Yedi✨

512 29 1
                                    

Dinlemeniz için bir şarkı bıraktık💖
DERİN
Nil ile kızların çalıştığı sahanın önündeki çim alanlarda dans provamızı yapacaktık.Açık alanda serin serin yapmak çok keyifli oluyordu.Emirlerin bahçesinin tarafına baktığımda yemeklerini yemiş içeri geçiyorlardı.

Bu iyi olmuştu Helinle dalga geçsem de kimse yokken dans etmek tabi ki daha rahattı.Şarkıyı başlatıp Nil ile sırayla hareketleri yapmaya başladık.Hareketleri pek unutmamıştım birkaç alıştırmaya hatırlardım hepsini.

ECE
Helin'le voleybol maçımız çok çekişmeli gidiyordu. Yan bahçedeki salak çocuklar olmasa daha iyi konsantre olabilirdim belki ama özlellikle şu sarışın olanla (Efe'ydi galiba adı) ne zaman baksam göz göze gelmek çok sinirimi bozuyordu.

Tam yine bakıyor mu diye baktığımda bir ses duydum ve Helin'in attığı topu gördüm çok yakınımdaydı hemen manşetle vurdum ama hızlı geldiğini görünce biraz panik oldum sanırım ve fazla şiddetli vurmuşum ki diğer bahçeye yani Emirlern bahçesine kaçtı sonra o sarışın çocuk da sırıttı ben de  gülüşü çok tatlıydı inkar edemem ama bunu belli edemeyeceğim için ona göz devirdim mecburen ama bu daha daha hoşuna gitmişe benziyordu.

Atan alır kuralına uyarak çitlere doğru yürümeye başladım sonra sarışın çocuk topu aldı heh aferin atıcak uyuzluk yapmayacak diye sevinerek biraz daha yaklaştım bu sefer ben de sırıtıyordum sonra kendine gel Ece dedim kendi kendime niye sırıtıyordum ki top almaya giderken .

Yaklaşık üç adımdan bunları düşündüm ve iki elimi topu almak için çitlerden uzattım ama sarışın düşündüğüm gibi centilmen çıkmadı ve topu arkasına sakladı oflayıp göz devirdim yine ve "topumuzu alabilir miyim?"dedim sarışın çocuk da "tabii" dedi ama topu uzatmadı hala arkasındaydı ben de "eee?"dedim "ama bi şartla" dedi sonra "allah allah neymiş o" dedim "bizle bi maç yapacaksınız"dedi.

Helin'e döndüm bizi yenmeleri imkansızdı o yüzden "peki demek yenilmek istiyorsunuz gelin"dedim yine o sırıtışı yaptı ve çitten atladı hemen dibime atladı ama terbiyesiz bi adım daha sağa atlasaydı tepemde olurdu tabii yine göz devirdim ve topu alıp arkamı döndüm hepsi geliyordu 4'ü de mi oynayacaktı ee bizim de kızlarımız vardı kızlara hadi gelin gibisinden bi işaret yaptım ilk başta anlamadılar sonra heralde ağaçtan göremedikleri "komşuları" gördüler ve hee diyip gelmeye başladılar.

Herkes gelmişti tam servise hazırlanıyordum bi dakika dedi bu sefer diğer sarışın "Of ne var yine ne istiyorsunuz ?"dedim Helin maçı kabul ettiğim için bana dövecek gibi bakıyor diğer kızlar da konuyu hala kavramadığı için henüz konuşmaya girmiyordu ben de bütün konuşmaları üstlenmek zorunda kalıyordun maalesef .

O da "eee madem burda bir barış ortamı yaratıyoruz takımlar da böyle cinsiyetçi olmasın karışık yapalım"dedi her şeye karışmayı ne kadar da seviyordu bunlar ya "peki madem bu kadar meraklısınız takımları da siz yapın o zaman" diyip ben de sırıttım bu sefer "bize uyar"dedi ve arkadaşlarına döndü Emir de Helin de hallerinden pek bir memnun(!) gözüküyordu.

Heyecanlı heyecanlı saymaya başladı diğer sarışın "Imm Ece Derin Efe ve Kuzey yani ben bir takım diğer takım da Helin Nil ve Emir Atakan." "Tamam bize uyar" dedik bir ağızdan kızlarla ama Helin hariç tabi ve devam ettim madem kaşınmışlardı laflarımı hiç esirgeyemezdim "barıştan çok yenilceğinizi bildiğiniz için ben bu karışım grup olayı ama peki" dedim kafasına silah dayayıp zorla oynatıyorlar gibi davranan Atakan sonunda bir laf etti ve "bir dahaki sefere de öyle oynarız merak etmeyin" dedi yapmacık haha diye güldük biz de "e hadi o zaman" dedi Derin.

Nil aramızda en mutlu olarak crushının yani pardon takımının yanına koştu. 3 set dedim tamam dediler servis atıp başlattım tahmin ettiğimden daha iyilerdi açıkçası ama Helin'le aynı takımda olsaydık bizi yenme ihtimalleri sıfırdı tam bunları düşünürken top geldi solumda Efe vardı ama kurtarabilir miydi risk almak maalesef huylarımdan biri değildi maç kıran kıranaydı bir sayı bile önemliydi topa atladım ama tahmin edin başka kim de atladı tabii ki her şeye burnunu sokan Efe kafalarımız tokuştu.

En azından topu kurtardım kafam zonklarken yerde yatıyordum sonra iki el uzandı bana doğru tabii ki Derin'in elleriydi tuttum elleri Derin'e göre fazla soğuktu zıplayarak kalktım ama sonra Derin olmadığını fark ettim derine göre ayarladığım için zıplayınca ikinci bir çarpışma daha yaşanabilecek kadar yakın olmuştuk hemen uzaklaştım ve yerime geçtim arada bakınca hala sırıttığını görüyordum .

Kuzey kendisine hiç top gelmediğini iddaa etti ve oturarak protesto etmeye karar verdi sahanın ortasında öylece oturuyordu az kalsın takılıp düşecektim ama birisi benden önce davrandı Derin "bende bende bende" diyip arkaya doğru yürürken şak diye takılıp yere yapıştı benden de sert düşmüştü bi yandan gülüyor bir yandan da topa bakmaya çalışıyordum ama duramadım oturup halimize gülmeye başladım diğerler de bana katıldı gayet maceralı bi maç olmuşta skor da zaten 2-2'ydi ortak bi karar verip son seti oynamamaya ve berabere bitirmeye karar verdik sahada oturup gülerken güneşin battığını fark ettim saat 9 olmuştu "ooo saat 9 olmuş" dedim " eee biz artık kalkalım"dedi "komşular"Nil hepsine "bunu tekrarlayalım"dedi Efe durur mu "tabi ki"dedi.Biz de kızlarla evin içine geçtik.

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin