Altı✨

539 24 3
                                    

Multiye Sinan'ı ve kızların dansını koydum bölüm arasında da bu dans var.İyi okumalar💖
DERİN
Şaşırtıcı bir şekilde sabah dinç uyanmıştım.Bugün okula bir 20 dakika kadar erken gidecektim.Annem ve babamın tam okul saatimde çok önemli bir toplantısı vardı.

Hemen hazırlanmaya başladım.Okulun şort eteğini üstüne siyah lacosunu ve converselerimi giydim.Saçımın önüme gelen tutamlarını arkadan bir kelebek toka ile tutturdum.Okulumuzda abartı olmadığı süreçte makyaja izin veriliyordu.Dudaklarıma parlatıcımı sürdüm ve işte hazırdım.

Kahvaltımı okulda yapmak istiyordum pek aç değildim şu anlık.Neredeyse okuma kitabımı unutuyordum sabah tek başıma ne yapacaktım.Kızlar bu saatte asla kalkamayacağı için haber verme zahmetinde bulunmadım.Aşağı inip anne ve babama günaydın diyip arabaya atladım.

Okula gelmiştik.İlk sınıfa uğrayıp çantamı bıraktım tahmin ettiğim gibi sınıfta kimse yoktu.Çantamdan cüzdanımı ve kitabımı alıp kantine indim.Kantinden süt ve poğaça aldım bir masaya kuruldum.Bi yandan yemeğimi yiyip kitabımı okuyordum.

O sırada karşıdaki sandalyem çekildi.Kafamı kaldırıp kimmiş diye baktım.Karşımda Sinan duruyordu.

Sinan:Rahatsız ediyorum ama oturabilir miyim?

Derin:Tabi gel otur ben de tek başıma sıkılmıştım zaten(biraz yalandan zarar gelmez herhalde)

Sinan:E ne yapıyorsun nasılsın bugün erkencisin.

Derin:Evet biraz erkenci oldum annemlerin şoförle işi vardı da.Teşekkürler iyiyim sen nasılsın?

Sinan:Ben de iyiyim.

Derin:Emin misin biraz gergin gibi duruyorsun.

Sinan:İki gün sonra basket takımı seçmeleri var.Takıma gireceğimi biliyorum ama kaptan olmak istiyorum.Geçen sene çok az bir farkla kaptanlığı Kuzey'e kaptırdım.Bu senede aynısının olmasından korkuyorum.

Derin:Anladım o zaman ne diyeyim iyi olan kazansın.

Sinan:Umarım ee sen bir takıma felan katılmayacak mısın ilgilendiğin bir şeyler var mı?

Derin:Dans etmeyi çok seviyorum diğer okulumun ponpon kız takımının kaptanıydım bu sene de burda yine aynısın olmasını umuyorum bizim seçmelerde iki gün sonra bugün Sibel hoca bizi çağırıp seçmelerde yapmamız gereken dansı gösterecek.

Sinan:Demek ponpon kızlık beraber çalışacağız desene.Seninle çalışmak benim için bir zevk olacak.

Derin:(gülümsedim)Benim için de.

Sinan:Sohbetimiz bölüyorum ama zilin çalmasına 2 dakika var kalkalım mı?

Derin:Olur.

Sinan'la birlikte masadan kalkıp sınıfa doğru ilerlemeye başladık tabi o sırada bazı gözler bize dönmüştü.Sinan yakışıklı bir çocuktu o yüzden kızlar sinirli bir şekilde bakıyordu.Çok saçmaydı ikimiz de arkadaştık neden sevgiliymişiz gibi bakıyorlardı ki.

Sınıfa girdik.İkimiz de kendi şıralarımızın olduğu tarafa yol aldık.Kızlar bana ooo Derin hanım hemen anlat der gibi bakıyordu.Onlara dönüp durumu kısaca özetledim.

Ders başladı ders sırasında kapı çalındı ve nöbetçi öğrenci geldi "Sibel hoca Derin,Nil ve İpek'i spor salonuna çağırıyor hocam gelebilirler mi?"Hoca başıyla onayladı.Biz de yerimizden kalkıp spor salonuna yol aldık.Ne yalan söyleyeyim biraz heyecanlanmıştım.

Sibel hoca yapmamız gereken dansı gösterdi.Oh dansı görünce rahatladım geçen sene bu dansı eski okulumuz için yapmıştık ama yine de çok çalışmalıydım.

(Kızların yapacağı dansı koydum burda dört kişiler ama siz daha fazla kişi hayal edin🤍)

Hoca dansı gösterdikten sonra zil çaldı.Nil ile kızların yanına gittik.

Derin:Kızlar bugün bize gelir misiniz?Nil ile şu dansı çalışmalıyız.

Ece:Soru mu bu tabi ki geliriz yalnız size değil de Helinlere gitsek biz de biraz voleybol çalışırız sizin evde malum saha yok ya.

Derin:Olur olur bir sıkıntı olmaz.

Dersler çok hızlı bir şekilde geçmişti.Çıkışta annemi arayıp Helinlerde olacağımı haber verdim.Arabaya bindik.Helinlere gelmiştik hemen içeri geçip Helinlerde olan kıyafetlerimizden giydik.

Dans edeceğimiz için siyah paçaları büzgülü olan eşofman beyaz kısa kollu bir crop ve içine rengini anlayamadığım toz pembe gibi bir bralet giydim.Nil ise oversize bir tshirt ve spor şortlarında giymişti.Ece de askılı siyah crop ve beyaz eşofman Helin oversize bir tshirt giyip bağlamıştı altına da Nike shortunu giymişti.

Birbirimize kim bu taş kız bakışı attık ve yemek yemek için aşağıya indik.Kurt gibi açtık.Helinlerin yardımcı teyzesi yine döktürmüştük hepimiz yemek yemeye dalmıştık.

Nil:Oha oha oha şu Atakan aşkım mı?Allahım çok şanslıyım Atakanlarda Emir'e gelmişşş!!

Atakan'ı nasıl gördü diye sorarsanız Helinlerin mutfağının bir kısmı full camdı ve bahçeye bakıyordu Emirler ile bahçelerini ise küçük çit benzeri bir şey ayırıyordu.

Helin:Bi bu eksikti kesin bilerek yaptı.

Ece:Saçmalama nasıl bilecek?

Derin:Aman ne olacak yazık şu yavrucak sevinmiş oldu.

Helin:Nasıl rahat oynayacağız ki şimdi voleybol ne yaptığımızı full görebilecekler.

Derin:Ohaaa birileri utandı mı?İnanamıyorum shipim gerçek oluyor.

Ece:Ne olacak ki maçtaykende herkes sana bakıyor hem işleri güçleri yok bize mi bakacaklar.

Nil:Aynen hadi doyduysanız kalkın da çalışalım.
.
.
.
.
Umarım hoşunuza gitmiştir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💗💗💗

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin