On Dokuz✨

343 14 11
                                    

Multiye Umut'u koyduk🤤 Keyifli okumalar💖
•HELİN
İkiside bana beklenti dolu gözlerle bakıyordu bir yanım Emir'i seç diyordu ama ona kırgındım tamam beni hemen affetmesini beklemiyordum ama ne bileyim çok üzülmüştüm bu yüzden Umut'u seçmeliydim.Hem Emir ne alaka çayı üstüme döken Umut'tu üf çay demişken yanıyordum bir an önce cevap vermeliydim.

"Iıı çayı üstüme döken Umut o yüzden o götürse daha doğru olur"diyiverdim oh rahatlamıştım Emir bana üzgün gözlerle bakıyordu üzüldüm ama olsun o da bana aynısını yapmıştı.Neyse şimdi Umut ile revire doğru yürümeye başladık.Umut söze girdi "Çok özür dilerim görmedim seni bir yerin acıyor mu?"diye sordu. "Sorun değil olan oldu bir an önce revire gidelim o zaman daha iyi olucam."dedim.

Revire gelmiştik çayın büyük çoğunluğu elime ve koluma dökülmüştü revirdeki görevli birkaç krem sürüyordu Umut bana üzgün bir şekilde bakıyordu dayanamayıp konuşmaya başladım.

"Sorun değil gerçekten iyiyim büyütülecek bir şey değil"

"Tekrardan özür dilerim.Bu hatamı nasıl telafi edebilirim."

"Bir şey yapmana gerek yok illa bir şey yapmak istiyorsan benim de canım sıkılıyordu eve akşam misafir gelecek kaçmam gerek bir kafeye gidebiliriz"diye tatlı olduğunu düşündüğüm bir gülümseme sundum.Bu soruyu sormam biraz saçma gibi ama eve gelecek misafirlerden ölesiye nefret ediyordum annem her seferinde kızlara kaçtığım için bu sefer başka biriyle görüşmem lazımdı tek olsam yine asla izin vermezdi iyi olmuştu bu Umut olayı.

Umut soruma cevap olarak "Tabi ki olur o zaman saat 7 gibi uygun mudur sorun olmayacaksa numaranı verirsen yeri felan haberleşiriz."dedi

Ona tamam diyerek numaramı verdim o arada revirdeki işimiz bitmiş sınıflara doğru gitmek için ayağa kalktım kapıyı açtığımızda ordan hızla uzaklaşan bir erkek gördüm Emir'e benziyordu aslında.Yok canım Emir burda ne arasın sen de iyice kafayı Emirle bozdun Helin diyerek söylendim.Umutla sınıflarımıza gelince ayrıldık Umut dil sınıfındaydı.Kapıyı tıklatıp yerime geçtim.

EMİR
Helin Umut'u seçince ne yalan söyleyeyim sinirlenmiştim hem bananeyse hem kıza sinirli davranıp sonra salak gibi ben götürüm demiştim.Bu aralar iyice tuhaflaşmıştım ama bakalım.Atakan bana imalı imalı sırıttı bunların da ağzına düşmüştüm iyi mi.

Aslında Derin söylediklerinde haklıydı bir an önce Helin ile konuşsam iyi olacaktı hatta neden şimdi konuşmuyordum ki masadan bir anda kalktım Efe arkamdan nereye oğlum diye bağırdı onu takmadan revire doğru gidiyordum bir anda bana da gaz gelmişti.

Revire gelince kapıda biraz cesaret toplamak için durakladım o sırada Umut ve Helin'in konuşmalarına kulak kesildim.Ne onlar akşam birlikte bir yere mi gideceklerdi sinirlenmiştim kapıya doğru ayaklanma sesleri duydum hemen burdan toz olmalıydım.

Niye sinirlendiğime anlam veremedim bir an önce bu konuyu bizimkilerle konuşsam iyi olacaktı.Dersin başlamasına bir dakika felan vardı hemen yerime geçtim Kuzey "Nereye kayboldun birden?"diye sordu ona boşver diyip önüme döndüm o ara hoca gelmişti ondan sonra da zaten Helin girmişti.

•HELİN

Ders hızlı bir şekilde geçmişti kızlar bana ne oldu hemen anlat der gibi beklenti dolu gözlerle bakıyordu Ece dayanamadı ki söze girdi "Ne oldu çatlamadan anlatsan Helin"dedi ona pis pis sırıttım hep onlar mı beni sinir edecekti aaa.

CezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin