslemis İdil ecnanenin yolunu tutmuş. Aralarında bir mutlu varsa oda süphesiz Defne idi. Sürekli cıvıldıyor herseye müdahale ediyordu. Boran araba süslenirken sigara üstüne sigara içiyor. Arkadaşları sürekli arayıp tebrik ediyorlar. Defne gelinligini giymiş fazlasıyla güzel olmuştu. Babasıyla annesiyle vedalaşmıs gelen Boran'ın koluna girmis araba ile düğün mekanın yolunu tutmuslar.

İdil aldığı dört testtede çift çizgiyi görmekle beraber ağlamaya başladı. Anne ve babası Boran'ın düğününe gitmislerdi her ne kadar isteselerde o gelmemisti.  Su anda evi çığlığa bırakmıstı. Ne yapacaktı. O ne yapacaktı. Aniden aklına gelen ile üzerine hırkasını gecirip evden ev terlikleri ile fırladı. Bu işi çöze cözse Boran çözerdi. Ona yetişmliydi.

Yollar akıyor. Bir gelin bir damat arabanın arkasında Evleniyoruz. Damadın icinde paranparca duygular gelin mutluluk içinde. Bir kız var yolları aşabileceğini düsünüpte koşuyor. Bir yılan var ortalığı karıstırıyor. İdil'in babasına kızının hamile olduğunu söylüyor. Öfkelenen babası bunun yalan olduğunu düşünüp karısında alıp sinirle eve geliyor. Evede olmayan kızı ve yerde dört adet hamilelik testi. Hepside çift çizgi. Deliriyor babası. Aynı yılan bir yere kan dökmek için bir adam bırakıyor. Araba geliyor Defne Boran'ın kollarında mekana giriyor. Alkıslar ıslıklar.

İdil kosuyor. Nefesi kesilircesine kosuyor. Onu görenler hayret içinde ama o bunu düsünmüyor.

Gelin sandalyeye oturuyor. Dağmat hemen yanına nihak memuru defteri açıp soruyor.

İdil kosuyor. Umud ede dua ede ede kosuyor. Yetisecegini sanıyor. Sonunda düğün mekanı gözükünce daha da hızlanıyor. Nefes nefese dalıyor iceri. Kalabalığın içinde gözükmüyor bile. Göğsü körük gibi inip kalkıyor. Az daha dursa bayılacak. İnsanlara ayakta aklış tufanı kopmuş gözleri zar zor Boran'ı arıyor ve buluyor. Defne ve o ayakta. İnsanların alkısları gittikçe dahada şiddetleniyor. Defne nikah cüzdanını sallıyor.

Bitmişti.

Yetisememişti.

Derin kocaman bir iç çekiyor İdil.

Elveda Boran.

İdil mekandan çıkıyor,Boran'ın gözünde bir yaş düsüyor ve aniden bir silah patlıyor.

Bu hikayede burda kalıyor.

Korkmayın final değil. Sezon finali gibi.

Bir oy bir yorum

MAHKUM(Arafta Kalmış Aşklar.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin