Multide Derin var iyi okumalarrr💖
•DERİN
Sabah kalktığımda olanları kızlardan öğrenmek için hızlı bir şekilde hazırlandım derslere prova yüzünden giremeyeceğim için.Çanta yedek kıyafetlerimi koyup dans etmek için gayet rahat olan siyah tayt ve baskılı beyaz oversize tshirtümü giydim saçlarım böyle açık iyiydi hava sıcak olursa diye şortumuda çantama koydum.Ve işte hazırdım arabada atıştırmak için kahvaltı masasından bir şeyler otlandım arabaya binince kızlara mesaj attım hepsi de yoldaydı iyi valla meraktan çatlamıştım bu kadar beklemek bile benim için mucizeydi.
Arabadan inip uçarak sınıfa gittim bir gün bu merak başıma dert açacaktı ama bakalım.Nil gelmişti daha Ece ve Helin yoktu.Nil "Biraz bekle gelirler az sabret ya aaa"dedi ona hıhı dedim.Oh gelmişti kızlar Helin olanları anlatmaya başladı.
Vay be Emir'e bak sen en büyük shipim gerçek mi oluyordu yoksa hemen konuşmaya başladım.
"Kızlar ya bu Emir'in burda tesadüfen olması size de saçma gelmedi mi?"dedim.
Ece "Aslında bana da öyle geldi ama o an pek sorgulamadım yakında çıkar kokusu."
Nil de onu aynen diyerek onayladı.Nil'i dürtüp kalk hadi sahaya gidiyoruz çalışıcaz dedim.Nil üfleyerek kalktı ona sus be diyip kızlara öpücük attım.İlk sahayı basketçilerden önce biz kullanacaktık.Kızlara günaydın diyip ısınmaya başladık birazdan basketçilerde burada olurdu hiç eksik olur muydu onlar!Zevk alıyorlardı izlemekten salaklar.Neyse ısındıktan sonra dans etmeye başladık aslında pek eksiğimiz yoktu herkes koreografiye gayet iyi ayak uydurmuştu ama huyum kurusun son günlerde çok çalışmazsak asla rahat etmiyordum.
Zil çaldı basketçiler oturdukları yerden kalkıp sahaya geçti bu arada Sinan'da okula geri dönmüştü ve normal olarak baskete de.Kuzey hem son olaylardan dolayı hem de öncesinden de Sinan'la pek iyi anlaşamadığı için antremanlar baya gergin geçiyordu.Herkes bir kavga olmasından korkuyordu umarım böyle bir şey olmazdı.
Nil ile kantinine gidip bir şeyler yemeye karar verdik canım tost çekmişti tostumu alıp masaya geçtim.
"Kız Nil senin Atakan işi nasıl gidiyor ?"diyip sırttım.Nil somurtup söze başladı "Yani aslında güzel anonimden baya konuşuyoruz ama işte karşısına nasıl çıkıcam bilmiyorum.Ya ben olduğumu öğrenince mutlu olmazsa."dedi. "Ah birtanem kıyamam ya bilmiyorum bence üzülmez ama sen yine de acele etme zamana bırak."Nil de aynen öyle yapmayı düşünüyorum diyip yemeğine gömüldü.Yemeğimizi bitirince kalkıp sahaya gittik biraz basketçi izlemiş olurduk Nil çok hevesliydi "Ah Derin gözlerimiz bayram ediyor ama ben Atakan aşkımdan başkasına bakamam."dedi.Ona gülüp "Valla ben rahatım herkesi kesiyorum."Sırıtmaya başladı Nil'i tanıyorsam bu sırıtış hiç hayra alamet değildi "Aynen canım kesersin tabi nedense seni her izlediğimde o gözler sadece Kuzey'e bakıyor neden acaba." "Hii gerçekten öyle mi Nil hiç fark etmedin."dedim.Nil "Öylee konuşucaz bu konuyu kızlarla detaylı."diyip göz kırptı.
Konuşma bitince biraz antremanı izledik Kuzey ve Sinan sürekli sürtüşüyordu her an kavga edecek gibilerdi çok gergindi oh bitmişti.Sıra bizdeydi Kuzey bana geçerken göz kırpıp kolay gelsin dedi ona gülümsedim.Üf bu çocuk bugünlerde daha mı tatlıydı ne?Neyse yine küçük bir ısınma yaparak dansa başladık.O kadar çok dansın provasını yapmıştık ki Nil arkadan Emir ve Kuzey'e "Allah aşkına biri şu Derin'i durdursun ölücem bayılıcam."diyordu. Ona "Sus Nil devam et!"dedim.Birazcık daha devam ettikten sonra Nil kendini yere attı "Ölüyorum Kuzey al şu Derin'i,Emir beni kaldır!"dedi.
Kuzey bana doğru geldi "Derin hanım insanların canına okudunuz hadi gel biraz kantinde oturalım."
Ona "Üf bunlarda hemen yoruluyor daha devam edicem ben işte banane."dedim.Kuzey "Hadi güzelim bak ne kadar yorulmuşlar." Oha şimdi bu çocuk bana güzelim dediğinde nasıl hayır diyebilirdim ki yine de gülmemeye çalışarak ayağa kalktım ve onu takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍