Yirmi Sekiz✨

292 15 1
                                    

Multi de karakterlerimiz(Yağız yok bir tek o da diğer bölüme)💓

Merhaba artık bölümlerimize oy ve yorum sınırı koyacağız o kadar kişi okuyor ama sadece birkaç kişi oy veriyor.

Lütfen çekinmeden satır arası yorumları yapabilirsiniz sizin düşünceleriniz öğrenmek bizim için çok keyifli.

Bu bölümün sınırı 15 oy 20 yorum sınır geçildiğinde bölümü atacağız iyi okumalar💖


HELİN

Sonunda eve gelmiştim.Gerçekten çok yorucu bir gündü.Ece'nin kuzeni Yağız'ın gelmesine sevinmiştim.Kızlarla Yağız'ı çok severiz.Yağızlar her yaz Türkiye'ye gelirdi ve o zamanlar aşırı eğlenirdik.

Tabi Yağız'ın buraya gelmesi ile içimde saçma bir kıpırtı heyecan hissediyordum.Yoksa hayır olamaz uzun zaman önce bastırdığım duygular açığa mı çıkıyordu.Bilmiyorum o zaman baştan anlatmayaya başlayayım.

Yağız'la her zaman diğer kızlara göre daha farklıydık çok iyi anlaşırdık birbirimizin yanında aşırı eğlenirdik.Bu döngü aynı şekilde devam ederken liseye geçtiğimiz o yaz bende bir şey değişmeye başladı.Yağız'da da bir şeyler farklılaştı mı bilmiyorum o ara sadece duygularımı bastırmaya çalışmakla meşguldum.

Kızlar Yağız'dan o ara hoşlandığımı biliyor mu?Bilmiyorum.Bende bir değişiklikler olduğunu farkındalardı soruyorlardı ama cevap vermiyordum.O ara bu durumdan çok utanıyordum aslında utanılacak bir şey yoktu ama Yağız'la aynı kızlarla olduğu gibi kardeş gibi büyümüştük.

Ve sanki ondan hoşlanmam yanlış hissetriyordu.Kızlara bu durumu anlatsam emimim beni desteklerdi ama zaten genel olarak içine kapalı biri olduğum ve durumdan hoşnut olmadığım için söylememiştim.

O yaz benim için bir kabus gibiydi.Yağız'ın yanında normal davranmak çok zordu.Onun her yaptığı hareket kalbimi tekletiyordu çok tatlıydı.Onunla sevgili olmak gerçekten çok isterdim ama o bana öyle bakmıyordu kızlar neyse onun için ben de oydum.

Yağızlar gittikten sonra hislerimi bastırmak bir nebze daha kolaylaşmıştı ama gitse bile hala ondan çok hoşlanıyordum.Diğer yaz Yağız'ın babası Levi amcanın işlerinin çok yoğun olması nedeniyle gelememişlerdi.Bu benim işimi daha kolaylaştırmıştı.

11.sınıfa geçince artık tüm hislerimin geçtiğini düşünüyordum ta ki dün onu görene kadar.Ama daha emin değilim kafam çok karışık.Bu sefer hislerimi kızlarla paylaşacağım bundan eminim.

ECE
Dün gece Yağız'la o kadar geç yatmıştık ki neredeyse bir saat uykuyka okula gitmek zorundaydık annemin onuncu seslenişinden sonra hazırlanmaya başladık. Formamı giyip saçımı taradıktan sonra şekil vermekle bile uğraşmayıp aşağı indim.

Annem Yağız'ın ağzına bi şeyler tıkarken teyzem de boşta kalan beni yemeklerle boğuyordu sonunda geç kalıcaz diyip kaçmayı başardık. Yolda Yağız'ın ne kadar belli etmemeye çalışsa da heyecanlı olduğu belliydi elleri terlemişti uzun süre sonra eski ülkesinde yeni bi okula başlamak tabii ki kolay değildi.

Ona moral sarılması verdikten sonra arabadan indik önce onu müdürün odasına götürdüm işlemler hallolunca da sınıfa geçtik.

Bizim önümüz boştu o yüzden Yağız hemen oraya geçti yanı boş kalmıştı ama benim sıramın hemen önüydü yani sıkılmazdı. Kitaplarını dolaba yerleştirdikten sonra yerine geçti o arada da hoca geldi ders tarihti ve tarihçimiz asırlık bir adam olduğu için arka sıraları duyamıyodu yani rahattık okulla ilgili genel dedikoduları anlatıp kuzeni bilgilendirdirip iyi kuzenlik görevimi tamamladım.

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin