•DERİN
Şu an olanlara sadece şokla bakıyordum.Anonimin Umut olması aklımın ucundan bile geçmezdi.Umut yani Helin ile konuşan Umut.Her şey Ece'ye yaklaşmak içinmiş.Emir,Umut'u Efe'den uzaklaştırmak için arka bahçeye doğru çekiyordu yüzünde şaşkın ve üzgün bir ifade vardı.Keşke uzaklaştırmasa da dövseydi şu salak Umut'u Efe ama ceza alabilirdi ve bunu şu an hiç istemezdik.
Ece girdiği şoktan çıkıp Efe'yi elinden çekiştirerek çardağa oturttu bizde yanlarına oturduk.Hepimiz şaşırmıştık.Kuzey "Belliydi hiç gözüm tutmamıştı onu"dedi.Ona "Aynen Kuzey kesin anladın."dedim dalga geçerek.Biraz ortamı neşelendirmek gerekiyordu.
Çok geçmeden yanımıza Emir'de geldi baya üzgündü ona hayırdır der gibi kaş göz yaptım.O da "Sadece olanlara şaşırdım."dedi.Üzülmekte haklıydı anladığım kadarıyla yani büyük büyük ihtimalle Emir Helin'den hoşlanıyor ve Umut onu az da olsa kullandığı için üzgün ve sinirliydi yaaa aşırı tatlı.Bir an önce bunların arasını yapmalıydım.Bende çöpçatan gibiyim herkesin arasını yapmak istiyorum.
Neyse diyip ortada dönen konuşmaya katıldım.Nil de ortamdaki gerginliği dağıtmak için Efe'ye takıldı "Ooo Efe bey romantik romantik aşk itirafları biliyorsunuz siz işi biraz bize de öğretin."diyip göz kırptı.Efe ona gülmekle yetindi.
Helin "Aaa aklıma çok iyi bir fikir geldi.Hem basket maçını hem de müzik yarışmasını kutlama fırsatımız olmadı biraz da kafamız dağılmış olur hafta sonu yani yarın kamp yapmaya ne dersiniz?"dedi.Baya iyi fikirdi bana uyar dedim.Atakan ukala ukala sırıtıp "Korkmayın ama"dedi.Çocuk zevk alıyordu bizi sinir etmekten bizde onu böyle kabullenmiştik ne yapalım.Tabi Nil durur mu? "Ne korkucaz be asıl sen korkma!"diye atarlandı.Atakan Nil'e göz kırpıp "Tamam sarışın sakin ol bak kıpkırmızı oldun."dedi.Nil ona sanane diyip dil çıkarttı.
Onların bu saçma atışmalarından sonra eve dağılmaya karar verdik akşam kamp olayını whatsaptan daha detaylı konuşurduk.
Eve geldiğimde üstünü değiştirip yemeğe indim.Kurt gibi açtım bi yandan yemek yiyip bir yandan annemlere kamp olayını anlattım.Annem "Siz baya iyi anlaştınız bu ortaklarımızın çocukları ile."dedi Ona hıhı anne dedim.Ah anne bir bilsen kızın o çocuklardan biri ile sevgili en kısa zamanda bu olayı anneme anlatmam lazımdı annemden asla bir şey saklayamazdım kamptan sonra anlatsam iyi olacaktı.Annem babama bakıp ne diyelim diye sordu biraz bakıştılar sonunda babam iyi git bakalım ama dikkatli ol dedi.Oh izin işini de halletmiştim.
Yemekten sonra odama çıktım.Yatağıma uzanıp whatsap grubunu kurdum.
DERİN VE KÖLELERİ😌✌🏼
Emir:Emir:Grup ismini anlamaya çalışıyorum
Efe:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍