Okurken dinlemeniz için bir şarkı keyifli okumalar💖
•DERİN
Ece Efe'nin teklifini kabul edince biraz bahçeye çıkıp oturmaya karar verdik.Ece Efe ve Atakan müzik grubunun işleyişinden felan konuşuyorlardı.Biz de klasik Nil'in boş muhabbetlerini dinliyorduk.Bu kız Atakan gelince daha mı salak olmuştu ne.Nil Kuzey'e rakip takımların ponpon kızlarını soruyordu ben de tam konuşmaya kulak kesilmiştim ki telefonum çalıyordu arayan annemdi ne olmuştu acaba? "Efendim annecim"dedin "Kızım unuttun mu akşama teyzenler gelecek hadi eve gel artık" "Tamam anne geliyorum"
Doğru nasıl unutmuştum kafa mı kaldı bende de.Teyzemin bir oğlu bir de kızı vardı oğlu Kerem abi benden 5 yaş büyük kızı Selin ise benimle yaşıttı tek çocuk olduğum için onlar benim kardeşim gibiydi.
Bir an önce kalkıp eve gitmeliydim. "Arkadaşlar benim gitmem gerek teyzemler gelecekmiş akşama size iyi eğlenceler"Ece ben seni geçireyim diye ayağa kalktı.Hiç durur muyum hemen Ece'yi utandırmalıyım."Ece hanım bakıyorum yüzünüzde güller açıyor sebebi ne acaba yaa?" "Boş yapma Derin bak duyacak rezil olurum." "Duysun canım hem bence o da sana karşı boş değil." Ece beni takmayarak Derincim sen gitmiyor muydun diyerek bildiğiniz kovdu uyuz işte.Kapıda çağırdığım taksi bekliyordu binip eve doğru yol aldım.
Eve gelince üstündekileri değiştirip aşağıya indim.Yemeği bahçede yiyecektik biraz sofrayı hazırlarken anneme yardım ettim.Heh kapı çaldı teyzemler geldi.Hemen Selin'e sarıldım çok sık görüşemiyorduk okuldan dolayı.Kerem abim kollarını açmış masum masum bekliyordu yazık hemen koşup ona da sarıldım.Sonra direkt sofraya koyuldum her zamanki gibi kurt gibi açtım.
Ahh galiba çok yemiştim klasik Selin'e baktığımda kontes edasıyla minik minik yiyordu bana ne diyordu dermiş gibi baktı "Çok kibarsınız kontescim hadi ye de odama çıkalım" Haaa diyip son lokmasını ağzına atıp ayaklandı.
Birlikte odama çıkıp genel olan biten her şeyi anlattım uzun uzun dedikodu yaptık.Kapı tıklatıldı gelen Kerem abimdi "Kızlar bölüyorum ama Selin hadi gitmemiz gerek" Üf ya zaman ne hızlı geçiyordu aşağıya indik hepsine veda edip odama çıktım çok uykum gelmişti.Yüzümü temizleyip geceliklerimi giydim.Kendimi uykuya bıraktım.
Dıt dıt başımda bir şey ötüyordu uf bu alarmdı ne ara sabah olmuştu!Kalkıp elimi yüzümü yıkadım klasik okul formamı giyip sabahları biraz serin olduğu için üstüme ince bir hırka aldım.Aşağıya inip bir şeyler atıştırdım sadece ben de mi oluyor bilmiyorum ama sabahın köründe kalkınca hiçbir şey yiyelim gelmiyor.Arabaya bindim.Arabada azıcık kestirebilirim galiba demeye kalmadan vardık neden bu kadar yakın ki okul üfleyerek arabadan indim.Yoldan birkaç kişi günaydın dedi çok üşenerek de olsa onlara cevap verdim.
Sınıfa girdiğimde onların da durumu benden farklı değildi sabahları kim enerjik uyanıyordu ki.Bu sorunun cevabını aldım işte kapıdan Atakanların grup gülerek giriyordu sabah ya sabah neye gülebilirsiniz onlara ters bir bakış atıp sıraya koydum.Tabi Efe hemen yanımızda bitti. "Günaydın kızlarrr!"diyerek bağırdı Helin ise "Sus sus bağırma uyumaya çalışıyoruz şurda."Emir durur mu Helin'i hemen sinir edecek ya "Farkındaysan Helincim dersin başlamasına iki dakika var sen bilirsin tabi" Helin ise ona sus gerizekalı bakışı atıp yatmaya devam etti.
O sırada hoca geldi.Bu hocalar hep mi dakikti ya durun biraz geç kalın sanki ne olacak?Hiç dersi dinleyesin yoktu ama bu sıralar dersleri çok astım diye zorla dinlemeye çalıştım.Şükür ders bitmişti biraz hava almam gerekiyordu uykumun iyice açılması için kızlara ben bahçeye çıkıyorum geliyor musunuz diye sordum Ece "Ben azıcık daha kestirecem sen çık"dedi diğerleri de ona katıldı.
Mecbur tek gidecektim.Aşağıya inip arka bahçeye doğru yürüdüm.Sinan yüzünde sıkıntılı bir ifade ile bana doğru geliyordu ne oldu acaba.Sinan "Biraz konuşabilir miyiz Derin?"diye sordu sanki hayır dicem üf el mahkum evet dedim.Sinan eliyle arka bahçedeki bankı işaret edip gel burda oturup konuşalım dedi tamam diyip onu takip ettim.
Oturduk.Sinan'ın yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı sanki ne söyleyecekse.Sinan "Hiç uzatmadan lafa girmek istiyorum Derin belki ne kadar çabuk erken dersin bilmiyorum ama senden hoşlanıyorum."
Ne Sinan benden mi hoşlanıyordu şaşırmıştım ne bileyim ne ara olmuştu yani durun bu çocuk iyice bana doğru yaklaşıyordu.Hii beni öpecekti kendine gel Derin ilk öpücüğünü bu salağa mı kaptıracaksın bi anda ne yapıyorsun sen diyerek onu ittirdim.O sırada Sinan'a doğru uçan bir yumruk gördüm.Yumruğun sahibini görmek için kafamı çevirdiğimde bu Kuzey'di ne arıyordu burda.Baya iyi dövüyordu Sinan'ı ne kadar canım istemesede onları ayırmam gerekiyordu.Şu salak Sinan yüzünden Kuzey ceza almasın diye.Kuzey dur yeter artık diye bağırdım tabi beni duyması biraz zaman aldı "Kuzey bırak artık boşver şunun yüzünden ceza alma" Sinan Kuzey'in durmasından faydalanıp yalpalayarak koşar biçimde ordan uzaklaştı.
Kuzey yanıma gelip "İyi misin?"diye sordu ona "Hıhı iyiyim sadece biraz şaşırdım gerizekalı nasıl anlayamadım böyle biri olduğunu" "Boşver senin suçun değil bilemezdin böyle olacağını kendini suçlama."dedi.O sırada aklıma dank etti "Sen ne arıyorsun burda?" diye sordum. "Seda hoca basketbol sahasının kullanımı için ikimizi çağırıyordu ondan geldim daha iyi isen istersen gidelim."dedi.Ona olur diyerek yanıt verip ayaklandım.
Seda hoca bizim çalışmamız için birkaç gün felan ayarladı zaten onu pek dinleyebildiğimi söyleyemeyeceğim kafam hala o olaydı.Kuzey durumu anlamıştıki "Hocam bizim derse girmemiz gerek bu konuyu daha detaylı sonra konuşsak"diyip bana yardımcı olmuştu ona teşekkür eden gözlerle baktım anlayışla gülümsedi.Seda hoca da bizi fazla tutmayıp sınıfa yolladı.Kuzey "Bir şey olursa aklına bir şey takılırsa hemen bana haber ver yaz tamam mı?"diyip sordu.Ona tamam diyip sınıfa girdim yazar mıydım bilmiyorum.Kızlar hemen bir şey olduğunu anlamıştı onlara teneffüste konuşuruz diyip sırama geçtim.
Ders nasıl bitti hatırlamıyorum.Şansıma öğle arasına denk gelmiştim sınıfta neredeyse kimse yoktu kızlar endişeli gözlerle bana bakıyordu onlara olan biten her şey anlattım.
Helin:Nerde lan bu Sinan döverim onu!diye tepki verdi ona "Merak etme Kuzey onu iyice benzetti" Nil "Oh iyi ki orda Kuzey varmış da halletmiş onu"Ece ise "Üzülme kuzum iyisin demi şimdi?"diye sordu, aslında daha iyiydim kızlara anlatınca rahatlamıştım.Nil söze atladı "Hiç itiraz kabul etmiyorum bugün hepiniz bizde kalıyorsunuz okul çıkışı hemen bize!"dedi.Dersler hızlı bir şekilde gelip geçti aradan Kuzey'in bana doğru iyi misin der gibi bakışlarına rastlıyordum ona ufak bir tebessüm ettim.Sinan zaten yoktu o yüzle bir süre okula gelebileceğini zannetmiyordum.Okul bitmişti arabaya binip Nillere geldik üstümüzü felan değiştirip yemeğe oturduk.
Nil bir anda bağırdı buldum diye ona soran gözlerle baktık başladı söze "Sizi neyi neşelendireceğini biliyorum hani ben Atakan'a anonimden yazayım diyordum ya onu neden şimdi yapmayalım hadi hemen odaya çıkalım."Delirmişti bu gerçekten hemen hızlıca odaya çıktık.Ece "Eee ne yazacaksın ki?"Nil o iş bende der gibi bize göz kırpıp telefonuna diğer hattını taktı.Ve atmıştı mesajı gerçekten gerizekalıydı bu kız.
Anonim:Bir gün bir gün bir çocuk eve de gelmiş kimse yok açmış bakmış dolabı şeker de sanmış Atakan'ı yemiş yemiş yemiş bitirmiş akşama aşık olmuş Atakan'a
Anonim:Selam ballı çöreğim
görüldüyazıyıor...
.
.
.
.
Yine biraz heyecanlı bitirelim dedik umarım hoşunuza gitmiştir.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza
ChickLitBir cezanın sonucunda aşkı bulmak mümkün olabilir miydi? Okul değiştiren dört arkadaş ve onların eğlenceli maceraları. Sadece eğlenmek için yazıyoruz bize katılın. Hikaye hakkındaki görüşlerinizi bize bildirmeyi unutmayın🤍🤍