Okurken dinlemeniz için şarkı bıraktık keyifli okumalar💗
•ECE
Demek Efe bizim okula geçmişti. Uzun süredir bunu konuşuyordu Emir Atakan ve Kuzey ama ben bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordum gerçi gelmesinin sebebi bir sorunu acilen çözmekti gitarist okul değiştirmişti ve Atakanların müzik grubu gitaristsiz kalmıştı.Efe'nin babasını ikna etmek için sarf edilen uğraşların sonunda babası ikna edilmiş belli ki ve burda. Aslında tatlı çocuk ama işte ne biliyim ayh.
Küçüklüğümden beri bi grubun parçası olmayı istemişimdir yani müzik grubu zaten harika bir arkadaş grubunun içindeydim ama bi müzik grubu da fena olmazdı yani kendi kendime bunları düşünürken hatta kendi kendime içimde böyle sohbet ederken sert bi şeye çarptım bu neydi ya yolun ortasında aaa. Kafamı bi kaldırdım ki (hayır hayır tahmin ettiğiniz kişi değil ne o filmde miyiz, keşke)
Sinan ah şu çocuk bunu niye çözemiyordum ya iyi miydi kötü müydü, tatlı mıydı itici miydi hakkında neredeyse hiç bir görüşüm yoktu belki de hiç kısa sohbetler dışında konuşmadığımız içindir ama böyle karışık olduğu için ben de karar veremiyordum konuşmak istiyor muydum istemiyor muydum belki de onu anlayamamam onunla iligili duygularımı anlayamamdandı aman ne kadar mesafeli o kadar iyi diye sonuca vardım yine kendi içimde tabi bunlar içimde çok çabuk yaşanırkan o arada ayh pardon dalmışım muhabbetleri geçti o ben de asıl ben önüme bakmıyordum dedi aslında kibardı ama itici duruyordu bence şeydi biraz nasıl desem açıkçası her kıza asılan tiplerden gibi gözüküyordu.
Umarım benim kankama da bunu yapmazdı yani o da isterse tabii ki bi şey demezdim ama bu bence Derin'e göre değildi belki de ben yine düşüncelerde çok derine inmiştim ve boş yapıyordum neyse bu kadar iç tartışma yeter dedim ve Efe'yi gördüm ona doğru hızlı hızlı yürüdüm ve "hoşgeldinn"dedim fazla mı abartmıştım niye normal normal yürümedim ki of o da "hoşbulduk bana okulu gezdirmek ister misin"dedi wow fazla hızlı değil miydi ya bu tabii ki nazlı olmam gerektiği için "haha onu arkadaşların halleder beni ilgilendirmez"dedim yine beni süzdü ben gelirken yaptığı gibi ve yine sırıttı yine of çok tatlı gülüyor burada daha fazla kalamam dedim kendi kendime ve "tamam sınıfta görüşürüz o zaman"diyip cevabını beklemeden uzaklaşmaya başladım ama bu sefer koşmayacaktım ilkokulda mıydım ya neydi bu hareketler bi dahaki sefere böyle yapmayacaktım kesinlikle.
Kızların yanına gittim kantine ve atladım yanlarındaki koltuğa Helin: Oo bu neşeyi neye borçluyuz hanımefendi ve bu onuru nerdeydin bakalım?
Tam ağzımı açtım ki ben daha sözüme başlayamadan Derin lafa girdi hiç geri kalır mı Kuzey'le ilgili ona takıldığım için tabii ki karşılık verecekti ama çok belliydi ikisinin de şey olduğu yani boş olmadığı işte ve "Neden olabilir ikisini de Efe'ye tabii ki ." dedi. Bu sefer de tam "Ya ne alakası v.." diyodum ama bitiremedim lafımı şimdi de Nil araya girdi hadi bakalım o ne diyecek acaba diye bekledim zaten hiç vakit kaybetmeden başladı: "Yani bu ilk günden böyle bizi bırakacaksa işimiz zor kızlar valla." dedi. Helin de:
" Aa buldum bunu sınıfa bağlıyalım" dedi arada gülme boşluğu olunca tek fırsatımı değerlendirip deriin bi offff çektim ve göz devirdim hepsi bi ağızdan "Ne var yalan mı?" dedi. "Napıyım ya yeni gelen kişiye hoşgeldin denir tabii ki"dedim "siz belki görgüsüz olabilirsiniz ama ben böyle şeylere çok önem verirm arkadaşlarım hıh." diye devam ettim ve yine güldüler.
Nil: Aynen Ece kesin nezaketten kesin
Derin: Tamam tamam anlat hadi şunu artık dediYalandan sinirlendim ve of iyi diyip başladım bitirdiğimde hepsi ooo demeye başladı Ayy böyle yapacağınız belliydi keşke anlatmasaydım diyip sırıttım. Kızlar ya dedim hepsi bana odaklanınca söylemeye korktum ama sonra ay acaba ben hoşlanmaya mı başladım diye hızlıca ağzımdan çıkarıp yükten kurtuldum ben kimse duymasın diye kısık sesle söyledim ama kızların çığlığı hiç de sessiz değildi utanıp yüzümü kapattım kantin çok kalabalıktı neyse ki kantinde değillerdi diyip rahatladım sonra kızların üstüme atlamasıyla hiç rahatlığım kalmadı nefes alamıyordum ama sonra beni de gülme tuttu nöbetçi hoca zil çaldı hadi artık diye bağırınca koşarak sınıfa çıktık.
Hoca da geliyordu hocaya buyrun hocam biz de sizi bekliyorduk diyip kapıyı açtım o da gülümseyip hadi hadi içeri dedi günlük yalaklık dozumu da almıştım. Derste biyoloji hocamız aynı zamanda da sınıf öğretmeniz olan Yeliz hoca evet bugün aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı diyip eliyle Efe'ye eliyle tahtaya çıkmasını işaret etti kendimi arkadaşlarında tanıt dedi arka sıra gülmeye başladı aralarında bi şeyler konuşup, klasik kısacık tanıtma konuşmasını yaptı kendini tanıtırken bile niye o bakışı aynıydı ve neden bana bakıyordu ben onunla ilgilenmiyor gibi Derin'le boş bi konuşma başlattım Derin salak salak gülmeseydi her şey yolundaydı bence ama işte klasik gülme krizlerimiz sora beni de gülme tuttu ve hocanın kınayıcı bakışlarıyla zoraki susturulduk daha iyi olmuştu ama Efe'nin bakışlarından kızarmamıştım en azından.
Ders sonunda bitmişti biyolojide uyanık kalmayı başarabilen var mıydı acaba? Esnerken Nil arkamdan öyle bi sarstı ki elim ağzımın içine kaçacaktı noldu be dedim kapıyı işaret edip seninki koşarak çıktı dışarı dedi eee diyip baktım bi şey anlamam lazımdı galiba ama olmamıştı of ya hadi peşinden gidelim diyorumm dedi niye ya dedim Derin "hadi işte yapıcak bi şey olur sıkıldım ben" dedi "iyi de nereye gitti bilmiyoruz ki"dedim Nil stalkerlığını konuşturup "sola koştu sola"dedi bu dakikadan sonra biz de stalker kimliğimize bürünecektik e hadi o zaman ben de sıkılmıştım zaten kantinden çıkıcaktı büyük ihtimalle "peki hadi o zaman"dedim.
Helin hala uyuyordu onu da uyandırıp yolsa yürürken anlattık ve tam ayılmamış olsada "uuu tamam"dedi . Sınıftan çıkalı çok olmamıştı daha bi kat inmiştik ki Nil "durun"diyip bizi köşeye çekti cidden hiç dikkat çekmiyorduk(!)
Efe bizi görmüyordu ama onu dışında herkes ne yapıyor yine bunlar diye bakıyordu ama neyse ki şimdiden okul bizim boş işlerimize alışmıştı ki bizi takmıyor ve baktığımız yeri görmeye çalışmıyordu yoksa çok kötü rezildim. Efe koltukta öyle oturuyordu "tek başına napıyo bu delirmiş mi"diyip güldüm Helin "tek başına değil ki"diyince bi kaldım gerçekten yanında bir kız vardı Efe en kenarda oturuyordu kız öyle bi dibine girmişti ki kucağına oturacaktı neredeyse kimdi bu kız sevgilisi mi vardı madem sevgilisi vardı neden bana öyle davranıyordu?
.
.
.Yanındaki kız kimdi?
Heyecanı biraz yükseltelim dedik elimizden geldiğince çabuk ve düzgün şekilde bölümleri yazıyoruz yorumlarınızı merak ediyoruz iyi ve zevkli okumalar diliyoruz💖🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍