Okurken dinlemeniz için bir şarkı bıraktık💖
Kitabımız genel olarak iki ana karakter ağzından yazılacak.Karakterlerimizin hepsi 17 yaşında ve 11.sınıf.Ana karakterlerimiz:Derin Balamir:
Dans etmeyi çok seviyor,eski okulunun ponpon kız takımındaydı.Tek çocuk bu yüzden diğer kızlara göre biraz daha şımarık,neşeli biraz da salak.Herhangi bir takım tutmuyor.Ailesinin kızların aileleriyle ortak inşaat şirketi var.
Ece Bülbül:
Küçüklüğünden beri piyano çalıyor,voleybol oynuyor,kaykay kaymayı çok seviyor. Fenerbahçeli.Eymen adında 4 yaşında küçük kardeşi var.Duruma göre nasıl davranması iyi biliyor tabi kızlarla birleşince biraz zıvanadan çıkabiliyor.İnşaat şirketleri var.
Arkadaşları:
Helin Demirtaş:Voleybolda çok iyi,o da Fenerbahçeli kızların aralarında en mantıklıları adeta onların anneleri gibi.21 yaşında Selin adında ablası var.İnşaat şirketleri var.
Nil Akdemir:Dansçı,o da eski okulunun ponpon kız takımındaydı. Galatasaraylı. Herkese platonik olma gibi bir özelliği var.23 yaşında Arda adında bir abisi var.İnşaat şirketleri var.
Erkeklerimiz:
Kuzey Demir:Basketbol takımında,fanatik Fenerbahçeli. Genelde mantığıyla hareket eder.26 yaşında Nisa adında ablası var,ablasına çok düşkün. Ailesinin erkeklerin ailesiyle ortak hastaneleri var.
Efe Akkaya:Müzikle ilgilenmeyi çok seviyor,çok iyi gitar çalıyor.Biraz umursamaz biri. O da fanatik Fenerbahçeli. 25 yaşında Yiğit adında abisi var. Babası çok katı ama araları iyi annesine çok düşkün.Hastaneleri var.
Emir Yücetepe:Basketbol takımında,fanatik Fenerbahçeli. Biraz kışkanç biri.Tek çocuk o yüzden biraz şımarıklık var.Hastaneleri var.
Atakan Keskin:Çok iyi bateri çalıyor,fanatik Fenerbahçeli. Grubun lideri,havalı çocuk.2 yaşında Aden adında kız kardeşi var.Hastaneleri var.
Tüm karakterlerimiz Kadıköy sahilde bulunan Özel Fenerbahçe Lisesine gidiyor.İstanbul'da yaşıyorlar.
Tanıtım bölümümüz bu kadar umarım karakterleri beğenmişsinizdir biz her bir karakter için bir rol model seçtik aklınızda canlandırmak için tabi siz istediğiniz gibi canlandırabilirsiniz.
Yeni bölümler için beklemede kalın oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍